Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

dat zou wel eens een egeltje kunnen zijn! die hebben dunne langwerpige poepjes

2. doj34

doj34 Forum freak

griezelstekjes kwamen van een event... ik had er ook wat.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik heb er net ook 22 op het landgezet... wist niet dat ik er zo veel had, hopen dat er nog zo'n boom uit komt die er een miljoen jaar over doet.

4. doj34

doj34 Forum freak

ik vraag me echt af of de volle maan booster +2 wel actief is... als je hem actief maakt.
    mijn griezelwilg geeft 4 vruchten, maar dat krijg je toch altijd 4 per boom...

heb nog geen antwoord van support maar twijfel nu of ik turbomest wel of niet moet gaan gebruiken. Mijn planning loopt een beetje in de soep...

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb er ook nog een aantal staan. Vanavond er ook maar op zetten.

Voortuin ook voor het grootste gedeelte klaar. Heel ander gezicht nu. Het is nu miezerig maar heb toch nog mijn beddenwas droog gekregen,

Vanavond feest. Zus en zwager 30 jaar getrouwd dus alweer op pad

Heb je hem wel geactiveerd Rita? Griezelwilg geeft zeker altijd 4 en met susi 6

6. doj34

doj34 Forum freak

hij is geactiveerd. heb daarnaast 3 keer oogstbonus +1 voor 6 uur gedraaid. Dan klopt die 4 absoluut niet.
    dat zou dan 9 moeten zijn...

zojuist reactie gehad. de +1 bonus van het rad geldt alleen voor de gewassen. niet voor de bomen of stallen.

Laatste bewerkt: 28 April 2018
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dan weet je dat rita,wel jammer dan.:(

ik heb net het laatste stukje land van volle maan vrijgespeeld.heb nu ook nachtgewas op al mijn veldjes staan.dus nu ga ik afsluiten en lekker mijn mandje in.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Iedereen bedankt voor de goede vakantiewensen en de hulp bij het halen van de events. farm gaat nu in vakantiemodus en ik nu een paar (ca. 3 :wuerg:) uurtjes slaap pakken. Dan naar Fuerteventura.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen allemaal,

Sandra fijne vakantie maar je bent waarschijnlijk al onderweg.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een lekker ontbijtje heb je weer verzorgd

Sandra een goede vakantie

de tuinen heb ik allemaal klaar nu die rails nog in elkaar gaan passen:)

11. enk52

Goedemorgen Hesje

Ik hoop dat ze al weg is. Ik weet niet of ze ging vliegen maar er was een grote stroomstoring op Schiphol.
    Ik heb ook de tuinen klaar. Nog 1 treintje en nog een paar vakjes. Schiet op dus.
    ook weer een VM quest in de kelder. Nu aan de laatste bezig maar daar nog weer heel wat nodig.

12. Hesje

ik heb de vm beetje op laag pitje ik ben met die feetjes nog bezig en verder het gewas ophogen
    als ik thuis ben ga ik me wel meer mee bezighouden

ik moet nogal wat rails hebben anders maar kijken wat lukt
    nu wat langer gewas erop gezet

13. enk52

Ik kom nog eventgewas tekort.
    Wel al 2 nachten erop gehad nu omdat ik zo laat kon oogsten. Ik denk dat ik vandaag wel klaar ben .

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hier ook de nog gewassen aan het maken voor de trein..... :) nog enkel de wolkenrij binnenhalen en nog 3 of 4 vakjes.....treinen staan al te wachten om te mogen rijden.;)

Hier in de straat en de straten rondom is het "garageverkoop"........ik waan me nu in Noord-Afrika....zelfs men jongste kat is héél ongerust die ligt hier letterlijk op men voeten en kruipt bijna in men broekspijp, van de angst.......

Bij VM, zit ik met die feeënkatjes......moet er nog zo een 186 bijeen krijgen, vraag me af hoe boboke dat zo vlug heeft gedaan xD

Hopelijk is Sanham weg voor de stroomstoring op schiphol, anders zit ze nu tussen het gewoel en dat is niet leuk om je vakantie te beginnen......

Enk dank voor het zondags ontbijt :)

15. Hesje

ik denk dat bobo veel stallen heeft of ze sv geeft
    ik moet er ook nog iets meer dan 100

16. enk52

Ik heb ze ook sv gegeven. Anders duurde het eindeloos.

17. Hesje

ja dat is waar, ik heb het nog niet gedaan
    wel die bomen mest gegeven

18. enk52

Dat had ik ook gedaan ja. Heb ondertussen nu flink wat bomen dus hoeft het even niet meer..
    Alleen soms als het beter uitkomt voor de tijd.

Rita gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 29 April 2018
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    We zijn er weer, heerlijk weer gehad en lekker uitgerust

hoop dat Sandra het ook lekker gaat hebben. Verder niet veel bijgelezen, knuffeltje voor wie het nodig heeft

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hey lucie,fijn dat je weer terug bent;)

ik heb inderdaad veel stallen,ik dacht 7 ofzo,en inderdaad sv gebruikt.maar ben ook al 3 keer volle maan bezig geweest ermee hoor.dan heb ik niet alles ingeleverd van de quests he,alleen wat nodig was om die delen vrij te spelen.ik heb zo een idee dat de volgende keer weer een uitbreiding erbij komt.

LucieSchreurs vindt dit leuk.