Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

fijn rita dat je genoten hebt van de ballonvaart.

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dat was echt genieten Rita als ik het zo lees. Echt iets om op terug te kunnen kijken!

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Wow Rita, dat klinkt geweldig. Heb je ook nog foto´s kunnen maken?

Agnes fijn dat het goed gaat zo met je kleindochter en dat je je dochter hebt kunnen bezoeken. Mooi dat deze oplossing mogelijk is.

Justin gefeliciteerd met level-up

Hesje wat fijn dat je overal even geweest bent. Hoop dat het niet teveel is geweest gister. Dan vandaag maar even uitrusten.

Ik was met moeder naar de Bingo. Niets gewonnen en het duurde veel te lang. Er was een nieuw bestuur dus ze deden het voor het eerst. Nu wachten op bericht dat de smurfjes weer veilig geland zijn. (rond een uur of acht)

fricor vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. ik lust wel een kopje thee

5. enk52

Goedemorgen Tine.

Het is zelfbediening hier:)

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    ja vandaag rustig aan beetje tas inpakken wat ik hier nier meer nodig heb

ik heb geen extra last van het been gehad alleen moe ook niet meer zonder stok gelopen

nog even geduld Lea, meisje van zoon is ook aan het werk daar
    maar daar komen ze nu niet

fijne dag allemaal hier wat regen

7. enk52

Verstandig Hesje. Dat je moe bent is logisch.
    Heerlijk idee dat je alvast dingen in kan pakken.:)

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

rita,dat klinkt echt gewoon super zo een ballonvaart zeg.wel toppie dat het is doorgegaan en dat jullie zo hebben genoten.en dan wordt je ook nog als barones benoemd,wat wil je nog meer.:p

hesje,heerlijk idee toch dat je nu eindelijk kan inpakken omdat je bijna weg mag

oma agnes,wat fijn dat de kleine genoten heeft en dat ze ook nog eens lekker bij haar mama op visite is gegaan,toch fijn dat het allemaal zo kan he?al zal het voor jou ook wel heel vermoeiend zijn dat kleine grut in huis,maar nood breekt wetten he.

voor de rest weet ik het niet meer.tis nog vroeg en bobo is nog niet helemaal wakker.eerst even lekker een kopje thee maar.oja ik heb de tuin van de alchemist event in de kelder gegooid net,nu nog de andere.maar daar mag ik nog wel even door.heb al deels de weg vrijgemaakt,heb alle rails gemaakt,nu dus alleen de dropjes nog en de gewassen die je verder nog moet inleveren.

9. Hesje

ja je verzameld heel wat spullen in een paar maanden

Rita het lijkt mij ook mooi
    hier vaart maar heel zelden een ballon

10. enk52

Ik heb wel veel ballonnen op zien stijgen en zien gaan als we op vakantie waren. Gingen vaak vanaf de camping.

De smurfjes zijn weer veilig geland.

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

heerlijk thee. Ik ben nog een beetje na aan het genieten.
    en ja we hebben verschillende foto's gemaakt.

Agnes, volgens mij ging jouw kleindochter op bezoek bij haar oudtante... of ben ik nu abuis.
    maar heerlijk dat ze achterop heeft gezeten wat ze zo leuk vindt.

Hesje, het gaat nu wel heel snel met je. Dinsdag weer in eigen huis. En wat fijn dat je gisteren al hebt geprobeerd te kijken of alles wel fijn gaat zodat je zeker weet dat je naar huis kan gaan.
    Wel jammer dat dan de broeder niet meer je rug kan wassen ;)

Hier is dochter richting de efteling samen met twee vriendinnen en een moeder die rijdt en ook achtbanen leuk vindt.

het is lastig om goede landingsplaatsen te vinden in het westen van het land, vooral nu alles in bloei staat... weet ik sinds gisteren van de pilote.
    Hier landden we:

-matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lea fijn de smurfjes weer veilig thuis.
    Hesje weer een kruisje op de kalender. Geniet lekker van de week weer in je eigen huis. Fijn dat je er al even kon gaan kijken.
    Agnes, volgens mij ben jij een superoma zoals je voor je kleindochter zorgt!

Zo alles hier verzamelen en koffers inpakken, morgen rond deze tijd zijn we er al bijna. :D
    Treinevent wolkenrij is binnen. Daar ga ik zelfs nog de stallen halen, die ik heb overgeslagen. Moet voor het andere event nog 411 vijzels. Alle kliekjes die al gestuurd hebben, enorm bedankt :inlove:
    Heb er nu lievevrouwebedstro opstaan. Daar kan ik vandaag nog 2 oogsten meedoen. Daarna de laatste drops maar met veredelde anjers proberen te krijgen. Ben bang dat het me dit keer heel veel supermest gaat kosten :oops:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. enk52

Dat ziet er gaaf uit Rita

Alvast hele fijne vakantie Sandra

14. bobobear

ziet er gaaf uit rita:D

sandra alvast een hele fijne vakantie,waar ga je eigenlijk naar toe?

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

kijk een hoop fijn nieuws!!

hier een beetje ziek, niet heel gek na een veel te drukke periode en een gekneusde rib.
    dus nu maar een dagje voeten omhoog en boeren :) moet nog heel veel drops op beide events, dus lekker aan de slag.

16. bobobear

vergeten jullie volle maan niet!!!!!!!was ik dus wel vergeten,lolll

17. Hesje

jaa natuurlijk bobo

beterschap Yvonne

18. doj34

doj34 Forum freak

sandra veel plezier!

hier 3 keer +1 oogstbonus gedraaid bij het rad. heb alleen niet het idee dat hij ook bij volle maan pakt.
    Vorige keren wel.. dus heb support maar een berichtje gestuurd.. even afwachten.

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gheghe zat op volle maan te wachten vergeet ik het alsnog :)

zo dat is wel heeeeel lekker!

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Halokes, kom even hier kijken, kijk hier veel, maar schrijf niet veel.......te veel rond men kop.....:wuerg:

Hesje fantastisch dat je dat allemaal gedaan hebt gisteren hoor........ ;)

Doj, ziet er me leuk uit, zo alles vanuit de lucht te zien van dichtbij dan, want vanuit vliegtuig heb ik genoeg gezien......is een mooi geschenk !

Enk fijn dat de smurfjes goed geland zijn......;) is toch een ganse afstand en lange reis.....
    Bobo, tja was bijna volle maan vergeten...... xD

Yvonne beterschap.......blijft ook maar aanslepen hé.......

Sanham wens je een goed verlof toe.......naar waar gaan jullie??

Oma Agnes tof dat alles goed gaat met je kleindochter en ik denk dat ze nu naar een groottante is......

Er zit een niet nader te omschrijven dier in men tuin......... ik zie het niet, maar er liggen "strontjes" héél donker en nogal dun, dunner als pink ....van men egel?? :oops:

Event van de bloemen in de kelder sedert deze ochtend denk ik toch.........en moet nog de wolkenrij halen en één trein bij het andere, de spoorweglei hadden zich van route vergist xD

Moest of kon op volle maan stekjes neerpoten, vraag me niet van waar die komen zeker niet gekocht........:music:

En de rest ben ik vergeten.........:wuerg: