Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Even een kopje thee om wakker te worden. Vanmorgen om 4.00 uur dochter met haar spulletjes naar de vrijmarkt gebracht. Daarna nog lekker even terug bedje ingegaan. Hier gelukkig geen brommers :p Ga zo even kijken of ze nog wat verkocht heeft. Verder mijn verloren tijd van gisterenmiddag inhalen.

Iedereen veel plezier deze koningsdag met alle activiteiten.

Als er nog kliekjes zijn die me willen helpen: ik heb nog bijna 850 vijzels nodig voor morgenavond :oops:
    De trein loopt goed, daar heb ik nog maar ca. 130 drops nodig voor de wolkenrij. Daar heb ik gewoon wat vakjes overgeslagen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik stuur je een vijzel Sandra

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Volle maan

Mega ep

3. Sanham

Bedankt voor wie me al wat gestuurd heeft :)
    Zag net dat er weer een buurtje is weggevallen. Dus ik heb weer een plekje vrij. Is er hier in het kliekje nog iemand die ook een plaatsje vrij heeft?

4. enk52

MamaU en Bobo gefeliciteerd met level-up

5. doj34

doj34 Forum freak

jeetje... allereerst goedemiddag allemaal,

het gaat lekker hier... zit al vanaf 14.00 uur de boerderij te verversen... doordat ik gisteren bij mijn werk de hele dag werkte (normaal op donderdag een halve) en wegliep met prettig weekend, dacht ik dat het vrijdag was.
    Vanochtend mijn man ook thuis dus mijn gevoel staat helemaal op zaterdag en dus zit ik mooi klaar voor het volle maan veld. Wil graag de gespaarde griezel raadselbomen op het veld zetten en zit dus helemaal klaar en maar verversen... is het vandaag VRIJDAG....

oh ja, over een kwartier weten we of de ballonvaart doorgaat en waar vandaan.

prettige dag allemaal.

bobobear vindt dit leuk.
  6. enk52

Spannend Rita. Ik zal voor je duimen. Het is best goed weer ervoor.

7. doj34

doj34 Forum freak

Jaaaaa... het gaat door!
    We vliegen van Almelo naar Apeldoorn.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

super rita,heel veel plezier!!!!!

9. doj34

doj34 Forum freak

Vind het toch nu wel erg spannend worden. hihihihihihi.

10. enk52

Heel veel plezier Rita. Super dat het door gaat:)

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oeeeh gaat de vlucht gebeuren!
    veel plezier!

de maandknechten komen als geroepen momenteel dus dat is fijn.

Hier zijn alle jeugd dingen klaar, de oudste 2 vermaken zichzelf en de jongste heeft genoten van het ringsteken te fiets.

12. Sanham

Veel plezier Rita!

Samen met manlief hier de opgelopen achterstand weggewerkt, lig nu weer op schema :music:
    Dochter zit erg goede zaken te doen op de vrijmarkt. Vindt ik leuk voor haar, ze wil heel graag een echt goede fotocamera kopen. Denk dat ze samen met het verjaardagsgeld van afgelopen februari nu dicht in de buurt komt.

13. enk52

Hier regent het nu. Ik hoop dat Rita het wel droog houdt.

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oh da's lekker dat ze goed verkoopt zeg! Altijd fijn als ze het bij elkaar verdienen zelf.

Hier net een paar druppels gehad, dus als het daar bij blijft moet het wel lukken in die ballon.

serieus... al die konijnen gaan precies 1tje verder.. tot ik fok voor dat fout konijn.. wordt het een spook konijn..
    en nu..

Laatste bewerkt: 27 April 2018
  15. doj34

doj34 Forum freak

wij gaan zo weg... baal alleen dat ik de gewone boerderij niet meer kan oogsten...
    baha is klaar voor de nacht, lekker 16 uurs gewas om vijzels binnen te halen.

morgen laat ik jullie weten hoe het is geweest.

16. enk52

Veel plezier Rita

PLINK PLOINK

Eventkalender

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,we kunnen er weer tegen aan in mei.en dat gaan we dus ook doen.:D

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

ik ben weer wat uitgerust
    veel gedaan vandaag veel gelopen
    ook Arjan zijn huis bekeken maar daar is nog veel werk
    ook in mijn eigen huis geweest ook boven en ik kon goed naar beneden niet snel maar wel goed
    het voelde goed aan in ieder geval
    nu op naar dinsdag:)
    vanmorgen hier een lekkere oranje tompoes-speciaal gehad

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Voelt zeker goed dat je je eigen huis hebt kunnen bezoeken en dat van je zoon, is het niet Hesje?

Omdat ik vlak bij Almelo woon, kan ik vertellen dat het hier de hele dag droog is gebleven, dus goed voor Rita haar ballonvaart.

Sanham fijne vakantie als het zover is.

Kleindochter heeft inderdaad genoten vandaag, waren diverse springkussens en dat is altijd goed. Vanmiddag even op de fiets naar mijn zus geweest. Gisteren had onze kleindochter naar haar gevraagd en omdat ze graag achterop de fiets zit, daar maar even een uitje van gemaakt.

20. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond...

WAUW.... dat was geweldig mooi.
    Agnes, onze eerste locatie stond een circus dus konden daar niet opstijgen. We gingen daarna naar schelfhorstpark of zoiets.
    We konden de duitse grens zien en ook Hengelo was goed te zien.
    We zijn al dalend over de holterberg gegaan en hierdoor zagen we verschillende hertjes voor ons uit springen rennen lopen.
    o_Ok de geur van de dennenbomen was heerlijk.
    Daarna ben ik gekroond tot Barones.

Ze hadden voor iedereen champagne. (zoonlief heeft het wel geproefd maar gelijk doorgeschoven naar mijn man)
    Dochter stond gelijk haar glas af, wilde niet proberen en dus gaf ik het terug... de crew een beetje verbaasd, dus ik zeg tja ze zijn nog onder de 18.... toen was het oeps... foutje bedankt.

Vooral het laatste stuk boven het bos vond ik prachtig.

boerderij is klaar voor de nacht dus nu even douchen. (heb champagne in mijn haar)

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.