Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hoi allemaal. ik heb de toverboom met sterretjes [500 ] gekocht maar kan hem niet vinden, weet iemand dat?

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Jaaa Rita die heb ik ook nog

ik deed vroeger ook boodschappen met de bolderkar kan je heel veel in meenemen hoor

Ria onder het vaasje misschien??

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja vaasje decoratie. daar had ik m=niet gekeken hesje wel bij het vaasje. ok heb ik ook weer binnen

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,zal inderdaad makkelijk zijn met de bolderkaar boodschappen doen.vooral als je veel moet hebben.

hoe doen jullie het nu met het event morgen,gaan jullie lang gewas zetten of gewoon met dit eventgewas verder?ik denk dat ik gewoon met dit eventgewas verder ga en dan kijk ik wel hoeveel drops er morgen uitkomen kan ik altijd nog voor de nacht lange gewassen zetten.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik moet morgenochtend werken dus dat is toch al niet gunstig. Daarom zet ik denk ik vannacht eventgewas en dan morgenochtend op de farm langer gewas en dan ga ik op baha verder met dit event. Haal dit keer wel alles eraf.

6. doj34

doj34 Forum freak

ik heb zojuist op het hoofdakker eerst comfortvelden gelegd met eventgewas en daarna kleine veldjes eromheen met een 19 uurs gewas.
    Morgen eerst werken en daarna met dochter en 2 vriendinnen op galajurkenjacht.
    Mijn Turkse buurmeisje van vroeger heeft een bruidsmodezaak waar ook mooie galajurken hangen dus ik ga even bij haar buurten.

7. enk52

Goedemorgen allemaal,

Hier zijn de galafeesten al geweest afgelopen donderdag. Ze kwamen weer aan met de prachtigste en origineelste voertuigen.

Owen en Agnes gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  8. Hesje

goede morgen

wat een aparte machine heb je gevonden
    en een lief katje:)

het is grijs en nat hier buiten

Agnes en Owen gefeliciteerd met jullie level erbij

9. enk52

Goedemorgen Hesje

Hier ook grijs en nat Hesje en het waait ook nog flink.

10. Hesje

hmm ja ook hier veel wind ik zie de bovenkant van de bomen flink bewegen

11. enk52

Het is wel droog nu, hopen dat het zo blijft.
    De tuin heeft in ieder geval wat water gehad al is het niet veel.

12. Hesje

ja ik hoop dat je droog overkomt

regen op de tijd die je het beste uitkomt gaat niet werken denk ik

er zit hier een schorre duif te roepen:oops:

13. enk52

Geef hem even een dropje dan. Misschien helpt het;)

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik was gelukkig wel droog overgekomen met hondje uitlaten,maar het is wel fris hoor.valt vies tegen.en het is donker,denk dat er nog wel een paar buien komen:oops:

15. Hesje

mijn raam is een kiepraam kan er niet bij:oops:
    anders kon hij met liefde een zout dropje krijgenxD

ik ga naar de huiskamer kopje thee drinken, kan nu zelf mijn kousen aan krijgen
    jee wat zijn die strak:p maar weer minder thuiszorg straks;)

16. enk52

Goedemorgen Bobo

Super Hesje.

Ga lekker van je kopje thee genieten. Wat een vrijheid nu al weer dat je zoveel zelf kan.

freedom gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 25 April 2018
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, op deze druilerige dag.........kom even langs om iedereen "dag" te zeggen.Was niet in the mood om langs te komen voorheen, want heb één van de katten(oudste) moeten laten inslapen.......ben gisteren haar "urne" gaan afhalen....nu is ze dus terug bij me.

Enk nog gecondoleerd voor jou en je mama........

bobo wat sneu van de auto.......zeker als je water enzo moet hebben, is niet te doen, tenzij winkels dicht bij jou zijn, hier zou dat dus niet lukken.......is 6 km over en weer langs héééél drukke baan (verbindingsweg antwerpen - nederland)........hoop dus dat je snel een andere kan kopen.

Hesje dikke proficiaaaat met je vooruitgang........je bent wel een doorzetter hoor......

Voor de rest heb ik wel gelezen, maar alles vergeten :oops: sorry daarvoor.

Proficiaaaat aan alle gelevelden........

2de event heb ik dus verkeerd begrepen, dacht op alle velden ook, nee dus, och het deert me niet echt ........ben toch niet erg in the mood om veel te spelen......want zit ook geplaagd met "Japanse duizenknoop" in de tuin, vraag me niet hoe die er geraakt is, ik ga zeker geen niet uitroeibare exoot planten.......is ook een groot probleem in Nederland, zelfs in Rotterdam en Amersfoort, daar weten ze ook niet wat te doen , gaat zelfs door de beton door enzo...........en hier is het reeds uitgebreid naar de zijkant van huis......dus aan de fundamenten. En mijn uiterst leuke tuinman, die jaren bij de groendienst heeft gewerkt zei telkens : oooooo dat is polygonium......jullie zullen begrijpen dat ik die wel door het sleutelgat kan trekken, of hoe zeg je dat........o_O

18. Hesje

ha ikben er weer even
    ik moet om 10 uur weer beneden zijn om trap te lopen
    maar dan moet ik oogsten op baha
    en nee hij duld geen tegenspraak hij zegt en ik luisterxD
    maar hij heeft ook wel gezorgd dat ik nu zo ver ben;)
    freedom succes met dat ding in de tuin

tot later

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Hesje heb je wel geprobeerd om te melden dat je wat later bent omdat je eerst naar je farm moet ;)
    Gisteren laat in de middag eindelijk mijn pakketje ontvangen. Was de maat toch niet goed :cry:. Dus vandaag maar weer terugsturen, durf nu alleen zo kort voor de vakantie geen andere maat meer te bestellen, als dan de levering weer fout gaat:oops:

20. Hesje

tsssssxDxD

ik mag volgende week naar huis
    dinsdag hoor ik net

Laatste bewerkt: 25 April 2018
    -matthias1952- en fricor vinden dit leuk.