Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. Lea, ik hou ook van die zorgeloze dagen. wie niet?
    de nieuwe runes moet ik nog eens goed bekijken. heb "slechts" ong. 2500 sterren en wil er graag nog overhouden. dus...... ?
    @Hesje wat fijn dat je al zo goed te been bent. het thuisfront lonkt.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hejse,gaat wel heel goed met jou met lopen nu he?super hoor;)

sandra,ik heb daar zo een hekel aan wachten en al helemaal voor niks:mad:

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

oh zo herkenbaar sandra, hier zit ik met een foute nefit cv ketel.
    Dus ergens eind februari krijg ik mijn monteur langs die controleert en vervangt de brander (die was afgekeurd).
    Blijkt door de brander dat er nog een onderdeel krom is getrokken.
    Deze wordt door Nefit zelf vervangen, daar wordt een nieuwe afspraak voor ingepland door Nefit.
    Bellen ze twee dagen later, ze hebben tijd in de eerste week van mei (het is nog steeds eind februari) wanneer kunt u?
    Ik zeg iedere dag smiddags, nee dat kon niet, moest echt duidelijk een dag zijn. Dus ik zeg donderdag 3 mei.
    Goed zegt de meneer, dan wordt u woensdag 2 mei gebeld hoe laat we donderdag bij u kunnen zijn.
    Dat noemen ze plannen... pfff
    mijn inziens weten ze wie ze bellen, ze vragen toch niet voor niets 2 maand ervoor wanneer je kunt.
    en ze weten ook wel hoeveel cv's ze na kunnen kijken per dag.
    Dus volgende week zal mijn cv hopelijk weer 100% veilig zijn.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

wat een gedoe met die postbezorging zeg

Lea wat een schatje heb je daar gevonden

ik mag boven loslopen en naar beneden met de stok als ik me niet goed voelt met de rollator
    zelf dus inschatten wat op dat moment gaat

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Rita, die ketel zo dat is ook niet fijn. Kan me voorstellen dat je je prettiger voelt als ie volgende week weer helemaal goed is.
    Ben vanmorgen gaan sporten, nu snel douchen, anders staan ze straks voor de deur met mijn pakketje terwijl ik onder de douche sta :oops:
    Twee events tegelijk en zaterdag op zondagnacht gaan we weg. Deze verslaafde gaat toch kijken of ze het gaat halen :wuerg:

6. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

alsnog Jesper gefeliciteerd met je verjaardag.
    ik had gisteren kliekje open, maar kwam niet tot posten.
    nu even wat rustiger hier.
    veel info om te lezen. op naar de nieuwe runes.
    denk niet dat ik gelijk alles neem, dus even goed nadenken.
    net de laatste dans gedanst. dankzij de mooie lijst van miekje kunnen nemen wat ik graag wilde.
    kladblaadje erbij, nummer opschrijven en combinaties maken....en vooral afstrepen wat ik gehad heb....
    het wordt steeds ingewikkelder om een event tot een goed einde te brengen....
    manlief heeft helemaal niet gedanst, kids ook niet.
    nieuwe alchemistentuin-event ga ik voor 2 blokjes op baha. daar toch gewoon gewas voldoende op voorraad.
    dat moet te halen zijn.
    of we het spoor helemaal kunnen leggen is nog even de vraag, maar daar beginnen we wel morgen aan, denk ik.
    als ik het spoor bijster ben, dan stoppen we gewoon, en pakken we de fiets.
    moet het wel beter weer zijn dan nu, want op dit moment regent het.
    goed voor de plantjes maar niet voor mij.
    heb maar zo de verwarming aan gedaan.
    hesje je gaat super.
    en zorgeloze dagen....wat zijn dat???
    allemaal een fijne dag en succes met de events.
    groetjes en knuf.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Susl- en supermest

Volle kracht vooruit

8. bobobear

goedemiddag allemaal,ik zie alweer een event aankomen voor morgen:wuerg::cry:moet even goed bedenken hoe ik dat het beste kan gaan spelen.

voel me ook totaal niet fit,nog steeds zo een keelpijn en verkouden en energie is nihil.

gisteren auto laten keuren,nou niet dus,mankeerd teveel aan,halen we er niet meer uit om te laten maken.dus vandaag een heel geregel om hem te laten ophalen,komen ze morgen om 9 uur.vind het wel jammer hoor,was toch onze goede tuftuffie.maargoed,het is wat het is.en een auto is ook niet echt noodzakelijk.maar jammer vind ik het wel hij hoorde toch bij me.ik ben erg he.lolll

9. enk52

Nieuwe event op de farm en die van vandaag op bahamarama verder spelen lijkt me Bobo

Wat naar van de auto. Je bent toch beperkter zonder. Weet niet wat ik zou doen hoor als hij niet meer door de keuring komt.

10. doj34

doj34 Forum freak

hmmm... zit weer eens niet op te letten... hoofdveld met klavertjes 4 al geoogst.
    begreep niet waarom er printplaatjes uit de grond kwamen... nu dus wel.

oke, alle runen gekocht, heb nog wat over.

11. Hesje

O bobo wat vervelend voor jullie
    je kan idd zonder maar het is zo gemakkelijk

Rita dat is zonde, mijn gewas staat ook te roepen
    kan je het inzaaien maar om te oogsten ben ik nog beneden
    nou ja we zien wel

succes allemaal

12. enk52

Ik heb ondertussen de achtertuin maar even verder onkruidvrij gemaakt.
    Nu voor nog maar dan moet er eerst regen vallen.

13. Hesje

tja nou ben ik jaloers;)

14. bobobear

zo,eerste ronde staat er op,heb een klein mandje gekocht heb ik toch een wat grotere voorsprong voor morgen.

ja,het is even wennen zonder auto,en mischien kopen we nog wel een ander hoor,maar niet nu.

15. Hesje

ik ga eten frietjes met snack

16. doj34

doj34 Forum freak

dat zal zeker wennen zijn voor je bobo. Het is maar goed dat je nu een bolderkar hebt... word jij moe dan kan manlief jou trekken.
    ik hoop dat je snel gewend zult zijn aan een autoloos leven.
    gezien je woonplaats zal het je ook geld besparen, denk ik. (parkeergeld enz.)

17. enk52

lekker Hesje, eet smakelijk

18. bobobear

hmmm,lekker hesje,krijg er ook trek in.

rita,bolderkar gaat mij niet houden hoorxDbij mij waar ik woon betalen we nog geen parkeergeld enzo,dus valt nog mee,wel in het centrum en andere delen van amsterdam,ik woon nog net in het goede deel,al zijn ze er wel mee bezig hoor.nou,we waren al een beetje gewend zonder auto,omdat hubbie een tijd de griep had en ik geen rijbewijs heb,moest ik al zo een 2 maanden het zonder auto stellen.maar toch is het wel vreemd,je bent gewoon gewend dat je hem even snel kan pakken als het nodig is en nu moet je alles anders plannen.toen kwakten we alles in de auto met de boodschappen,nu wordt het sjouwen.wordt tijd dat we dus de fietsen gaan nakijken

19. enk52

Je kan wel de bolderkar gebruiken om boodschappen te doen;)

20. doj34

doj34 Forum freak

ik begin trouwens het kistje met sterren weer te waarderen... mijn sterren zijn met zo weinig nu gniffel.