Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

fijn Bobo. Heb ook gemerkt dat de service wel goed is.

Ik had net avontuur. Ga de deur uit zonder sleutel Ladder geleend en ander iemand is over het schuurdak geklommen en de voordeur open gedaan. Achterdeur was los gelukkig. Moest alleen even tanken.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

oei lea dat was even spannend...

hesje wat ga je goed vooruit!
    alle gelevelden gefeliciteerd en succes lea met de laatste 4...

Hier al twintig keer gedanst... wil je geen sterren sla dan combinatie 1352 over... die geeft sterren.
    farmmunten kan je vinden op 1342.
    Mocht je iets anders zoeken, stuur dan even een duifje.... lijkt mij het makkelijkst.

3. enk52

Je kan ook het schema van Miekje gebruiken
    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/rocknrobot prijzen.pdf

Rita anders had ik moeten wachten tot de buren of mijn moeder thuis waren, die hebben een sleutel.

4. doj34

doj34 Forum freak

bedankt Lea... heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet... heb ook al 6 codes die ik zeker weten wil doen.

afgelopen dinsdag kreeg mijn man kaartjes voor de Dijk. Die speelt hier in de tuinen van het burgerweeshuis. Kreeg dochter gisteren de tijden door van de diploma uitreiking. We hadden gehoopt dat zij bij de middaglichting zou zitten omdat ze in havo B zit. Draaien ze het precies om, dus de i klas eerst en A het laatst.
    Zitten we savonds op school.
    Dankzij de lieve dame van bwh mogen we een dag later naar het concert. Normaal nemen ze de kaartjes niet terug maar vanwege het abraham zien in combinatie diploma uitreiking wilde deze keer wel meewerken. wij zijn erg blij ermee.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. enk52

Dat is wel heel fijn Rita. Beetje dubbel feest dus maar ze moet nog wel even slagen natuurlijk.

6. doj34

doj34 Forum freak

ja natuurlijk... maar haar gemiddelde cijfer is 7,8.
    ze staat er dus goed voor.
    dus hier is bij mij geen stress over. Zijzelf maakt zich nog wel onrustig. (nog steeds doel cum laude om zichzelf uit te dagen)

ze heeft een mooie opleiding gevonden. ze gaat straks naar TIO om daar internationale toeristisch management te volgen.
    klassen van 10 a 12 leerlingen (max. 16) dus mooie kleine klassen.
    introductie begint in de Ardennen eind augustus.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. enk52

Dat is zeker leuke opleiding met ook buitenlandstages waarschijnlijk.

Ik hoorde vanmorgen van mijn zus dat neef die agrarische opleiding doet (ze hebben koeien) een week of 10 naar Israël gaat als stage.
    Ze gaan toch naar de vreemdste plaatsen tegenwoordig. Was overigens niet zijn 1e keuze, hij wou naar Canada.

8. doj34

doj34 Forum freak

ow dan gaat die neef op zaterdag vrij zijn en begint zijn werkweek op zondag.
    collega's van mijn werk zijn 2 weken naar Israel geweest voor uitleg van een nieuwe machine.
    tijdens proeflesdag was er een student die voor een half jaar naar thailand zou gaan. die zit daar nu.
    een andere student heeft 1 op 1 Duitse les. Zij is de enige van haar jaargang die Duits op dat niveau heeft.
    (dochter laat duits ook vallen en kiest voor Spaans, heeft ze vorig en dit jaar ook gehad op de havo als extra leerstof dus een mooie beginbasis)

Nu snap ik waarom ik klaarwakker ben om 3 uur snachts.... ik klets hier nog alles bij elkaar.

Laatste bewerkt: 21 April 2018
  9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

even wakker worden hoor

10. enk52

Goedemorgen allemaal,

Rita ik hoop dat je inmiddels in slaap gevallen bent

Lucie een hele fijne vakantie

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

Lucie een fijne vakantie hoor
    zo farmpjes zijn weer klaar voor een nieuwe dag

geniet vandaag van het mooie weer

12. enk52

Goedemorgen Bobo en Hesje

Geniet jij ook Hesje. Ik mag naar een crematie straks met mijn moeder.

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ach sterkte voor jou en je moeder

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier de farmpjes bijna klaar om over te dragen aan de kaboutertjes. OP Bahamara de nieuwe gescoord, op de farm doe ik nog 1 poging en anders volgende keer weer kans

Schijnt heerlijk weer te zijn in Portugal, dus ddat wordt lekker wandelen en op het terras zitten

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lucie, waarschijnlijk lees je dit berichtje niet meer, maar: Hele fijne vakantie!
    Lea sterkte!
    Rita, 3 uur 's nachts hoor je te slapen :eek:, hoop dat je ondertussen wel geslapen heb.
    Verder iedereen een fijne dag, geniet nog even van het mooie weer, voordat van de week het weer omslaat.

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Kom ook even om het hoekje kijken :)
    Ik lees het kliekje maar heb niet echt de energie om te reageren en wat ik lees blijft ook niet hangen :oops:.

Laptop heeft er ook niet veel zin, laad erg langzaam dus ik denk niet dat ver kom met dit event.

Wens iedereen een fijn weekend.

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goede morgen,

fijne vakantie Lucie.
    sterkte Lea, zijn de minder leuke dingen in het leven.
    en dat sleutelavontuur gebeurd hier regelmatig bij de buuf. zelfs vandeweek nog.
    hesje super dat je wat attributen hebt kunnen inleveren.

alleen ik dans met de robot, de rest vd familie had geen zin.
    maar het gaat niet zo snel, want de mammoetbomen blijven staan in het bos.

gefeli voor alle gelevelden.

allemaal een fijn weekend en geniet van het lekkere weer.
    volgende week is het weer kouder.
    beterschap SB en voor wie nog ziek zijn.
    knuf voor wie kan gebruiken.
    groetjes

18. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

allereerst Lucie veel plezier in Portugal.
    7 jaar geleden er geweest en wil nog altijd terug... prachtig land.

Lea (en mams) veel sterkte vandaag.

Ik ben om half 5 weer naar bed gegaan. Viel in slaap en toen loeide de wekker van mijn man om half zes, terwijl hij vrij is... was een foutje. Uiteindelijk om half 10 wakker geworden, dus de zeven a acht uur slaap toch nog gepakt.

zometeen richting Friesland om te poetsen zodat we de volgende keer kunnen verven... hopelijk met pinksteren de boot weer in het water.

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

veel plezierop vakantie lucie,

en sterkte voor zij die het nodig hebben.

Ik boer me suf maar robot gaat nog niet hard.. zit nu op 11 keer. we zien wel hoe ver we komen.
    Helaas geen tg voor de stekjes momenteel.
    Weinig aan het typen hier, door drukte hoor! probeer regelmatig even langs te komen.

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lucie,fijne vakantie!!!!!
    lea,sterkte voor jou en je moeder,een crematie is nooit leuk om naar toe te gaan,maar hoort helaas wel bij het leven.
    sb,beterschap,wel fijn om je weer ff te zien,ik vroeg me toevallig af dat ik je een tijdje niet had zien posten snachts.

voor de rest ben ik het alweer kwijt.niet dat het onbelangrijk was hoor.:oops:

ik moet nog 4 keer dansen voor de staak,maar dan ga ik nog even lekker door swingen voor de extra kadootjes hoor.is toch mooi meegenomen

Laatste bewerkt: 21 April 2018