Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Dat is een leuke dan. Mijn hoogste die ik heb gekregen zijn Gothicvlinders. Daar had ik er 2 van uit gewone.
    Nog niet met andere dieren bezig geweest.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben ook niet verder gegaan

misschien nog wat kamelen erin zetten straks

net gedoucht onder toezicht;)
    volgende keer alleen :)

knappe broeder freedom

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

hier nu de kwalificatie aan het kijken. Verstappen moet nog wel even zijn best doen..maar komt vast goed.
    Zo meteen sporten, mag wel na twee dagen uit etenxD

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hier schijnt de zon nu flauwtjes.........maaaaaaar het nieuws van deze nacht is niet zo fraai !! Las het juist in "Het Laatste Nieuws" krijg ik binnen via mail......o_O

Doj, feli's met je level up.

En Hesje wat heb ik te maken met een "knappe" broeder"?? :eek:

Laatste bewerkt: 14 April 2018
    fricor vindt dit leuk.
  6. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

Ow wat lief om te horen Lea, dat de droomdeken mee is. Mijn zoon slaapt ook nog steeds onder zijn droomdeken ook al is hij 16.
    zelfs tijdens de cruise naar New castle was hij mee.

Hesje, knappe broeder en douchen wow.... hahahahaha
    ja freedom, ik schok net ook toen ik de laptop aanzette... ben benieuwd op een verkeerde manier wat hier weer van komt.
    Hopelijk blijft het hierbij.

Hesje bedankt voor het benoemen van de boom... ik was het vergeten.
    Heb dankzij de boom de laatste vlinder ingeleverd en de wolkenrij binnen.
    Was al blij met de 20 vlinders uit de boom.
    had namelijk niet genoeg vlinders om tot de rode vlinder te komen.
    gelukkig staan er veel stallen dus uiteindelijk was ik er wel gekomen maar dit is lekkerder.

trouwens, de kop van jut doet eindelijk weer normaal... die haperde bij mij en sloeg over zodat ik alleen maar lage punten haalde. Vanochtend doet hij eindelijk weer gewoon. (las dat een ander kliekje ook ruzie had)

zojuist de propellorhaas met zijn honing binnengehaald. nu nog 89 tickets over...

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Zie dat Lea weer gezellige drukte in huis heeft, veel plezier met de prinsenkinderen!
    Rita, fijn dat ze op school wel proberen om in het profiel te sleutelen. Dochter was hier ook heel erg aan het stoeien met haar profiel, gelukkig nu toch zoals ze het wil.
    Hesje, je gaat echt super snel vooruit als ik dit zo lees. En dan ook nog een leuke broeder erbij ;)xD
    Straks even met de kinderen naar de stad, om voor de vakantie over 2 weken nog wat inkopen te doen, vooral zoonlief heeft veel nodig. Hij heeft nog 1 korte broek en 3 T-shirts die passen :wuerg:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. enk52

Prinsjes zijn weer vertrokken. Ze gingen ook nog winkelen met andere oma en opa en een broer van schoonzus.

Hier wil Renzo ook niet zo. Dan nu nog maar eens proberen. Ik ga voor het vampierei en de Nostalgische film. Propellorhaas heb ik er al 2 van

freedom gefeliciteerd met level-up

9. Hesje

O ik zal ook eens gaan kijken bij Renzo

freedom als ik zeg ik heb gedoucht en de broeder keek of het goed ging vraag jij of hij jong en knap is
    ja dus

ik zeg als je er toch ben was dan mijn rug even
    dan kom je maar terug als ik afgedroogd ben en uit de natte hoek wil
    dus dat heeft hij gedaan:)

LucieSchreurs, fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. bobobear

woehaa,ik wilde net aan je vragen of je wel aan hem had gevraagd je rug te wassen,anders heb je ook niks aan een knappe broeder,maar ik heb mijn antwoord al lollll

LucieSchreurs, fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. enk52

hihi goed gedaan Hesje en weer een stap vooruit.:)

12. bobobear

ja,je gaat nu wel met sprongen vooruit hesje,ik kan niet anders zeggen.

13. Hesje

hi hi ja ik belde en hij kwam
    ik zeg ik wil graag douchen (mocht ik niet alleen)
    ja zegt hij ik heb het gehoord dus ik kom kijken of het goed gaat
    maar ik hoef hem niet de hele douchebeurt in de badkamer
    dus hij mijn rug gewassen en ik op de stoel de rest
    rollator met mijn bril en handdoeken binnen bereik
    en ik red me wel:)

sssst ik heb los gelopen vergat de rollator:oops:xD
    hij stond erbij
    kijk nou eens wat ik doe :)

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  14. enk52

Een teken dat het goed gaat Hesje. Je staat dus al weer stevig op je benen.
    Die rust dit weekend is ook goed, langzaam opbouwen.

15. Hesje

ja vooral s'morgens gaat het goed

later op de dag gaat dat niet meer te vermoeid

16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hesje let op dat je niet te overmoedig wordt, met je loslopen (was je zo van slag doordat die knappe jongen je rug heeft gewassen xD)

Iedereen hier goed geslaagd met inkopen doen. Zoonlief (in januari 13 geworden) past nu echt in een herenmaat S. We zijn naar Zuidplein geweest en hij is geslaagd bij de Primark, lekker voordelig gezien het tempo waarin hij groeit. Kwaliteit kan dan wel wat minder zijn, maar eind van de zomer is hij er toch weer uitgegroeid.
    Dochter had niet zoveel nodig, maar besloot toch nog het een en ander te kopen van haar kleedgeld. Zelfs manlief heeft nog het een en ander gescoord. Alleen ikzelf niets gekocht, maar als er al 3 man lopen te zoeken en iedere keer roepen, mam/San wat vindt je hiervan dan heb ik ook niet meer het geduld om voor mezelf te kijken.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Sanham, kan me voorstellen dat je zelf niet aan inkopen toe komt, met 3 personen die vragen en zoeken of het goed is ....'k zou er turrelut van worden ;)

Hesje denk dat je me met iemand anders verward hoor, over dat jong en knap......hihi...... 't zal wel bobo zijn....xD

Denk dat Enk, uitgeteld op de bank ligt........na het bezoek......

En hier begint het na een dag redelijk zonnig te regenen.......en ze voorspellen er klank en lichtspel bij ook voor deze nacht :wuerg:

18. Hesje

hi hi nee hoor maar vroeg in de morgen gaat het nog lekker
    zou het op dit tijdstip niet meer doen

ik heb mijn schoenen nu al uit

zit ik niet op te wachten freedom stille nachten bevallen me beter

lekker een keer alleen gaan shoppen Sandra deed ik ook wel eens
    en het is echt een leuke winkel daar

tot morgen allemaal

19. enk52

Bobo gefeliciteerd met level-up

Hier niet zonnig vandaag en ook geen regen. Vond het wel aardig fris

20. bobobear

dank je wel lea,ik hing net nog niet over het randje toestraks,maar is maar goed ook.

frredom,geef je mij nou de schuld over knappe jonge verplegers....zou best eens kunnen dat ik dat wel eens gezegd hebt hoor.beter dan van die oude mannetjes,het oog wil ook wat tochxDxDdoor zo een leuk uitziende broeder wil ik mijn rug ook wel laten wassen hoor.:music:
    hier was het raar weer,heb ook niks uitgevoerd vandaag,was mijn dag niet.nu eindelijk pas een beetje wakker,terwijl het alweer bijna bedtijd is.

ik had nog 2 paintings binnen gekregen,waren compleet,alleen bij 1 was 1 zakje kapot gegaan en nou weet ik dus niet of ik alsnog wel alle steentjes heb van dat zakje dus denk dat ik voor de zekerheid toch maar een extra zakje aanvraag.

vlinders heb ik in de kelder gegooid net,was erg traag met bb,maargoed hij is nu af.

fijne avond allemaal