Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

ik deed het gisteren nog, mais opzetten in de ochtend en pas gisteravond weer gekeken:cry: Ach ja....we leren het ooit nog wel
    Vlinderevetn doe ik niet aan mee, bewaar alles voor de vaste queesten. Komt goed uit want heb niet veel tijd van het weeekend

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

fricor,sterkte voor je zoon,ik hoop dat het snel overgaat.en natuurlijk voor jou.zal ook wel iets voor mij wezen hoor.ergens weer te laat aan denken.of inderdaad de beruchte wortels of tarwe erop en denken dat je er wat langers op hebt gegooid,ga je na zoveel uur kijken staan je wortels allang te pronken:music:

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Bobo

Het is frisser buiten volgens mij. Het voelt of de wind oost is.

4. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier ook vaak een gewas van 2 uur de hele nacht erop. dan vergeet ik de boerderij voor de nacht klaar te maken.
    of kies bewust om vroeg al naar bed te gaan terwijl het gewas een half uurtje later klaar is.
    RL is dan even belangrijker (lees gezondheid)

Ben wel blij dat ik het niet alleen doe, kort gewas langdurig er op.

5. enk52

Goedemorgen Rita

Hesje gefeliciteerd met level-up

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

zulke dingen doe ik ook dus het hoort erbij
    dankjewel

7. bobobear

gefeliciteerd met levelen hesje.jullie gaan echt als een raket.

hihi,grappig om te lezen dat we allemaal wel zoiets hebben met verkeerd zaaien of oogsten

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Een paar dagen bij gelezen, dus niet alle namen onthouden.

Ik begin bij de painting links boven, vorige keer links onder begonnen, maar dit bevalt me op dit moment beter.

En ik heb laatst gehad dat ik een nacht lang hooi had laten staan, dus overkomt iedereen wel eens.

Nu ook wat langere gewassen gezet, want we vertrekken zo richting Amsterdam. Vanavond naar een concert van Clouseau.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Fricor, sterkte met je zoon een abces is niet min in de keel......het blijft blijkbaar in de lucht hangen al die dingen......keelonstekingen, luchtwegen infecties, héél raar......
    Hoop dat ondertussen je wasmachien het terug doet......:oops:

Inderdaad Enk is een pak kouder en heb even gekeken is NO wind.......allez hier toch, zal bij jullie niet veel verschil uitmaken...in ieder geval niet uit het zuiden.....

Bobo zo een bolderkar is dus echt iets voor jou hé......maar hond kan toch gewoon stappen o_O

Hesje en -jouw- feli's met level up......

En verder ben ik het vergeten. O ja van die wortelen enzo, gebeurt bij mij ook hoor.......soms een halve dag......:(

10. bobobear

gisteren vond ik het ook wel fris hoor.denk niet dat het zoveel scheelt met vandaag.tenminste vanochtend niet dan.maar toen kwam ik net uit mijn bed en liep ik met mijn duffe kop buiten.het is wel weer van dat saaie donkere sombere weer,geen bal aan.

die bolderkar was reclame bij kruidvat.heeft een zeil,maar heb echt geen idee hoe hoog dat ding is.je hebt ook wel zo een houten,maar die kun je niet inklappen en deze wel.ach we zien het wel en anders gaat ie gewoon terug.hij komt vanmiddag.en dan moet ik wachten tot mijn zus komt want zij is ook nieuwsgierig.

detje,zwaai je even,ik woon in amsterdam

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik zal zwaaien, al is Amsterdam wel groot

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Gisteren een super gezellige dag gehad met mijn vriendinnen. Het weer was schitterend, ging pas regenen toen we een restaurant instapten om nog wat te eten voor de terugreis. Vandaag mijn beentje een beetje rust geven, want natuurlijk wel veel te veel gelopen.

Fricor beterschap voor je zoon!
    Bobo hopelijk is de bolderkar geschikt voor je hond. Wordt hij al wat ouder, waardoor hij minder goed zelf kan lopen?
    Die korte gewassen, gebeurt mij ook regelmatig, ben ook blij dat het onkruid is afgeschaft :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer

Molenabonnement

Fladdermanden

Justin gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 12 April 2018
  14. bobobear

zo he weer aardig wat ploinken

ja,amsterdam is inderdaad groot detje.en jij gaat waarschijnlijk naar zo ofzo.

sandra,mijn hond is 11 en een half,hij kan nog wel wandelen hoor,maar geen hele lange stukken meer.maar hij heeft geen grenzen,dus daar moet ik dan opletten.en met zo een kar kan hij toch mee lange wandelingen maken,deels lopend deels in zo een kar.

justin ook weer gefeliciteerd met levelen

goedemiddag allemaal,het was rustig in het kliekjeshuis.

ik heb mijn bolderkar binnen,nog niet uitgepakt,mijn zus wil het met mij samen doen dus ik moet wachten en ik ben zo nieuwsgierig of hij er in kan.

heb ook 1 pakketje van ali,netjes verpakt en ander soort pennetje erbij,maar ik mis weer een kleur,dus maar weer een bericht gestuurd.scheelt dat ik een paar paintings op voorraad heb.

met de vlinders wacht ik op de bb.

15. doj34

doj34 Forum freak

ow wat ben ik dom... heb farmmunten en babyboom door elkaar gehaald.
    dus mijn motel zit vol met vlinders... en de teller op 0.
    Blijkt dat ik gewone vlinders mag inleveren bij event .... gelukkig straks een mooi aantal stallen klaar...

ik heb nog een diamond half af, Lea. maar die kan zo plaats maken voor de nieuwe... helaas nog niet vandaag.

16. bobobear

ga je dan rustig aan een nieuwe beginnen als die ander nog niet af is?dat doe ik dan weer niet,maar ik heb dan wel de kriebels en dan probeer ik die ander snel af te maken.:music:

heb je nog niet geoogst?dan is het nog niet zo erg toch,lekker laten zitten dan

17. enk52

Die gewone vlinders zijn alleen voor die arm en niet verplicht.

Hier nog niets binnen en ik had zin om te beginnen vanmorgen omdat het zo koud was. Vanmiddag maar een klein stukje tuin gedaan.

Krijg net 2 pakjes binnen. Straks even kijken welke en of alles klopt,

18. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, ik ben wel een beetje jaloers... lig al dagen bij de brievenbus te wachten... geintje... hihihihihi
    hopelijk klopt alles.
    net wat kistjes geopend, zie ik opeens dat ik meer dan 50 spins heb.
    Even het boerenrad aan het werk zetten.
    (komt vooral door die feniksen op het land)

19. enk52

Alles is compleet alleen kan ik mijn zakje met pennetjes niet meer vinden.
    Zit natuurlijk wel een nieuwe bij, zelfs met een dubbelkopje maar die ander moet er toch ook zijn.

20. doj34

doj34 Forum freak

fijn dat het een dubbelkoppie is.