Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

Heeft er iemand nog drops voor mij, kom er 3 tekort om nog 1 vikingsoep te maken.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het event is verlengd tot vanavond 20 uur. misschien heb je die tegen die tijd wel binnen. ik heb alvast 1 gestuurd van "slapende" boerderij

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  3. Snijderboerderij

Dank je wel.

Dan heb ik inderdaad wel genoeg :)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben net wakker ben even in slaap gevallen.

tis mijn dag niet vandaag hoor,vanochtend discussie in de apotheek en nu een boze nicht omdat ik niet meteen me telefoon opnam,lollll.maar voor de rest gaat het goed hoor.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

hier ben ik weer
    gezellig gebabbeld en een heerlijke lunch gehad vanmiddag:)
    dankjewel Ria

apotheek ruzie is minder
    nicht moet snappen dat je niet altijd de telefoon kan beantwoorden
    soms komt dat niet uit

6. bobobear

gezellig hesje dat ria bij je was.toch weer wat afleiding.

ja,die apotheek was echt iets,was de 2e keer dat de dok doorgaf capsules ipv pillen en vorige keer had ik toch pillen,maar nu wilde ze dat weer geven,dus ik zei,ow weer geen capsules,is dat niet doorgegeven dan,want dat is nu de 2e keer.gewoon op een normale toon.zij tikken op de computer,ging nog net niet door haar toetsenbord heen,en loopt ze weg zegt ze ja komt door je achternaam,ik zei hoezo ja dok schrijft kohlberg en bij apo sta ik op salud kohlberg,ik zeg maar geboortedatum dan,ja dat kunnen ook andere mensen zijn met dezelde geboortedatum,ik zei,ja maar niet met dezelfde achternaam en hetzelfde medicijn.en dat ze wel wat vriendelijker mocht wezen,zij zei toen ik moet vriendelijker zijn ik zei,ik kan er niks aan doen dat jullie iets fout doen.toen was ze stil en liet iemand anders mij de medicijnen geven.kijk normaal kun je zeggen oke is wat verkeerd gegaan maar we gaan het oplossen maar kom niet met zo een domme smoes.ook het adres enzo staat toch op mijn naam.

en mijn nicht had me nodig voor iets met mijn tante,maar ik sliep dus,en dus schreef ik haar later wat is er dan,maar ze had het alweer zelf geregeld.ik weet niet wat hoor,maar hallo,ik kan niet alles tegelijk.als ik het wist had ik wel meteen gereageerd en dat weet ze.maar die is nu ook pissed.ik denk dat ik vandaag maar niet meer bij mensen in de buurt kom,lolllll

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

ik was even een lezende kliekje. beetje druk op het werk doordat er twee zieken zijn (1 gebroken arm dus duurt nog even).
    Dan heb ik even iets minder energie om te typen.

Allereerst dikke knuffel voor Agnes, Bobo en Lea. Wat een heftige periode voor jullie.
    Freedom ik wens opnieuw beterschap, je blijft maar hoesten.

jammer bobo, dat het zo mis ging bij de apotheek. Je nichtje mag niet van jou verlangen dat je continu klaarstaat voor het geval dat zij zegt "spring".
    Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders had ik je lekker opgezocht.

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

je nicht draait wel weer bij
    ze heeft het zelf opgelost dus knap van haar
    je hoeft geen excuus te geven ook jij hebt maar 1 lijf en wees daar zuinig op
    dat slaapje had je nodig
    knuf voor jou hoor

Rita ook om jezelf denken alsjeblieft

9. bobobear

dat zou ik dan erg gezellig vinden rita.:Den net als hesje zegt,pas je ook goed op jezelf?

ja,ik kan niet alles oplossen,indien nodig ben ik er,maar soms loopt het net iets anders.maar het was nu echt oke apo en toen nicht,nou dat wordt beter even afstand nemen want dat is dan echt zo een dag dat de ruzie op de loer ligt

10. doj34

doj34 Forum freak

ja ik zal extra opletten op mezelf. zit deze week met een jongen van 17 samen te werken... ook erg gezellig.

11. bobobear

dat is dan wel weer leuk.maar inderdaad rita,jij loopt ook nog wel eens jezelf voorbij

lea,van harte gefeliciteerd met marije.helemaal overheen gelezen

hoe maken jullie de diamond painting?waar beginnen jullie?ik begon steeds rechts onder,weet ook niet waarom,maar denk dat ik nu gewoon boven ga beginnen.ik ben links dus ik moet even kijken wat het handigst is.en ik ben nieuwsgierig hoe jullie het doen.

Laatste bewerkt: 11 April 2018
  12. doj34

doj34 Forum freak

ik werk van rechts naar links zodat ik niet in de plakzone terecht kom.
    dus rechtsonder begin ik.
    kreeg twee berichtjes dat er pakketjes geland zijn in NL... dus mijn foto diamond is al bij postnl.

Lea gefeliciteerd met Marije!

13. bobobear

ik begin ook rechtsonder,maar ik dacht dat ik het raar deed.
    oke kijk aan,dan komen ze als het goed is morgen denk ik.ik heb er 1 die hier onderweg is en 1 in het vliegtuig en 2 wachten nog.ik had ze toen gekocht toen het sale was.ik zou beginnen aan 1 met papegaaien,maar ben nog steeds niet begonnen.heb wel al alles voorbereid paar dagen geleden.

14. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik begin boven . Heb het ook rechts geprobeerd maar werkte niet voor mij.

Spannend Rita. Kan je meteen beginnen of ben je nog bezig?

Hier liggen er ook 2 bij post NL en Marije heeft ook iets voor me besteld voor mijn verjaardag maar ik weet niet wat.
    Er is er nog 1 ergens in het vliegtuig en 1 bakje en de missende steentjes zijn ook al onderweg

15. bobobear

ow,dan krijg jij ze ook wel morgen denk ik lea.wel leuk dat marije er ook 1 voor je besteld hebt.en een verrassing welke,hihi.

morgen komt de bolderkar voor mijn hond,nou hopen dat ie er wel in kan.dat het niet te hoog is zeg maar.ja,ik ben een beetje gek:music:

16. enk52

Anders zal je een loopplankje moeten maken Bobo;)

17. bobobear

hahaha,ja inderdaad,of een trapje.hij is op zich wel zo slim alleen gedraagt ie zich soms zo dom.

zo,ik ben klaar met bijlen gooien,hoop dat iedereen op tijd gebukt is want dit keer gooide ik niet heel zuiver.vlinders staan op het land,de grote bomen zijn ook weer geplant,dus ik ben weer helemaal bij voor vandaag.

18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hier een beetje hectisch weer.
    oa door zoon die thuiskomt met keelontsteking.
    mocht vandaag toch nog even bij dokter komen, want kon al 2 dagen niet eten.blijkt er een flink abces te zitten.
    na een lading ab en pijnstillers en de bekende kippensoep, is ie nu toch maar gaan liggen. hopelijk slaapt ie een beetje.

kom ik vanmiddag er achter dat Ingrid tot 8 uur vanavond wilde blijven.....
    had te weinig gewas maar drops over. ik opnieuw 10 grote velden gelegd en de volgende oogst ook met alles erop en eraan.
    kon ik toch nog 2 spelletjes in de molen maken. zou rond kwart voor 8 klaar zijn.....
    je raad het al.......5 over 8 dacht ik er weer pas aan.....
    alle moeite voor niks geweest.
    das de 2e keer in korte tijd dat het mis gaat.

Lea gefeliciteerd met Marije.
    beterschap voor de zieken, een knuf voor wie kan gebruiken.
    groetjes en fijne avond.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  19. Snijderboerderij

Goedemorgen allemaal,

20. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor ik zet rustig tarwe of worteltjes en denk er een uur later pas weer aan

fricor vindt dit leuk.