Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Daar had ik ze inderdaad vandaan Bobo. Ze hebben ze in verschillende prijzen en uitvoeringen. Deze waren maar 1.29.

Dank jullie wel allemaal voor de steun.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, daar zijn we weer.
    Sterkte voor de kleine prins, zo klein en dan zo'n grote operatie. maar je zal zien dat hij daarna goed opknapt

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk toch, hééééél veel sterkte voor je kleinkind hoor..........dat is helemaal niet min zo een operatie !! Ik wist niet wat ik las daarjuist...zo klein en open hartoperatie......maar hij zal wel veel beter zijn als nu......en snel (gezien de situatie dan toch) opknapt.
    Nogmaals veel sterkte voor jou, je kinderen(de ouders dus) en het kleinkind.

Hesje heeft die van de fysio zijn mouwen opgestroopt..........oei........ :) maar het zal wel voor je eigen bestwil zijn......en dan ben je misschien met Pinksteren thuis :)

Mama van bono proficiaat met je level up.......

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het was denkbeeldig hoor freedom
    maar na drie maanden voor de wind fietsen moet er nu gewerkt worden
    anders kom ik nooit los te lopen
    maar vandaag was het pittig hoor

bobo die tip kreeg ik vanmorgen bij het ontbijt
    die koopt ook schilderijtjes bij de kringloop en sloopt het schilderij eruit

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou hesje als je fysio zijn mouwen opstroopt wil het dus inderdaad zeggen dat je goed aan de bak moet.en het zal wel erg wennen voor je zijn.maar fysio weet wel wat ie doet of wat je aan kunt,dat hoop ik atthans.en het is toch wel in de planning denk ik dat je weer gewoon weer alles kunt als voor je val.
    wel slim die tip van schilderijtjes kopen.dat hou ik in mijn achterhoofd.

zo,ik heb geoogst en gezaaid en nu ga ik lekker naar bed,heb het wel weer gehad voor vandaag.weltrusten allemaal

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Lea het zat er al aan te komen maar als het zover is dan is het best spannend voor jullie allemaal.
    Maar het zal zeer zeker helpen.
    Welterusten.

7. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mmmm lekker

goede morgen

hier verschrikkelijk weer geweest vannacht

onweer hagel regen

Lea Gefeliciteerd met Marije

Laatste bewerkt: 11 April 2018
  9. enk52

Goedemorgen Hesje.

Hier niets gehad van dat allemaal. Hoop ook dat het droog blijft

Dank je wel Hesje

10. bobobear

goedemorgen allemaal:)

hier ook rustig geweest vannacht en droog.maar het is nu weer best fris buiten.hoe worden we ziek.al heb ik ook met de warme dagen me niet echt dun gekleed hoor.ik wil niet nog een keer ziek worden.al heb ik het wel weer in mijn keel sinds gisteravond.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Even snel een kopje thee en dan ga ik zo gezellig met 2 vriendinnen een dagje naar Amersfoort. Hier was het vannacht rond 1 uur raak met het onweer. Ik hoop vooral dat het vandaag droog gaat blijven.

Lea, dat wordt spannend voor jullie, maar reken er maar op dat hij er enorm van opknapt (ik heb zelf een aangeboren hartafwijking gehad en open hartoperatie, ben mijn ouders tot op de dag van vandaag dankbaar dat ze toen die beslissing genomen hebben).

Verder iedereen een fijne dag en knuf voor wie dit nodig heeft.
    Tot vanavond!

12. bobobear

gezellig sandra.inderdaad hopen dat het vandaag droogblijft.

het lijkt me ook wel heel moeilijk om die keus te maken als ouders,maar volgens mij heb je niet zoveel keus als het zo ook niet meer gaat.dan kan het bijna alleen maar beter worden.

13. enk52

Goedemorgen Bobo en Sandra

Sandra veel plezier vandaag en het is zeker het beste nu voor hem.

14. -freedom5555-

Goede morgen iedereen.......

Enk van harte proficiaat met je jarige dochter...... :)

Hier is het ook rustig geweest vannacht, niettegenstaande ze zwaar onweder hadden aangekondigd maar meer aan de kust in weze.....was wakker om 3.00 zoals gewoonlijk en lag bijna te wachten op dat onweder :wuerg:
    Bobo ik ook nog aangekleed (bijna) om naar de noordpool te gaan, maar stond gisteren te babbelen met de buurvrouw en nog iemand uit de straat die de bloemen komt water geven als buren weg zijn en had daar wind of tocht(ik weet niet hoe jullie dat noemen) , gevolg vannacht ook keelpijn en terug hoest deze ochtend :cry:pffffffff.......

Goh ze zijn wegenwerken aan het uitvoeren een straat verder, komt al de zwaar geschut weer hier door mijn straat, laat nu juist voor mijn huis een verkeersdrempel zijn en dan davert men huis.......:oops: vraag me af of die hier wel door de straat mogen in weze......is geen gewestweg of dergelijke maar een binnenstraat, lees sluikstraat.......

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat is wel heel vervelend freedom. ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt
    wat vinden jullie van mijn nieuwe banner van bjorke-annika. ?

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hoi is heel mooi , Tine. BA maakt mooie dingen
    Hier op beide accounts het event gisteravond afgerond. Vlinder event ga ik nog even oer nadenken

-matthias1952- vindt dit leuk.
  17. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen
    Lea van harte gefeliciteerd met Marije.
    Matthias1952 dat is een heel mooie vrolijke banner.

18. -freedom5555-

Is inderdaad een héle leuke banner bij Matthias :)

Dat vlinderevent ga ik ook nog over nadenken hoor, er staat in het praat draadje een berekening(zonder BBoom) van 5700 vlinders nodig....
    En vind de wolkenrij nu niet echt "wouwww"........geen EP/TEP of BD te verdienen........wel een fokdier.....

19. enk52

Mooie banner Tine
    Dank jullie wel voor de felicitaties

PLINK PLOINK

Heel veel

20. bobobear

goedemiddag,ik ben ook weer thuis en heb alweer helemaal gehad voor vandaag.ik slaap ook veel te weinig.en dat werkt bij mij op mijn gestel,maar bobo gaat gewoon door hoor,geen probleem.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.