Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik wil nog wel een 2de kop thee :)
    Het weer is beter dan gisteren en ik hoop dat het zo blijft, ik heb genoeg van het grijze weer.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allen. de zon komt hier ook piepen. wel nog wat mistig. of zijn de ramen zo nodig aan een poetsbeurt na al dat vieze weer?

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen

Het is zeker minder koud. De zon wil hier ook nog niet maar dat komt vast nog wel.

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Oma Agnes, héél veel sterkte voor jullie en je dochter........is niet min wat ik daar lees.

Bobo héél veel sterkte voor nicht van je man, is ook niet min wat ik daar lees......tja Tjernobyl indertijd hé......dragen we nu de gevolgen van.....

Sterkte aan iedereen die het kan gebruiken en prettige dag voor de anderen.....

Hesje niet overhaast te werk gaan hé......je doet het goed, ttz. prachtig hoor.....na één dag reeds met rollator.....

Ik zal maar aan de kuis gaan weeral......:oops:

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dan doe ik met je mee met een 2e kop thee.

ik heb ook liever mooi weer hoor,van dat sombere donkere weer wordt ik ook somber

6. -matthias1952-

ik help mee met freedom met z'n twee poetsen is toch sneller klaar? :p

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Oma Agnes en Bobo, heel veel sterkte allebei!

Hier is het zonnetje vandaag wel aanwezig, alleen wel ook mistig door de ramen ;). Ben afgelopen vrijdag door alles niet meer aan de ramen toegekomen. Manlief heeft nu gezegd dat hij donderdag, als hij vrij is, de hoge druk spuit op het terras en opritje wil zetten, dus wacht nog maar even langer met ramen zemen beneden :music:
    Denk dat ik vandaag wel de ramen boven ga doen en dan meteen de horren een douchebeurt geven en de ventilatieroosters goed reinigen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Je kunt merken dat het Lente wordt, iedereen is opeens bezig met schoonmaken xD
    Iedereen veel succes met het poetsen.

Ik ga vanmiddag voor eerst weer naar de crea-club.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

rustig aan doen bij de fysio is verleden tijd
    hij heeft vrijdag zijn denkbeeldige mouwen opgestroopt
    belasten is werken voor mij
    vanmorgen een kracht/evenwichttest gehad
    ik scoorde 8 punten onder het maximum
    dus goed voor nu maar wel werk aan de winkel

succes en plezier vanmiddag SB

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hesje dat is wel aan de bak zo, maar dan ben je misschien wel op weg naar Pinksteren in je eigen huis, zoals je graag wilt. Ik duim voor je.

11. enk52

Goed bezig Hesje

Iedereen succes met poetsen

MamaU gefeliciteerd met level-up

Artsen zijn in overleg voor operatiedatum voor ons prinsje.

12. bobobear

owwww,spannend lea.toch eigenlijk erg dat dat nodig is bij de kleine prins.maar hopelijk helpt de operatie hem

ik heb net lekker gewandeld met mijn hond,het is lekker weer hoor.alleen had hondje het weer warm,maar heb hem nog niet in het water gelaten,ook niet er langs gelopen anders vind ik het ook weer zielig.

13. enk52

Hier even voor buiten bezig geweest. Een zak vol rommel van de overal weggetrokken. Groene bak is meteen vol.

Het is nodig Bobo. Hij heeft het nu al te warm en het is nog maar april. De lekkende hartklep geeft ook een te groot risico. Het hart moet veel te hard werken nu. Dat risico is groter nu dan de operatie zelf al is het wel een open hart operatie.

14. Hesje

spannend Lea

maar na de operatie zal hij opknappen
    voordeel is dat hij nog erg klein is
    maar het is ook voor jullie geen leuke dag want het is een grote operatie

15. bobobear

wel goed dat ze er wat aan kunnen doen lea.maar ik vind het altijd naar om te horen over kleine kinderen en operaties.vind ik eng.maar hij zal het zeker nodig hebben.en net als hesje zegt,hij is nog klein dus hij krijgt denk ik niet heel veel mee van de operatie.wel spannend zeg,poeh.

16. enk52

Hij heeft nu al een trauma voor witte jassen door wat hij al heeft meegemaakt maar het zal zeker beter gaan als dit achter de rug is.

17. Hesje

ja die witte jassen jammer dat ze die aanhebben

Lea en andere painters voor goede maat lijstjes loop de tweede hands winkels af en de rommelmarkten die vast weer komen

Laatste bewerkt: 10 April 2018
  18. enk52

Dat is een goed idee Hesje.

Voor die ik nu besteld heb zijn ze wel te krijgen De 20*25 heb ik opgelost door een 20*30 te kopen en dan een passende achtergrond erin. Alleen de disney van 25*25 heb ik nog niets voor

19. -matthias1952-

sterkte Lea. ik hoop van harte dat het goed komt met je kleine prinsje.

20. bobobear

ja,prinsje zal ze wel doodeng vinden.

waar had je ze vandaan die lijstjes lea,ik moet ook nog steeds halen.heb ze nu leuk in een dik boek zitten maar zo zie je ze nietxD
    wel een goed idee hesje,daar had ik nou weer niet eens aan gedacht.ik dacht wel aan de action,maar elke keer kom ik thuis en dan denk ik oja daar ging ik voor kijken bij action wat ik dan dus weer was vergeten:music: