Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik wacht eerst wel even tot ze reageren en heb zeker geen 6 zakjes liggen als ik die kleur al heb.
    Nog niet gekeken in de voorraad.

2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,
    alle gelevelden gefeliciteerd, gaat erg snel allemaal.
    Yvonne van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van.
    Hesje fijn dat het lopen achter de rollator goed ging.
    Het event is af:D, wist niet dat ik al zo ver was, staan al mijn velden nog vol met eventgewas.
    Maar proberen of ik nog meer vikingsoep kan maken voor muntjes. Winkel trouwens ook leeggekocht.

Woensdag krijgen wij de tijdelijke pleegzorg voor onze kleindochter van 3. Onze dochter heeft ernstige moeilijkheden.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje,lea dat is wel heel veel.dat is wel het nadeel dat er soms wat mist.ik bewaar ook alle overgebleven steentjes,alleen niet als het er maar een paar zijn.ik heb ook van die ienieminie zakjes besteld om ze in te bewaren en daar plak ik dan de codekleur op en stop ik bij de afbeelding die ik heb gemaakt.want soms heeft een kleur wel verschillende codes heb ik gemerkt.

fricor,het is zeker geen rokjesdag vandaag.je moet bijna weer een dikke trui aan.maar we mogen niet klagen,we hebben wat mooi weer gehad.alleen is het wel hoe wordt je ziek.
    zal zeker wel donker zijn geweest zo zonder buitenlicht,vond je dat niet eng.ik krijg dan altijd van die rare ideeen erover.wat ik dan wel weer snel opzij zet hoor,anders maak ik mezelf gek,hahaha.

ik heb net mijn 40e keer gegooid,maar ik ga gewoon nog lekker door,want ik wil wel de winkel leegkopen.maar de dropjes zijn niet echt veel elke keer hoor.

ik hoef nu in principe niet meer die sieritems te kopen toch,dat zijn toch de zelfde?

ik heb moeie ogen,komt omdat ik weer slecht heb geslapen,gek he als je snachts ook iets gaat bestellen,lollll.

mijn valkparkieten,roepen me nu en als ze me zien worden ze helemaal gek.ze eten de trosgierst op mijn hand,de een mag ik een beetje aaien,maar ze komen nog niet echt naar me toe in de kooi,wel als de tralies er nog tussen zit.en die ene is echt een vreetzak,lollll.

oma agnes,dat is niet fijn om te horen over jullie dochter,maar wel fijn dat jullie kleindochter bij jullie terechtkan.hele dikke knuffel voor jou.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik bedoelde eigenlijk nog een painting in voorraad

niet al die steentjes

O Agnes dat is heftig hopelijk krijgt ze de rust die ze nodig heeft

5. enk52

Dat is niet fijn Agnes voor je dochter. Wel heel fijn dat jullie de kleine op kunnen vangen.
    Dikke knuffel voor jullie.

Bobo leuk dat je vogeltjes al zo tam zijn

Ik moest de steentjes bestellen via een code. Kost 5 cent maar anders konden ze geen order aan maken blijkbaar.

Er zijn er 3 onderweg Hesje. Denk dat er deze week zeker nog 1 of 2 binnen komen.

6. Hesje

fijn dat je zo'n hobby hebt
    mijn buurvrouw hier doet het ook en die heeft ook mooie schilderijen gemaakt

ze spaart nu medicijn bekertjes om de steentjes in te sorteren

zo ik heb de wolkenrij binnen op beide farms

Laatste bewerkt: 9 April 2018
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. enk52

Gefeliciteerd met je wolkenrijen

Ik heb deze week toch niet zoveel tijd. Ik wil toch een beetje in de tuin beginnen als het weer goed blijft en Marije is woensdag jarig.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Yvonne, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een gezellige dag
    Agnes, Wat fijn dat jullie je kleindochter mogen opvangen. Hopelijk geeft at je dochter voldoende rust om met haar moeilijkheden om te gaan

9. bobobear

hesje,je kunt tegen je buuf zeggen dat ze ook zo een setje van de wibra voor medicijnen kan kopen kost 2 euro,verrekte handig hoor,die gebruik ik nu ook.

lea,is wel balen van die steentjes,maar komt wel goed denk ik.alleen is het irritant.ik heb er ook 4 die onderweg zijn.ik moet nog beginnen aan weer een nieuwe,maar geen fut voor gehad nog.
    als het redelijk weer is is het wel te doen voor je tuin,maar vandaag vond ik het nog best fris.

ik hoorde net dat een nichtje van hubbie in het ziekenhuis ligt,ze was het weekend met de ambulance opgehaald.waarschijnlijk iets met haar hoofd.zo zie je echt maar weer dat je gewoon echt moet genieten van je leven hoor.

10. Hesje

ik hoop dat het meevalt met de nicht van je hubbie

mijn buuf heeft een kast vol met dat spul bobo professioneel spul
    maar sommige krijgen hun medicijnen in bekertjes en dan is het handig om ze op te sparen

ik krijg ze per week op een rol

11. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Oh bobo dat is ook heftig.

Dank jullie wel. Ik kan er niet al te veel over schrijven maar het geeft haar inderdaad veel rust dat de kleine meid bij ons is, zat afgelopen 2 maand in een pleeggezin.
    Er zijn geen hele gekke dingen gebeurd hoor, maar kinderbescherming vond het nodig. Eigenlijk tasten we allemaal nog erg in het duister over de reden.

Allemaal een fijne avond.

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. Hesje

dikke knuf Agnes

fijn voor allemaal dat ze bij jullie kan zijn

fijne avond allemaal en tot morgen

13. bobobear

oma agnes,het is denk ik ook wel voor iedereen fijner als de kleine bij jullie kan zijn.zal voor jullie ook wel een opoffering zijn,maar dat is dan wel met een goede reden.dikke knuf voor jou.

wat ik nu heb gehoord is dat ze een tumor in haar hoofd heeft,verder weten we nog niks.al is dat wel al genoeg rot informatie eigenlijk die je niemand gunt.

ik heb net geoogst,lang gewas er weer op voor de nacht en ik ga nu lekker in bed tv kijken lekker relaxen.

fijne avond nog allemaal

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Dank je wel voor de felicitaties! 34 jaartjes jong geworden :)

agnes, wat vervelend dat er moeilijkheden zijn. Maar gelukkig kan ze bij jullie terecht. Een bekende plek is toch het fijnste.

hier zit ik op 31 keer gooien. de dropjes kruipen. maar volgens mij meot ik het wel halen, we hebben nog best lang. nog 9 in bijna 2 dagen.. dat moet toch kunnen?? tis alleen zo wisselend wat van het land komt.

15. LucieSchreurs

ik ben net zo ver als jij Yvonne, het gaat ons lukken!

bobo, knuffel voor ou. Akelig nieuws nu maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal

17. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

goedemorgen allemaal
    Lekker een kopje koffie, de vogeltjes zijn al weer aan het fluiten

19. enk52

Goedemorgen Lucie

Ze zijn hier ook druk bezig.

20. bobobear

goedemorgen allemaal,ik drink gezellig een kopje thee mee:)

het is nu niet zo fris als gisteren buiten.