Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Slaap lekker, Bobo :)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

welterusten Bobo. Ik was al met Hawaï aan het appen.:)

freedom en Owen gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 9 April 2018
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Gezellig Lea, maken ze het goed?

4. enk52

Goedemorgen Lucie

Ze genieten volop. Zijn nu op het volgende eiland en daar is het nog mooier. Ze gaan misschien morgen helikoptervlucht maken om alles te kunnen zien waar ze met de auto niet kunnen komen. Het is daar 12 uur vroeger.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea freedom en Owen gefeliciteerd met jullie level up

Lea bijna aan het einde

wat een gezellig begin van de maandag

6. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat is zeker een gezellig begin, alleen werd ik om 5 uur wakker toen de berichtjes binnen kwamen. Misschien even op stil zetten voortaan.

Succes straks met je loopoefeningen.

7. Hesje

ja dat is eigenlijk net te vroeg

dankjewel ik ga mijn best doen hoor:) ik moet om 9 uur al

ik moet voor de wolkenrij nog 1 en 2x gooien

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik werd iets te laat wakker voor mijn hondje,maar hij lag nog lekker te slapen dus was geen probleem.

lea,wat leuk dat je weer wat apjes van ze heb gekregen,alleen inderdaad een beetje te vroeg,hahaha.ik heb mijn telefoons altijd uitstaan bijna,kan niet goed tegen het geluid,maar kijk wel regelmatig of ik iets gemist heb.

9. enk52

PLINK PLOINK

Fruitmarkt

Heel actief mijn ramen voor gelapt. Was mijn apparaat leeg dus tussendoor even bijladen maar het weer voorlopig weer klaar. Volgende keer achter.

Na een blik op de kalender zie ik dat ik wat vergeten ben vanmorgen

Yvonne van harte gefeliciteerd

10. bobobear

van harte gefeliciteerd met je verjaardag Yvonne!!!!plaatjes willen niet plakken vandaag:(

oke,jij bent actief lea.maar dan zijn ze voorlopig wel gedaan

ik vind het eigenlijk best wel fris buiten,viel best tegen vanochtend

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dank voor feli's en Enk proficiaaat met je level.......bijna aan de 200 ;)

Yvonne : [​IMG] maak er een prettige dag van en wens je nog veel mooie jaren zonder of weinig kommer en kwel.......

Hesje succes met je loopsessie......

Hier voor de rest weinig te melden, enkel dat oudste kat, plast op tapijt "soms"......is dan een gans kuiswerk.......en ze blijft ruiken waar ze het gedaan heeft.....zou een spray moeten hebben zodat ze het niet meer ruikt......

Hier is het grijs vandaag en niet zo héél warm als gisteren en eergisteren.......wel buiten geweest gevolg begon terug te blaffen :cry:gisteren, maar tja er was wel wat wind........:oops:

De di's komen hier maar moeilijk uit de grond, heb wel al de wolkenrij en dat ene item gekocht.....nog 3 keer gooien en heb het nog eens dan......maar aangezien met internet soms plots uitvalt, zeker als ze in Amerika wakker zijn, heb ik item voor de zekerheid maar gekocht. ;)

Enk leuk dat je kan "appen" met je kids en kleinkids........tja 5 uur is wel een beetje vroeg.......

edit : o ja die vast quest "is het kunst?" is eindelijk te voorschijn gekomen..... :)

12. enk52

Eindelijk freedom. Je moest dus even geduld hebben:)

Agnes ook gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK

Wolkenrijpakket

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. Hesje

goede morgen nogmaals

Yvonne

gefeliciteerd en een mooie dag

lopen ging goed met de rollatorxD

-matthias1952-, -freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Yvonne van harte! Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
    Lea fijn dat je weer contact heb gehad met de kids en dat ze het zo naar hun zin hebben!
    Hesje, super dat het zo goed ging met de rollator. Zo steeds een beetje verder opbouwen.
    Het zonnetje begint er hier eindelijk weer een beetje door te komen, vanmorgen vroeg regende het hier zelfs nog.

15. enk52

Hier is de zon er nu ook af en toe door.

Ze zitten nu op Kauai waar Lost en Jurassic park opgenomen zijn

16. bobobear

mischien komen ze daar nog een verdwaalde dino tegen,ik zou maar oppassen als ik hun was:oops:xD

hesje,supergoed nieuws dat je toch al kan lopen met een rollator nu.van niets naar dat is toch wel best weer een grote stap hoor.voel je je nu ook wat vrijer of vind je het nog steeds wel eng om die been te gebruiken?

hier vanochtend ook regen gehad,maar nu droog maar wel bewolkt.zo maar weer even met hondje naar buiten.hij eet nu gelukkig wel weer goed,maar wel nog steeds 6 keer per dag,daar doet ie het het best op en nu 4 verschillende eenheden,het is weer even wennen maar straks weet ik niet anders.

freedom,dat is geen pretje als ie op je tapijt plast.hebben jullie daar een zeeman in belgie?daar verkopen ze een luchtverfrisser spray,die ruikt echt sterk en fris,die gebruik ik ook altijd voor ongelukjes.magnolia is het sterkst en lekkerst,vind ik tenminste.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. yvonne gefeliciteerd met je verjaardag. een fijne dag gewenst. lea en andere gelevelden ook gefeliciteerd. lea bijna 200. hier alles binnen. ik heb de winkel leeg gekocht. ik heb de sauna 3 keer 1x op de wolk en 2x bij de items gezet. ik had erg veel keer in de roos bij de 1e of 2e keer dus veel muntjes. stop er mee en vlinders gezet. kan ik weer verkopen want ik heb er best genoeg maar je kan niet weten. fijne dag allemaal ik ga weer opschieten ik moet weg. ik zou naar dicky gaan maar dat wordt woensdagmorgen.

18. enk52

Jij bent ook altijd druk hé Ria. Je loopt je eigen nog eens voorbij. Succes met
    al je bezigheden en veel plezier vast woensdag

Krijg ik net een painting binnen mis ik 1 kleur, maar zijn 6 zakjes. Maar even berichtje gestuurd dus

19. Hesje

dat is wel heel veel zakjes Lea
    hopen dat het snel komt
    maar misschien heb je nog wat in voorraad om te maken

20. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Yvonne,
    [​IMG] en een fijne dag.

ik had een knopje gevonden, waarbij je het gooi-gedeelte van Ingrid uit kan zetten. een stuk rustiger zo.
    was nog aan het bijkomen van de bugs. hopelijk zie ik zo minder sterretjes.
    twee avonden lang waren hier alle straatlantaarns uit in het dorp. wat is het dan donker zeg!
    ik zag ze vanochtend branden, dus zal vanaaf wel weer goed zijn.
    de zon heeft zich hier niet door de wolken laten zien, en ik ga eerst maar eens een broek aan trekken.
    echt geen rokjesdag voor mij.
    wel heerlijk genoten van het mooie weer dit weekend.
    Hesje, wat goed dat je weer gelopen hebt. het einde van de lange logeerpartij is in zicht.
    jammer van die ontbrekende steentjes Lea. het is niet leuk beginnen zo.
    verder weet ik het even niet meer, dus beterschap/knuf/groetjes.