Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

veel plezier met het wandelen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik was even lekker buiten bezig. Een deel van de tegels ingespoten tegen groene aanslag. Is wel even nodig want het ziet er niet uit
    Ik had laatst een keer de aardappels afgegoten achter en dat kon je precies zien, daar was het al schoon.

fricor, detje81 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. doj34

doj34 Forum freak

alweer een mooie.... poepdoos.... gniffel.
    hier de kledingkast van zoon even opnieuw opgepakt, was een rommeltje geworden.
    En dan vragen om een sportbroek terwijl er nog enkele in zijn kast lagen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. enk52

Die hangt dus nu op het toilet

Heb je meteen bewijs dat hij nog heeft.

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea, ziet er weer leuk uit!
    Rita, dat ken ik van de kinderen. Roepen dat ze echt niets meer hebben, totdat je de kast met ze gaat uitmesten en dan van alles tegenkomt. Denk dat zoonlief hier dit jaar wel flink wat nodig heeft, die schiet op dit moment enorm de hoogte in.
    Net lekker even in de tuin aan het werk geweest. Ik onkruid wieden, man snoeien en even wat stukken grond omspitten. Kan ik van de week even wat nieuwe planten erin kopen. Nu even beentje rust geven en dan straks het laatste stukje afmaken.

6. doj34

doj34 Forum freak

ow dat ken ik... dat schieten, gelukkig is dat nu achter de rug. (groep 7 en dan 1 meter 70)
    mijn zoon zit nu tegen de 1.90 m aan dus nu gaat het met enkele cm. per jaar.
    Was rond zijn 12de ongeveer 10 tot 15 cm. per half jaar.
    Hij is nu 16 jaar en gelukkig niet meer extreem de grootste. Zijn leeftijdgenoten zijn nu ook gegroeid.

Laatste bewerkt: 8 April 2018
  7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hier ook zojuist de kast van de jongste opgeruimd... heel veel eruit gehaald, en vrij weinig er in kunnen stoppen van de voorraad kinderkleding die ik in dozen heb staan hier.
    dus de kleinste danste door het huis met de mededeling dat er toch echt geshopt moest worden en ik vrees dat ze gelijk heeft.

dus maar eens een lijstje met haar maken wat er ECHT nodig is.

detje81 vindt dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hij is leuk Lea

hier de hele middag op het terras gezeten nu even beetje opfrissen voor het eten

ja Yvonne ze hebben niet allemaal het zelfde postuur

past net niet of staat niet maar......

9. Aloryan

ik koop vrijwel nooit kleding. Ik heb het niet zo breed en ik heb geleerd dat je de kids zeer prima kan aankleden met afdankertjes van anderen. Echter heb ik daarbij wel een regel. De kleding mag niet echt vies/stuk zijn en de kinderen moeten zelf achter de kleding staan. Als het niet hun stijl is hoeven ze het niet aan.

De middelste heeft dit jaar het beste jaar gehad :) die heeft nu een adresjes via een collega van mij die vrijwel elk seizoen 2 a 3 boodschappen vol merkkleding heeft.

Dit jaar echter wordt het moeilijk. voelde al aankomen dat ik weinig had voor het guppie. wat ik gekregen had was echt niet haar ding. Dus nouja kast uitgezocht, alles wat ze niet wilde maar wel haar maat was ook opgeruimd en weer weggegeven aan iemand anders die het goed kan gebruiken.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gelijk heb je hoor,yvon,je moet roeien met de riemen die je hebt,en als het er nog inderdaad goed uitziet waarom niet dan.je mag nog wel blij zijn dat ze dat wel willen dragen,maar denk dat ze daarin zijn meegegroeid.

11. enk52

Je hebt gelijk Yvonne en voor weinig geld kan je gelukkig ook hele leuke kleding kopen.

Wolkenrij is hier binnen. Heb ook de sticker al gekocht. Verder wacht ik nog even.

12. Aloryan

Oh ja hoor ze zien er altijd prima uit! zitten prachtige mooie dingen tussen. Veel mensen kopen merkkleding voor die kleintejs, daar moeten ze dan voorzichtig mee doen en dan groeien ze eruit, waardoor mijn kids ook weer die merkkleding dragen :)
    ik denk dat ze op deze manier meer hebben dan ik voor ze zou kopen als ik het geld wel had. en dat weten ze! Vooral omdat ze zelf mogen kiezen wat ze leuk vinden eruit vinden ze het geen enkel probleem.

die drops schieten niet op.. uit een gewas van 16 uur had ik 14 dropjes.. had net zo goed event gewas kunnen zaaien dus.

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Heb alle 5e pogingen in de roos gooien al gehaald.
    Nu weer wachten op drops :)

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben nog niet zo ver maar het komt zeker wel goed
    Yvonne ook ik heb altijd met beide handen aangepakt
    er zat ook vaak merkkleding bij

gefeliciteerd sb ik de eerste nog niet

15. bobobear

ik kom nog even om het hoekje kijken voor ik lekker tv ga kijken.heb er lang gewas opstaan nu.

ik moet alleen nog de in een keer raak gooien,maar dit keer gooi ik echt waardeloos,meestal pas bij de laatste dat ik raak gooi.

er kunnen hele mooie of leuke kleren tussen 2e hands zitten hoor.als die mensen er zuinig op zijn geweest ,waarom niet toch.wij gaven ook altijd alles steeds door,wel mooie kringloop toch.

ik heb net mijn hondje uitgelaten,hopen dat ie het redt tot morgenochtend want bobo heeft geen zin meer vandaag.

fijne avond nog allemaal

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik heb er anjers opstaan die zijn pas na 24.00 klaar, weet niet of ik nog wakker ben dan.

17. doj34

doj34 Forum freak

hier net de wolkenrij binnen ... kom ik erachter dat ik dubbele items heb.
    blijkbaar niet goed opgelet.
    Ga nu de winkel leeg kopen.

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond allemaal, wat gaan jullie vlug. ik heb nu 25 keer kunnen gooien. Maar vond gisteren het fietsbeurs event dan ook veel belangrijker

@Aloryan , ik heb bewondering voor je. heel eerlijk , hier groeit het geld niet tot de hemel, maar hoef ik ook niet, altijd, op de kleintjes te letten. Maar zoals je er mee omgaat :inlove: Wij gaven ook regelmatig dingen door, maar met een zestienjarige is dat eigenlijk wel over. die zit in de herenmaten. we lee sport om de uitverkoop mee te pakken en hij is gelukkig niet van de merken...

Laatste bewerkt: 9 April 2018
  19. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ja hier moet ik ook aan het shoppen voor de kleine man. Komen er nu achter dat al zijn longsleeves te kort zijn. Een poos alleen de truien aan gehad en nu met het mooie weer komen we er achter. Wel genoeg korte mouw die ik al een maat groter had gekocht, maar dacht dat deze van de herfst nog wel konden. Maar niet dus, want hij maakt ineens ook een weer schuit. Hij is nu bijna 2 1/2, maar heeft de maat van 3 tot 4 jaar al voor shirts.
    En ik krijg ook veel van mijn schoonzussen, maar deze maat waar hij nu in komt heb ik niks meer gekregen.
    Vorig jaar had ik een hele mooie jas toen hij net uit zijn winterjas was en het nog net even koud was en vorige zomer twee hele mooie spijkerjasjes.

20. bobobear

goedemorgen allemaal,ik was even wakker want zou wat bestellen online via kruidvat en voor het uitverkocht was,een bolderkar voor mijn hond,mits ie daarin kan,omdat ie niet meer zo heel lang kan lopen,al met al een heel geklooi op de site en met de bank,maar nu eindelijk gelukt.oja,was wel gezellig met mijn zus,telefonisch,want zij probeerde het ook,ja we sporen niet hoor,lolll.nu weer terug mijn bedje in.

LucieSchreurs vindt dit leuk.