Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

pfft vervelend allemaal zeg. hopelijk kom je er wel van af.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik had het eerst in mijn ene been,kreeg zo een dik verband erom en zelf prikken en later tabletten en controle voor een half jaar,toen gestopt,en na 2 maanden had ik het in mijn andere been.dokters wisten niet wat het was want de symptomen waren er niet naar,ik zei,ik weet gewoon dat het weer trombose is.ik heb een halve dag bij de ehbo gezeten voor ze eindelijk een echo ervan gingen maken en ja hoor weer trombose.weer prikken en nu moet ik het gewoon blijven slikken die medicatie.nu prik ik gelukkig thuis,dat is wel lekker.

yvon,wat goed van je dochter zeg,mama supertrots natuurlijk en dochter mischien nog wel trotser.

het is stik benauwd buiten,maar ik loop nog met een dunne jas voordat ik straks weer ziek wordt,alles om te voorkomen.hondje had het ook te warm,maar bewust niet langs water gelopen,vind het nog iets te koud.en jullie weten voor ik het weet ligt ie erin dus beter geen water.mischien morgen

3. Aloryan

het was heerlijk vandaag, maar wanneer de zon weg was toch nog wel wat frisser dan je denkt hoor dus ik snap je wel bobo!!
    En ja mamma trots, dochter nog trotser :)

4. bobobear

hihihi,ze heeft er wel naar toegewerkt je dochter dus echt verdiend.

net geoogst en nachtgewas erop,komt niet zoveel dropjes uit het eventgewas zelf vind ik.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

als je ze moet blijven slikken Sandra vraag dan aan om zelf te prikken
    dan hoef je niet steeds naar de trombose dienst
    mijn apparaat moet 1x per jaar worden uitgelezen
    ik moest 1x apparaat ophalen na één week terug ook een cursus prikken maar dat is online
    dan drie maanden elke week prikken online waarde doorgeven
    ik doe het nu al drie of vier jaar en wilde dat ik het eerder gedaan had

al mijn buurtjes die een level hoger geklommen zijn gefeliciteerd

ook Yvonne met haar dochter

6. Aloryan

hier ook al het nachtgewas erop.. lekker lang, heb dropjes nodigom verder te smijten :)

7. bobobear

hahaha,ik ook,ik kon met eventgewas er steeds maar 2 maken door de dropjes.

ik ga nu lekker tv kijken,fijne avond nog allemaal

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond allemaal

SB, laat jij jezelf wel echt goed nakijken??? Ik word gewoon ongerust las ik jouw verhalen lees en zou het liefst je dokter door elkaar rammelen;)

Sandra, bah trombose, neem het advies van Hesje maar ten harte

Yvonne, heerlijk he, lekker buiten en je dochter die het zo goed doet met taekwondo

Hier echt een superdag voor de fietsbeurs.En ja ik doe regelmatig iets voor de wijk maar daar krijg ik echt energie van:inlove:

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dat had ik niet door :oops:, heb het inmiddels al veranderd.
    Zet ik per ongeluk weer eventgewas erop o_O

Ik vond het niet echt warm, ik heb mijn fleecevest aangetrokken omdat ik koude rillingen kreeg.
    Er stond een behoorlijk windje hier, hierdoor is de was die ik buiten had gehangen wel sneller droog geworden :)

Fijne avond allemaal

Goedemorgen allemaal.

Ik had even problemen met het laden van de site, kreeg telkens 504 te zien.
    Wilde het al opgeven en opeens deed hij het weer :)

Laatste bewerkt: 8 April 2018
  10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Yvonne heel knap van je dochter. Alle mensen bij wie het nodig is beterschap.
    Syrah gefeliciteerd met level-up

Het was zeker heerlijk weer gister. We hebben heel lang buiten gezeten. Feest was gezellig.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. bobobear

goedemorgen allemaal:)

hmmm dat ontbijtje ziet er weer lekker uit.

ik was buiten met hondje,was best al goed te doen kwa temperatuur.

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo

Heerlijk, het lijkt nu echt lente te worden:)

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier is het nog bewolkt , maar dat wordt straks vast beter. Zo eerst naar de sportschool

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Ontbijt ziet er inderdaad lekker uit, maar krijg enkel "droge rijstwafels" binnen 's morgens :wuerg:

Tja Bobo je hond kennende, zal die meteen in het water duiken en het water is toch nog koud hoor, dat warmt niet zomaar op na een paar zonnestralen. 'k zou hem vandaag er ook nog niet inlaten......maar tja is een hond die van de koude houdt hé.....

Yvonne proficiaat met je dochter.

SB dat is toch niet normaal hoor die hartslag in rust.......gaat het op en af?? heb jij een hartslagmeter aan ??
    Vind het niet normaal dat jij als een dronken persoon over straat loopt door je hartslag hoor.
    Hebben ze je schildklier al een getest?? want die koude rillingen bij warm weder kan ook daar van komen. (spreek uit ervaring en heb ook pil tegen hartritmestoornissen en hartslagmeter aan)......

Hier is het ook nog bewolkt dat hadden ze voorspeld voor het westen van het land, maar ik zit in het noorden xD bovendien is het windstil. Maar was daarjuist toch al 12 graden in de tuin, en tuin is hier koud.......

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Freedom, Ik heb geen hartslagmeter. Mijn schildklier is een maanden geleden getest en die was toen goed. De eerste keer constateerde de arts een AF vandaar dat ik met ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht, maar toen we bijna bij het ziekenhuis waren sloeg mijn hart weer normaal. Vorige week bij de huisartsenpost zei de arts alleen dat mijn hartslag te hoog maar dat het geen kwaad kon zolang hij maar niet boven de 200 kwam. Hij vond het te vroeg voor medicijnen, ik moest het rustig aan doen.

Ik heb alle eventgewassen bij elkaar nu lange gewassen gezet voor de drops :)

Fijne zonnige zondag gewenst

16. bobobear

freedom,mijn hond heeft het al snel warm,eigenlijk is dit al te warm weer voor hem.maar even kijken hoe warm het straks is als ie weer naar buiten gaat.hij gaat natuurlijk ook weer meer plassen door dat koude water.we hebben eindelijjk weer alles onder controle.hij eet nu weer deels zijn brokken gemengd met natuurblik zeg maar.dat gaat goed tot nu toe.alleen de zalm,ja,hij is gek op vis,daar ging hij veel van plassen,schijnt er aardappel in te zitten,die had ik er gisteren uitgevist had ie nergens meer last van.nu ff kijken,hij heeft het nu weer gehad.jaja,ik zat met mijn half wakkere hoofd de aardappeltjes eruit aan het vissen.

sb,ik zal als ik jou was toch eens goed met je dok babbelen,en je goed laten nakijken.als je hardritme steeds zo hoog is en je loopt dronken over straat en dan soms die benauwde aanvallen.dan zit er toch iets niet goed.en voor het verkeerd gaat.niet dat dat gebeurd,maar voor het geval.want meestal voel je zelf wel aan of het goed zit of niet.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Gisteren was het zo zonnig, maar nu voorlopig nog niet. Heb ook het idee dat het niet zo warm is als gisteren (nog niet buiten geweest).

SB ik zou toch ook blijven doorzeuren, als ik jou was. Je voelt zelf het beste dat er iets niet in orde is. Zelf daar nu ook weer het bewijs van gehad. Vorige week al de eerste keer bij de SEH gezeten voor een echo van mijn been, was toen niets op te zien. Maar werd daar gezegd, als het net begint kan het te klein zijn om te zien. Dinsdag terug naar huisarts (nieuwe bij onze huisartsenpost). Die bleef volhouden dat het dan een spierscheuring was, hoewel ik niets bijzonders gedaan had. Vrijdag dus toch weer "gezeurd" bij huisarts. Eentje die mij wel kent en weet dat ik nooit zomaar zeur. Dus nieuwe echo en dus weldegelijk trombose. Zelf ken je je lichaam het beste, als jij voelt dat er iets niet goed is dus gewoon blijven doorzeuren!

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog morgen

ik heb uitgeslapen vanmorgen ogen wilden niet open
    dus laat met alles
    SB goed voor jezelf zorgen en opkomen hoor
    succes allemaal met gooien ik moet alleen de eerste nog in 1 keer

19. doj34

doj34 Forum freak

goede-over paar minuten-middag,

hier net mijn bed uitgerold... probeerde te lezen in bed maar mijn ogen vielen steeds weer dicht hahahaha
    had ik waarschijnlijk nodig, de extra slaap.

prettige zondag iedereen

mijn zoon hoort de gooi geluiden uit mijn laptop en vraagt wat ik aan het doen ben, ik zeg kijk maar. Hij ziet het en ik zeg welke wil jij... gooit hij gelijk in de roos (en die moest ik alleen nog). niet verkeerd hahaahaha

Laatste bewerkt: 8 April 2018
    fricor vindt dit leuk.
  20. bobobear

kijk daar heb je wat aan,aan zo een zoon,lolllll
    je zal inderdaad die slaap wel nodig hebben gehad,anders viel je niet steeds terug in slaap hoor.

ik ga zo even met hondje wandelen.