Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hier ook 1 gestuurd detje.

zien er echt mooi uit hoor.ik had gisteren mijn hond klaar,weet niet hoe ze het doen maar hij lijkt sprekend.ik heb geen idee hoe ik dat moet plaatsen,maar houden jullie nog van me tegoed.

detje81 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat heb je snel gedaan Bobo

Kan je de foto wel op je pc plaatsen of op fb?

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gestuurd hoor detje, als ik er aan denk zal ik morgen ook nog even doen. Als de drops dan tegenvallen haal je het alsnog :)

toch even alle gekte uitgezet.. al is het wel fantastisch bedacht.

zo alle tassen zijn weer uit mijn woonkamer.. nu is het wel echt tijd voor de grote lente schoonmaak.

detje81 vindt dit leuk.
  4. bobobear

ja,maar dan moet ik wel zoeken waar ik hem heb gelaten op mijn pc,hahaha.facebook niet.

ja,met het mooiere weer op komt krijg je wel de kriebels voor de voorjaarschoonmaak he yvon/

joepie,het ongedierte event ook net afgerond.

Laatste bewerkt: 3 April 2018
  5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Paasevent is klaar, insecten blijven me nog even plagen. Ik hoop dat ik ze op tijd verjaagd krijg xD

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Nog 2 paasnestjes te gaan.
    Ik ben over de helft bij de insecten.

Fijne woensdag allemaal

7. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Paasevent sinds gisteravond klaar, voor de insecten zit ik op 47/60. De stallen gaan zeker lukken. Dat was mijn hoofddoel

Edit:stallen staan op het land, nu kijken hoever we nog komen tot twaalf uur

Edit 2: dropjes verstuurd, hopelijk ga je het halen Detje

Laatste bewerkt: 4 April 2018
  9. enk52

Het insectenevent duurt tot vanavond laat dus je hebt nog even

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

dat is waar,ik geef ook niet op, maar doel waren de stallen en alles daarna is meegenomen, maar we gaan ervoor

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. wat laat maar gefeliciteerd met jullie steentjes. ziet er allemaal heel mooi uit.

12. bobobear

goedemorgen allemaal,

ben pas mijn bedje uitgerold,en dan nog met moeite.maar het zonnetje schijnt dus ik ben al blij.

als jullie nog dropjes kunnen sturen,willen jullie dan -jouw- een droprat sturen,ik weet dat het tot vanavond is,maar voor de zekerheid.Hesje gaat het zeker wel redden,jouw ook denk ik wel,maar niet dat ze straks vastloopt ermee

Laatste bewerkt: 4 April 2018
  13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. wie heeft nog di nodig voor paasevent en 1 aprilevent? wat mooi allemaal maar ik zou geen geduld hebben voor dit

14. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wie hebben nog behoefte aan paasnestjes?

paasevent afgerond, manlief zal het ook halen en jongste ook. alleen seopje heeft moeite . waarschijnlijk omdat hij zijn bekers niet zo hoog heeft staan.
    het mep-event doen ze niet mee.
    zelf zal ik de stallen wel halen,[ nog 3 te gaan] maar denk ik niet de laatste. kom gewas tekort. drops gaan goed.
    ik was ook later begonnen, want zag niet dat er borden geplaatst konden worden.

gister was het zo'n lekker weer dat ik maar buiten bezig ben geweest. door werkzaamheden aan de muur vd schuur moest een schuttingdeel weg. die er weer tegenaan gezet. maar wat is dat ding zwaar in je uppie. stond in de schuur. geen zoon om te helpen en wilde niet langer wachten. het terras kan ik weer gebruiken voor waar het bedoeld is. nu nog de zon terug graag.....
    meteen gister al hevige spierpijn en dat is vandaag alleen maar erger natuurlijk.

mooie schilderijen hoor. ik wou dat ik het met mijn handen kon doen, dan was ik er ook aan begonnen.

allemaal een fijne dag.
    beterschap voor wie ziek zijn.
    gefeli voor wie geleveld zijn.
    groetjes en knuf.

lijstje paasevent;

detje81
    Aloryan
    seopje

vullen jullie het zelf aan?

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Nog 16 di's voor het paasevent nodig

En bij de insecten zit ik op 40. Maar dat ik die niet ga halen vind ik niet erg. Alles wat ik daar verdiend heb is mooi extra.

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

drops voor de insekten

-jouw-

goede morgen ik ben weer op internet wel met een omweg maar ja

17. fricor

dan zal ik -jouw- zo sturen hesje.

seopje moet nog 8 paasnesten om de laatste te kunnen maken. helaas is zijn gewas net te laat klaar. scheelt maar 3 minuten en dan nog de molentijd erbij...
    dussss.....wie heeft nog een paasnest voor seopje?

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

komt er 1

fricor vindt dit leuk.
  19. fricor

dankje, nog 7 te gaan

wie nog meer paasnesten nodig?

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Fricor ik stuur er 3 naar seopje (ook van Pukham en Elmohoeve)
    Was vanmorgen weg voor mijn belastingpapieren (ook altijd belangrijk, want we krijgen geld terug :p).
    Weet nu dus verder even niet wie van de kliekjes ook nog nodig heeft, dus laten jullie het aub even weten als je nog wat wil.

fricor vindt dit leuk.