Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Rita, dan zo lekker even je bed in, zoonlief heeft hier wel eens migraine aanvallen (maag legen werkt dan inderdaad ook als eerste stap), maar daarna werkt goed slapen het beste. Hij pakt dan wel eens een nacht van ruim 12 uur.

2. doj34

doj34 Forum freak

ja ik ga zo bed in... het gaat al een stuk beter.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

:pGoede morgen iedereen, en veel sterkte aan de zieken........lees hier dingen van maag ledigen enzo, allemaal niet zo fijn.....(terwijl men eigen maag ook op de kop staat al een paar dagen).......en ik blijf dus nog blaffen, maar heb wel rustig "bllijkbaar" kunnen slapen......en ook ontdekt dat het blaffen van reflux komt........:oops:

Denk ga eens op kliekje schrijven : moest er post van iemand van jullie zijn en je krijgt geen antwoord, kan ik er niet aan doen ! de duif kan ik op klikken maar gans men postvak is leeg.......al sedert gisterenavond......en als je postvak sluit blijft duif kleven aan de boom.....:music:

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou ja freedom hier is alles nog otto

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

voor jou ook beterschap freedom,je blijft ook maar sukkelen he?

ik heb nu nog even rust van cris of otto,maar weet niet hoelang dat nog duurt,lolll

ik moest mijn tijd net voldoen,dus toen maar aan het rad draaien,heb ik wel 3 keer een oogstbonus gedraaid.lekkerrrrr,alleen geldt ie niet op de paasevent,jammer genoeg,ik ben daar al klaar eigenlijk,maar elke ei is er 1 meer natuurlijk.maar ik moet niet alles willen :music:ik heb er al weer eventgewas opgezet,maar denk dat ik straks even mijn wortels en tarwe ophoog,dat is wel even lekker met die oogstbonus.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Beterschap aan iedereen die zich niet lekker voelt

Justin gefeliciteerd met level-up

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

beterschap aan iedereen die zich niet zo fijn voelt.

Hier langzaam de troep aan het opruimen, ben nog lang niet klaar maar we gaan de goede kant op.
    de grote tent uithangen wacht ik nog even mee, volgens mij wordt het vrijdag prachtig weer!
    Nu red hij het niet met drogen voro het weer gaat regenen.

Wordt wel echt hondsdol van die farm haha wilde even kijken welke dieren het laagst waren op bahama om die op het land te zetten.. is heel mijn schuur kwa nummers overhoop. :)
    ga de events natuurlijk niet halen, maar lever wel alles wat ik kan leveren in de hoop dat ik nog wat kleine beloningen mee pak :)
    zit bij de meppers op 10 en bij pasen op 3

8. enk52

Je kan het uitzetten Yvonne door even op dat torretje in het eventscherm te klikken

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oh zet je dan ook alle gekte uit?? haha vind het wel heel leuk bedacht hoor!

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Heel leuk bedacht inderdaad, maar ben blij dat de gekte ook uit kan. Zeker als ik vlug tussendoor op het werk wil oogsten

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

joepie paasevent op andere ook klaar

nu alleen de meppers maar maken

op beide farms lang gewas gezet
    en moet morgen nog bouwspul zetten:) gewoon een veldje tekort

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd hesje.

ik was even mijn wortels en tarwe aan het ophogen,kreeg zomaar uit 1 rondje wortels 3 dropjes.:Dzometteen gooi ik er ook wat langers op,ik heb nu meer dan genoeg borden door de +oogst,maar de dropjes blijven nu ver achter.

13. enk52

Bijgevoegde bestanden:

14. doj34

doj34 Forum freak

wauw Lea... die is ook mooi.
    ik heb zojuist 1 met eigen foto besteld bij alie...

ik ben met tweede nu zover:

fricor, -matthias1952- en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. enk52

Dat lijkt me ook leuk Rita.

Deze gaat ook vast mooi worden

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Deze heb ik laatst gemaakt. Ben dit weekend net een aan nieuwe begonnen, maar daar heb ik nog maar 1 strook van dezelfde kleur klaar.

Die hierboven staan zijn ook mooi, die dolfijnen.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

Oh... die is echt heel mooi:inlove:

detje81 vindt dit leuk.
  18. detje81

detje81 Forum-overlever

Bedankt.

Wie heeft er een di van pasen voor mij. Als ik een beetje goed gerekend hebt krijg ik van mijn oogsten ongeveer 20 per keer. Dat is vanavond nog 1 keer en hopelijk morgen nog 2 keer. Maar dan kom ik er net 20 te weinig. Dus met jullie hulp kan ik het paasevent misschien net redden.

19. LucieSchreurs

Ga meteen nestjes versturen

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Dank je wel