Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,even met een slaperig hoofd het paasveld geoogst,en nu kan ik die in de kelder gooien.op de gewone farm lang gewas gezet,voor de dropjes.en nu duik ik mijn bedje in want ik ben op.slaap lekker allemaal

2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. ik lust vandaag wel een kopje thee, kom je ook wakker van. fijne dag iedereen

5. enk52

Goedemorgen Matthias

Ik krijg net bericht dat mijn smurfjes in het hotel zijn. 24 uur onderweg geweest.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

fijn dat ze goed geland zijn. wordt wel wennen aan de andere tijd (jetlag ?)

7. enk52

Die zal nog wel komen Matthias. Ze gaan nu eerst slapen. Het is daar avond (Het is daar vroeger)

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, vandaag een dagje thuis aan het werk. Mijn nieuwe poets begint vandaag

9. enk52

Goedemorgen Lucie

Thuis werkze dan maar.
    Een poets is wel heel fijn

10. LucieSchreurs

Ja dat is het zeker, heb het een poosje zonder gedaan nadat de vorige moest stopen , maar merk dat ik gewoon achter de feiten aanloop

11. enk52

Als je werkt is dat zeker een goede reden. Je moet nog tijd hebben voor andere dingen ook.

12. LucieSchreurs

Daarom, ik probeer op woensdag altijd iets met mijn zus te doen, dus dan is het lekker als het huis al schoon is. Er blijft genoeg over zoals de strijk en de ramen.
    Ze komt om de andere week, de andere keer doe ik het zelf

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier snel geoogst en nu naar het werk toe.

Pasen zit ik op 31/40. Daar willen de Di's niet. Heb nog wel gewassen staan, maar kon qua di's maar weer 1 draaien in de molen.

Insecten zit ik op 21/60.
    En kan beide vanavond pas weer oogsten, hoop dat ik op tijd ben om nog een keer te doen vanavond. Maar of ik ze ga redden, vrees van niet.

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

even druk en een beetje uitgeslapen
    otto heeft alles weer overgenomen

tot later

15. bobobear

goedemorgen allemaal,ik ben ook pas wakker:)

16. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ben hondsberoerd wakker geworden dus het werk afgebeld. zometeen wordt het andere werk opgehaald en duik ik me bed weer in.

17. enk52

Beterschap Rita

Ik voel me ook niet helemaal fit maar zat ook wat spanning bij denk ik dus gaat wel weer goed komen.

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Rita beterschap!
    Lea fijn dat ze goed aangekomen zijn, kunnen ze nu lekker gaan genieten.
    Mijn dieren zijn weer de schuur uitgevlucht

19. doj34

doj34 Forum freak

gisteren meegeholpen bij dochter haar werk. deed de afwaslijn maar iets teveel van mijn nekspieren gevraagd dus spanningshoofdpijn vanuit nek.
    dus een soort van migraine gekweekt.
    Gelukkig net al wel mijn maag leeggemaakt... daar knap ik altijd van op.

20. bobobear

jeetje rita,dat is ook geen pretje,hopelijk dat het straks nog wegtrekt,zo gewoon lekker plat gaan dan.

lea,fijn om te horen dat ze veilig geland zijn.ik hoop dat je niet ziek wordt en dat het inderdaad door de spanning komt.