Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Fijn Hesje. Waren alle zoons er? Fijn zo even samenzijn

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ppff, hier staat ook alles weer op zijn kop..gelukkig weet ik nu waar het uitknopje zit

Maar het eis wel duidelijk dat Chris de stagiair nog veel heeft te leren:p

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja met alle drie

het was echt geweldig hoor
    vanavond hoef ik niet veel wat soep misschien met en broodje:pof zonder broodje

meisje moest werken

4. LucieSchreurs

fijn dat het gezellig was Hesje, maar duim met je mee dat je met pinksteren weer thuis bent

5. Hesje

ja en als ik dan thuis ben betekend dat dat ik ook weer mag en kan lopen
    maar.... ik vrees ervoor want dan zou ik vrijdag voor 100% mogen gaan belasten en dat is nu nog 0
    we zien het wel voorlopig maar niet te blij maken

6. enk52

Wie van de drie heeft er een meisje?

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik duim mee hoor voor je hesje.:)

ik raak altijd in de war met iedereen.wie wie is kwa kinderen enzo.

8. enk52

Ik duim ook mee natuurlijk

Dat is ook lastig Bobo als het geen eigen is

Freedom ook gefeliciteerd met level-up

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede (bijna) avond
    Gezellig bij broer zijn verjaardag gevierd.

Bij het paasevent zit ik nu op 27/40 en bij de insecten op 21/60, ik denk dat ze allebei spannend worden om te halen, maar ik ploeter vrolijk door. Hier stond alles nu net ook weer op zijn kop. Ben benieuwd wat er hierna weer gaat gebeuren. Blijft wel spannend zo xD

10. bobobear

ron en freedom gefeliciteerd met levelen:)

goede avond sandra.bij mij staat mijn landkaart nog steeds op zijn kop,krijg een stijve nek van het op zijn kop kijken,loll

nou is mijn landkaart weer goed,maar krijg ik weer berichtjes en nu is mijn schuur weer leeg,goed bezig die chriss en het ongedierte,hahahaha

Laatste bewerkt: 2 April 2018
  11. Hesje

de jongste heeft weer een meisje

maar die moest vanmorgen werken

misschien heeft je dochter haar gezien vanmorgen

ik heb nu alleen maar soep en het toetje op:p

ik wil nog wel iedereeen feliciteren met een level erbij Owen en Lea en.....
    ik weet het niet meer

Laatste bewerkt: 2 April 2018
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. enk52

Leuk Hesje. Werkt ze op Schiphol?

Als het goed is zijn ze nu ongeveer in Washington en dan vliegen ze straks door naar LA. Morgenochtend hoop ik bericht te hebben dat ze aangekomen zijn daar.

13. Hesje

ja bij die blauwe vogel

maar wel op de grond hoor boarding nog wat

ik heb maar lang gewas gezet voor vannacht drops lopen wat achter;)

14. enk52

Goed plan dan Hesje. Mijn plantjes zijn nog niet klaar. Ik zit nu op de helft van het event

Lijkt me ook een leuke baan. Blijf je wel met beide benen op de grond

15. bobobear

ik moet wachten tot vanavond laat met allebei te oogsten.maar ik ben vanmiddag een beetje in slaap gevallen volgens mij,maar weet het niet zekerxD

nou ga ik het toch weer vragen hoor hesje,wie is de jongste van de drie?ja,ik moet wel op de hoogte blijven van alles:music:
    lea,ze genieten nu ook nog wel lekker met de kids he?gelijk hebben ze hoor.

ik zou ook nog best wel met het vliegtuig op vakantie willen,maar dat kan voorlopig niet met mijn hond,het idee dat ik ergens zit en er gebeurd wat,dat zou ik mezelf nooit vergeven.jaja,mischien stom,maar dat ben ik,alles voor je dier.ik ben zelfs zo erg dat ik niet eens hier in nederland naar een hotel of vakantiehuisje ga waar geen honden mogen.hij kan wel bij mijn zus blijven dan,maar waar ik ga moet hij ook mee.

16. Hesje

ja lijkt mij ook wel leuk
    en zij vind het leuk dus
    ik ga nu afsluiten als ik vanavond nog wakker ben zal ik het paasveld nog oogsten schaduw is nog niet klaar
    morgen wel denk ik

de jongste bobo is die lange die er de laatste keer niet bij was:)

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

zoooow terug onder de levende.. ik organiseer evenementen en dat was ook dit weekend. dus in de aanloop weinig online en nu dus even niet of 1 keer ofzo..
    kom ik terug heel mijn boerderij op zijn kop.. wordt er duizelig van.. overal kriebelbeestjes.. en een boel event lol aan het missen zie ik!

Ga even rustig teruglezen enzo :)

omaagnes55 vindt dit leuk.
  18. LucieSchreurs

Wat voor evenement heb je georganiseer , Yvonne? Hier ben ik ook regelmatig voor de wijk aan de slag

19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik organiseer kampeerevenementen met een improvisatie toneel aspect erin. voor ongeveer 100 mensen.
    En was al vanaf donderdagavond op het terrein dus tja dan komt er weinig van.

heb 3 keer op zo'n bug geslagen en 1 paasding geleverd :) schiet neit op dus.

20. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

wow, dat klinkt wel heel gezellig en spannend. iets meer dan mijn wijkeventje:oops: En dat naast je gewone werk? Knap hoor

gr, Lucie