Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook zo hoor Bobo dus nu maar een inhaalslag maken

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,ik zag vannacht dat het toch wel een echt event was,toen alle stallen die klaar waren en bomen eraf gehaald,en daarvoor gewoon akkertjes gelegd.ik moet nu nog 46 meppers maken.het scheelt dat de tijd beetje overheen komt met die van het paasevent.en daar speelde ik ook al bijna op de klok.

3. enk52

Ik moet er nog 50 dus nog wel even wat te doen

Mijn smurfjes zijn nu onderweg naar Schiphol

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik dacht gisteren ook daar ben ik mooi ingetrapt xD
    Ik dus alles eraf gehaald en lange gewas geplant, gisteravond pas weer begonnen met planten.

Alles weer geoogst, als ik eraan denk kan ik nog net 1x oogsten voor dat ik wegga (zal het wel weer vergeten).
    Wijkcentrum is 5 min. hier vandaan, Paasontbijt begint om 10 uur :)

Fijne 2de Paasdag allemaal

5. enk52

Veel plezier met het paasontbij SB

6. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hier ook eerst een kopje thee. Gelukkig momenteel geen stalker genaamd Chris.
    ik kon wel 3 paasmandjes maken vanochtend.
    en ook een paar vliegenmeppers, hopelijk blijft het spoken dit event.
    Vind het wel lachen.

7. enk52

Goedemorgen Rita

Ik ben ook nog vrolijk paasmandjes aan het maken

8. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, lever ik paasmandjes in... verwacht ik dat er van alles gebeurd... dus niet hihihihi nu maar de insecten wegmeppen...

oh ja, Chris is ook wakker... staat alweer naast mijn brievenbus. Had zeker door dat ik het plankje weg heb gehaald.

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

allemaal veel plezier met wat je gaat doen

ik vind het leuk en verrassend

ben met de 2e ronde bezig:oops:xD

op deze farm draaien laatste paasmandjes

dus als jullie een mandje willen sturen graag naar -jouw-

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Op dit account komt het paasevent wel goed op RoelofAnton heb ik er een zwaar hoofd in, daar blijven de drops flink achter, ach we zien wel

De insectjes gaan ook lekker, elke keer als er stallen klaar waren deze er af gegooid, scheelt dat er geen wolkenrij te verdienen is maar die mysteriestallen wil ik wel graag

Edit: O o nu heten al mijn buren:oops: Otto

11. doj34

doj34 Forum freak

hihihi de mijne ook... en otto nummer 1 heeft net geleveld.
    maar ik kreeg een melding dat mijn markt gestampt werd... ik heb wel gekeken maar ik zie zo snel niet wat er precies anders is.
    dat een nieuw gewas te zien dus ik dacht gauw 3 keer 100 kopen ... heb ik van dat baha gewas wel 10000 op voorraad hahahahahaha

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

Die markt dat zie ik verder ook niet, behalve dat daar ook iedereen Otto heet

13. doj34

doj34 Forum freak

ja en daardoor dacht ik dat ik een nieuw gewas had gevonden. hihihihih

14. bobobear

lollll,ik wordt gestalkt door chris,maar hij stuurt wel leuke plaatjes,maar wel elke keer een hond of katjes.wel erg leuk gemaakt moet ik zeggen.

rita,dat had ook wel weer iets voor mij geweest,hahahaha

ik heb nog 6 mandjes te gaan,met een beetje geluk is het nog 3 keer oogsten.

15. LucieSchreurs

Ik word ook gestalkd eens kijken hoeveel insecten ik moet verjagen voordat hij ophoudt

16. bobobear

mijn akkers stonden weer op zijn kop:(xD

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. hier ook de laatste eieren erop en om 18.00 uur klaar. heerlijk al die gekke dingen gisteren en vandaag. ik heb in een deuk gelegen en ook om jullie commentaren. heb wel gelijk geplant want er waren mandjes te koop en dat doe je niet als het een grap is dan moeten ze iedereen geld terugsturen. ik ben bij 21 dus vanavond op de helft. allemaal nog een fijne dag met wat je aan het doen ben. lea ik zag dat jij weer geleveld was. gefeliciteerd

18. bobobear

nou,ik had gister eerst van de schrik die eerste 10 op kleine akkertjes gezet en die zuurstok aan die beer gegeven,en toen begon het.ik dacht ja bekijk het maar hier trap ik niet in,toen zei iemand tegen me ik ga toch die gewas zetten je weet maar nooit.en toen dacht ik,hmmm,het kan geen kwaad natuurlijk.nu ben ik zo blij dat ik gisteren toch een start gemaakt heb.dus hierbij hesje bedankt;)

19. LucieSchreurs

Ben ook blij dat ik gisteren gewoon ben gaan spelen, heb al leuke prijsje binnen, beter dan het paasevent lijkt het wel :oops:
    bugjes zijn nog steeds geweldig hoewel ik blij dat de post weer gestopt is

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mmmm

ik word hier weer gestalkt hoor:p
    en bij de andere staat alles weer op de kopxD

alles gaat op herhaling

leuke brunch gehad vandaag