Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mijn farm ziet er nu dus echt niet meer uit,kruising van stallen en verkeersbordjes of hoe je die bordjes ook wilt noemen.maar het kan nog erger heb ik gezien,lolll

2. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, ik heb geen dieren meer in mijn schuur... zijn op de vlucht voor de insecten.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb nu 3 meppers in de molen. Ben benieuwd

Heb een extra mepper gekregen, sticker, 2 stallen en 2 stekjes en ook een lege schuur. Geweldig dit:)

Last edited: Apr 1, 2018
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik krijg duifjes maar die snap ik niet:oops:

al 4 gehad

5. enk52

Die heb ik nog niet gezien Hesje maar schijnt er bij te horen las ik ergens anders

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het werd aangekondigd maar daarom snap ik ze nog niet:oops:

7. bobobear

omg,ik wordt helemaal knetter van de farm.heb ik zo een mot neergemept,hebben ze mijn schuur onder handen genomen,heb geen voorraad meer aan dieren,lollll.ik lig dus echt helemaal dubbel,denk je het ergste te hebben gehad.

ik vergeet gewoon bijna mijn paaseventveld te oogsten door die insecten

Last edited: Apr 1, 2018
  8. doj34

doj34 Forum freak

hier is de landkaart op zijn kop gezet... zo kan ik nooit mijn dieren terug vinden die van schrik mijn schuur uitgelopen zijn...

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dieren zijn weggeweest en weer terug, maar nu staat de landkaart op de kop. Krijg de hele tijd de neiging om mijn laptop om te draaien;) Ik ben heel benieuwd wat er nog meer is verzonnen en of we dat ook gaan zien als 1 april voorbij is

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier ook de wereld op zijn kop en dat zonder een slok gedronken te hebben :wuerg:
    Ik vind hem super xD
    Volle maan duurt 5 minuten te kort. Mijn laatste kattenfee, voor de uitbreiding van Paddenstoelenwoud I is 5 minuten na sluiting event klaar, zelfs met supervoer :oops:
    Paasevent staat op 22/40, wordt spannend of ik die ga halen. Morgen naar mijn broer, die is jarig, dus dan geen tijd om te spelen.

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Heb dankzij tips hier de velden gelukkig weer rechtop kunnen zetten.

Hoe gaan jullie bij het paasevent? Ik moet mijn laatste oogst van vandaag nog doen, zit nu op 20/40.

Was helaas te laat voor het vollemaan veld, meende dat het tot 12 uur was. Dus helaas staat er nu een gewas van 3 uur. Niet handig als volgende keer er daar weer een event is, maar niks aan te doen.

12. doj34

doj34 Forum freak

ik zit nu op 28/40 bij het paasevent. 14/60 bij de insecten. Heb mijn dieren weer terug in de schuur gekregen dus kan rustig gaan slapen.
    de brievenbus spijker ik wel tijdelijk dicht, heb namelijk een stalker die mijn brievenbus lastig valt.
    Ben wel blij dat mijn stad ook weer nuchter is en weer rechtop staat.

zojuist gewonnen met catannen in RL.

welterusten allemaal... die nog wakker zijn.

RoelofAnton likes this.
  13. bobobear

lollll,dat event gaat dus wel door.gelukkig dat ik toch wel een voorraadje hebt gemaakt dus.owww dan zal je wel weer klachten krijgen op het forum,hahahaha

lollll,nou staat mijn landkaart op zijn kop.1 april is al voorbij hoor.

het is wel heel leuk gevonden van de makers van dit.ik heb me echt rotgelachen

Last edited: Apr 2, 2018
    RoelofAnton and Snijderboerderij like this.
  14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik vind het ook erg goed gevonden en lachen is gezond zeggen ze xD

Welterusten

Goedemorgen allemaal :)

Last edited: Apr 2, 2018
  15. enk52

Goedemorgen allemaal

Paasevent is hier klaar. Dus nu maar hard aan het werk om die bugjes weg te werken:)

MamaU gefeliciteerd met level-up

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dat is snel :)

Mama U2, gefeliciteerd met level up

Ontbijt ziet er heerlijk uit, maar het is nog te vroeg voor mij, neem wel een kop thee :)

Vogeltjes zijn hier al vrolijk aan het fluiten.

17. enk52

Goedemorgen SB

Hier zijn de vogeltjes nog stil maar zullen ook zo wel wakker worden

18. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ontbijtje ziet er lekker uit,maar ik begin ook wel eerst even met een lekker kopje thee.

hier fluiten de vogeltjes ook al buiten.

mijn plattegrond staat nog steeds op zijn kop,met als gevolg dat ik ook half op mijn kop sta om het goede veldje aan te klikken.oke,wel goede ochtendgymnastiek,maar had toch luiever de dag wat rustiger begonnen,lollll

19. enk52

Goedemorgen Bobo.

Hier zijn de vogels nu ook wakker. Hadden uitgeslapen zeker.
    Mijn landkaart staat ook op zijn kop

20. bobobear

het was toch wel heel leuk gemaakt gisteren hoor,ik kan niet anders zeggen,en dan toch de twijfel bij iedereen.ik had eerst maar alleen die 10 erop gezet en toen niet meer,maar toen later toen ik hoorde dat anderen wel gewoon gingen zaaien dacht ik oke dan zaai ik alleen op de weinige open plekjes.maar dat schoot niet op.ik dacht oke,dan gewoon de stallen eraf,baadt het niet dan schaadt het niet en ben ik gewoon dom als het niet een event is.maar gelukkig heb ik dat gedaan zeg.wat zullen de mensen balen die er niks mee hebben gedaan.echt heel mooi verzonnen hoor.