Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

post aangepast.....eens kijken wat er gebeurd:music:

doj34 vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,er zijn altijd van die piepdozen die klagen,maar inderdaad,het is weer goed bedacht,hoe dom kun je zijn,lollll

ik ben echt dom hoor,ik ging kijken of ik genoeg gewas had om zo een mepper te maken,zie ik dat hij niet meer in de molen staat ik dacht zie je wel het is niet echt.keek ik bij de baha molen.dus ik keek bij de gewone molen,daar staat ie nog wel.maar kan nog niks maken heb niet gneog gewas.straks pas

je kan ook gewoon echt mandjes kopen he,ik probeerde het net en ik kom gewoon op de bankpagina.mischien toch wel een echt event?????je gaat toch niet de spelers echt mandjes laten kopen als het een grap is.alhoewel je zelf dan zo dom bent.

ik ga maar even wat anders doen,want ik lig echt helemaal in de kreukel hier.ik wordt gewoon gek van mezelf.

Laatste bewerkt: 1 April 2018
  3. doj34

doj34 Forum freak

hahahaha, arme bobo... helemaal van de leg.... en dat met pasen.... hopelijk komt het snel goed.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik vind het een goede grap en lig helemaal in een deuk na het lezen van jullie berichtjes xD

Ik dacht dat ik het van de week, rustig aan had gedaan maar blijkbaar niet. Vind het zo moeilijk.
    Plan voor vandaag: Lekker op de bank onder dekbed, lekker farmen, kliekje lezen en haken :)

RoelofAnton vindt dit leuk.
  5. bobobear

dat vind ik nou een goed plan sb,lekker ontspannen:)

6. doj34

doj34 Forum freak

ik heb zojuist een ballonvlucht geregeld voor mijn man (en mezelf). Hij wordt 50 binnenkort.
    De kinderen hebben paar jaar terug samen met mijn broer een vlucht gehad dus vandaar met zijn tweetjes.
    Mijn broer is vrijgezel en had toen hij 50 werd alle neefjes en nichtjes uitgenodigd.

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat ontzettend leuk Rita. Dat lijkt me nou echt super:)

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Ten eerste iedereen: Fijne Paasdagen!
    Ik heb hier en op de rest van het forum even terug zitten lezen en moest ook wel lachen om alle reacties van iedereen, was gisteren laat naar bed gegaan en had dus ook al vannacht alles gezien (en heel snel de knopjes gevonden).
    Volgens mij is dit wel een blijvend event, want er loopt gewoon een timer voor. BP zal echt geen pakketten gaan verkopen als 1 april grap. Het is al grap genoeg dat er een onaangekondigd event begint, die de farm letterlijk op zijn kop zet :)

LucieSchreurs, doj34 en omaagnes55 vinden dit leuk.
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

anders heb ik nog wel een eitje voor je hoor bobo.xD

goedemiddag,

ik vind 'm weer leuk gevonden voor deze speciale dag.
    had het vannacht al gemerkt en las al ergens hoe je je stallen en bomen weer rechtop kon zetten.
    zat nog wel lang te kijken hoe de leeuw er uitzag. leek wel plat!o_O
    toen maar lappie uitgezet.

zo een paasbrunch en ik hoorde vannacht dat we zo 2 mee-eters krijgen.
    fijn zo spontaan, daar hou ik van.....-.-

de hele doos met paasspullen blijven dit jaar op zolder.
    volgend jaar weer een kans.;)

truus wil alleen nog maar voor de helft van de tijd mijn afwas doen. naspoelen vindt ze niet nodig.:cry:
    karel, of kees, of hoe de wasmachine ook mag heten wil ook aandacht; het water loopt niet voldoende erin ...:(
    hopelijk kan zoonlief even kijken deze dagen. want om nou steeds met een keteltje water erbij te gaan werken....het werkt wel.:p

volgende week betere temperaturen. jippie.:D

allemaal een fijne dag en sb beterschap.

10. bobobear

ik ben op de weinige open plekjes op mijn farm toch die eventgewassen aan het zaaien,je weet nooit.ik dacht ook,bp zou toch niet dat je ook echt betaalpakketten kan kopen en het is wel een 1 aprilgrap,maar dan denk ik weer,je bent dan zelf zo dom geweest,hahaha.ik weet echt niet wat ik moet geloven.ik denk wel ecvht een 1 april grap,en als blijkt van niet zul je heel veel mensen later horen klagen omdat ze er nog niet aan begonnen waren,lollll

11. doj34

doj34 Forum freak

bobo, mijn eerste vliegenmepper komt zo uit de molen en ik zal een insect mee verjagen. zal je daarna vertellen wat ik kreeg.

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

hoop ik
    ik ben verdwaald,
    de bomen en stallen staan weer recht maar verder......
    het is de wereld op zijn kop
    of ik heb teveel gegeten:pxD

dit is een echte vreemde boerderij;)

maar wel leuk
    als mijn kabouter nu op mijn farm kijkt loopt hij gillend wegxD

13. doj34

doj34 Forum freak

hahaha die hesje... ook helemaal van slag...

hier de eerste mep uitgedeeld, kreeg een nieuwe vliegmepper en twee sv. de tweede mot had wat ep bij zich... dus bobo, ik zal toch maar meedoen.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank je wel voor het testen Rita, hier was ik ook begonnen maar nog niet genoeg gewas voor een vliegenmepper. Hadden vanochtend in de wijk paasactiviteit en heb de organisatie ( is een vriendin van mij van een andere activiteit in de wijk) toch maar geholpen. vele handen maken licht werk tenslotte

Mijn ouders konden de grap ook wel waarderen, nadat ze van mij een hintje over de datum hadden gekregenxD

15. bobobear

ik ben nu een vliegemepper aan het maken

ik heb gemept,moest 2x anders ging ie niet weg,kreeg een vliegemepper terug en nog iets maar ik weet niet wat.en toen kreeg ik een inlogbonus maar weet ook niet wat ik kreeg,want zag niks,lollll.en ik kreeg wel bomen mest.maar nu heb ik dus 34 gewas over en een paar nog op het land staan.nou zit ik te denken of ik mijn stallen eraf zou halen,want vermoed dat het alleen vandaag is.ik heb echt geen idee meer,ik wordt er helemaal melig van

16. doj34

doj34 Forum freak

ja als pasen en 1 april op 1 dag vieren dan kan je er 1 vergeten.

hier weer een stukje vm veld open gegooid. nog maar 1tje... maar daar heb ik nog teveel katjes voor nodig.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik moet er nog 130 ééns is hij vrij

ik ga zo ook weer een mepper maken
    ik hou mijn hart vast hoor:pxD

nou heb ik iets die ik niet snap:(
    maar het staat weer recht:)

18. bobobear

ik heb toch maar wat stallen eraf gehaald,om toch maar meppers te kunnen maken:p

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje wat had je dan, dat je niet snapte??

Na 7 keer meppen, ja ik had 2 velden vrij, staat gans het dorp of de "landkaart" hoe je het ook wil noemen, helemaal op zijn kop....
    Moet je alles gaan zoeken.......eerlijk gezegd is dat goed voor even, maar ik hoop dat niet gans dat event gaat duren......
    (tja ik ben zelf niet goed, dus wil "rustig" spelen)......

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. enk52

enk52 Levende forumlegende

hihi tijd om te meppen lees ik maar eerst nog wat plantjes bijmaken

Owen gefeliciteerd met alweer een level erbij