Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Wens iedereen : [​IMG] toe.........

DAt event is dat nu "echt" of maar een aprilgrap........van 1 dag dus?? Ik besef wel dat een mod daar geen antwoord mag op geven in wezen xD

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gezellig hesje met je zonen pasen vieren morgen,en het is in ieder geval wel elke keer ergens anders geweest.en ik hoop niet dat je eindelijk naar huis mag als pasen en pinksteren op 1 dag valt:oops:xD

rita,wat ben je toch ook een goeierd he.inderdaad altijd een bezig bijtje jij.

freedom,ik heb echt geen idee,ik vermoed alleen 1 dag,maar ik weet niet of je echt kadootjes krijgt als je inderdaad die dieren wegjaagt.straks oogst je die gewassen voor niks,maar ik twijfel er ook aan,lollll

3. doj34

doj34 Forum freak

mijn gevoel zegt dat het event echt is maar die insecten bij de popups (zoals water aanvullen) dat die morgen wel weg zijn. (ik hoop het in ieder geval)

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Het kwartje is eindelijk gevallen xD
    Ik ben nog duffer dan Bobo

Gisteren weer bij de huisartsenpost geweest, had een hartslag van 130 in rust , dat voelt echt niet fijn.
    Ik kreeg weer het advies mee om rustig aan te doen.
    Ik heb dus geen plannen meer voor Pasen, ga alleen morgen als gast naar het Paasontbijt in het wijkcentrum :)

Fijne paasdag allemaal

5. doj34

doj34 Forum freak

dikke knuffel voor jou sb... veel plezier bij het paasontbijt.

hmm die insecten zijn aardig te keer gegaan in het bos... hopelijk staat ons kliekjeshuis wel recht... want alles staat op de kop... ik snapte er al niets van.

6. muts70

muts70 Veteraan

goedemorgen kliekjes!
    hele fijne pasen allemaal:)

ik ging vannacht laat naarbed en zag dus voor het slapen gaan de invasie van de beestjes,geweldig!
    gelukkig kunnen we de meppers in de molen maken en hoeven we niet te zoeken onder de mesthoop zoals de mollennetjes een aantal jaren geleden.......:music:

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

bij dit account was ik natuurlijk gewaarschuwd en heb ik de ijsbeer mooi niets gegeven, maar op de andere staat alles op de kopxDIk vind hem geweldig, alleen die kriebelige beestjes.......

8. bobobear

lolllll,dus als je die beer niks geeft krijg je ook die beestjes niet?ik heb geen idee eigenlijk wat ik vanochtend vroeg heb gedaan.het enigste wat ik zag was die beer en beestjes en een bende op mijn boerderij en nieuwe gewas.

sb,dat is schrikken zeg,is toch niet normaal hoor.kunnen ze niet nu eindelijk eens gaan onderzoeken wat het is,want je loopt er allang mee te rommelen.nou moet je echt rustig aan doen dus hoor.

9. LucieSchreurs

DAt is mijn gevoel ook, trrouwens voor degene die het nog niet ontdekt hadden via het event scherm kan je de velden weer goed zetten;) Hebben ze een mooi knopje voorgemaakt8)

O ja weet iedereen wat het engelse woord voor insect is?

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hele fijne paasdagen. hier een paasontbijt in het restaurant beneden. dus ga weinig doen, hier mistig en nat buiten. sb laat even goed naar je kijken bij de dokter je bent al zo lang bezig,

11. bobobear

mijn gevoel zegt dat we gewoon vet in de maling worden genomen en er toch weer intrappen,lollll.

lucie,bug????xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. doj34

doj34 Forum freak

lucie... zit jij nu een 1 aprilgrap te kweken of heb ik een te duffe kop.. want ik kan het knopje niet vinden... hihihihihi

13. bobobear

lollll,ik keek ook al,en ik dacht ik ga niks zeggen anders ben ik weer zo dom.xD

ik denk echt dat het geen echt event is hoor,staat ook niet in de kalender,ook geen aankondiging,maar ik heb ondertussen wel dat gewas op mijn veldjes gezet:music:

14. LucieSchreurs

Het is er echt erewoord:p
    bewerkt 1: Op verzoek van rita , hier stond waar het knopje te vinden is
    :inlove:
    en het engelse woord voor insect is inderdaad bug. En een bug is ook een probleem in je software. Goed gevonden dus door BP

Bewerkt 2: Moocht je er niet uitkomen...dan helpen we je graag verder

Laatste bewerkt: 1 April 2018
  15. bobobear

aha,ik snap hem,ik dacht je neemt ons gewoon echt in de maling.op dat insectenknopje zelf moet je klikken.

ik dacht al mijn vlindertuinen zijn de grond ingestampt.

ik voel me gewoon echt zo dom he,en ik krijg er gewoon echt de slappe lach van hier.

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. doj34

doj34 Forum freak

hahahahaha. weet je waar ik zat te zoeken.... op het eventveld tussen paaseierenplanten. probeerde echt alles aan te klikken. de draaischijf van het water enz. hahahahaha

je bent een lekker ding maar dankzij jou heb ik het knopje gevonden.

bobo, ik zit hier nu tranen met tuiten te lachen... en mijn man snapt er niets van waarom ik in een deuk lig.

-freedom5555-, bobobear en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. bobobear

ik zat op dat knopje te klikken van de insecten weg of laten.ik dacht ik wordt hier echt in de maling genomen en ik trap er gewoon in he

18. LucieSchreurs

Haha, ik lig hier ook helemaal in een deuk. we beginnen de dag wel goed op deze manierxD Vind alle draadjes op het forum ook geweldig, Weet alleen niet of iedereen de grap waardeert

19. doj34

doj34 Forum freak

lucie eigenlijk zou je je postje moeten bewerken zodat anderen eerst ook gaan zoeken naar het knopje en dan pas verder lezen.
    kijken hoe zij het knopje vinden.

ach, degene die er niet tegen kunnen, moeten maar in hun bed blijven liggen. beetje humor ieder jaar, ze kunnen alles uitschakelen. En de makers doen altijd zo hun best om ons te plezieren en deze keer is hij weer leuk.

20. bobobear

rita,ik moet ook zo lachen om jou,ik beeld me het ook echt in he,je man die je aankijkt van die spoort niet helemaal en jij ligt helemaal dubbel.dat heb ik hier dus ook meestal he.en anderen snappen er niks van dat ik zo moet lachen bij mijn schermxD

doj34 en LucieSchreurs vinden dit leuk.