Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Volgens mij heb ik wat gemist, kreeg een ijsbeer in beeld die zuurstokken wilde.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

nou,ik dus ook,snap er geen bal van,en ik ben nog steeds duf dus ik moet even achterhalen wat het is nu,lolll

owww,ik vat hem al

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Iedereen hele fijne paasdagen

fricor vindt dit leuk.
  4. bobobear

oja,allemaal hele fijne paasdagen!!!!!

hmmm,lekker paasontbijt,maar ik wacht nog even tot iedereen wakker is.nu eerst maar alleen even een lekker kopje thee.

wat een prutweer is het buiten zeg.gelukkig hoef ik niet naar buiten,maar ziet er weer saai uit.

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Wel de deur van het kliekjeshuis goed dichtdoen voor al die beestjes binnen komen;)

6. bobobear

ja,ik krijg er de kriebels van:oops:xD

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

eerst maar thee

ik heb hem de zuurstok gegeven:oops:

8. enk52

Goedemorgen Hesje

Ik ook. Toen kreeg ik een mooie sticker:)

9. Hesje

ja ik ook

heb ik van schrik dat spul op kleine veldjes gezet:oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. enk52

Heb ik ook gedaan Hesje. Zomaar om te kijken of het wou groeienxD

11. bobobear

lollll,dat had ik nou ook.ik kreeg ook een sticker,van de kerst:cry:en ik had dus ook die gewassen op land gezet,wel op kleine akkertjes maar wel met alles erop en eraan.kon ik net al oogsten,heb er nu al 60xD

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

erg kriebelig allemaal... maar die ijsbeer ben ik nog niet tegen gekomen... wel zag ik een muis aan een parapluutje...

en van schrik vergeet ik vm te oogsten...

13. Hesje

het is een heel event

60 meppers maken ik had alleen de onschuld want ook een griezelwild in het slot

14. doj34

doj34 Forum freak

ik had de animatie van de beer niet aan... daardoor zag ik hem niet. via eventklokje kan je een schermpje openen. dan vinkje aanzetten bij de ijsbeer... ( voor degene die de beer ook niet zien)

15. bobobear

dus nou hebben we nog een heel event te gaan:pdacht dat we een rustige pasen zouden hebben

wat zijn jullie plannen voor de pasen?hier eigenlijk niks.gewoon lekker relaxen

16. Hesje

jaaah eigenlijk welxD

morgen paasbrunch met alle zonen:)

17. doj34

doj34 Forum freak

ik ga even 50 zakjes vullen (werkklus) met boekjes. en vanavond met gezin gourmetten en morgen help ik op het werk bij mijn dochter.
    de eigenaresse heeft arm in gips. gisteren toen ik dochter bracht, heb ik me aangeboden om te helpen als ze me kon gebruiken.
    dus sta ik morgen aan de afwaslijn... (dochter werkt bij een party- zalencentrum en er is morgen iemand 80 jaar)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  18. enk52

Gezellig die etentjes

Lief van je Rita. Is vast ook gezellig op zo´n dag en ik neem aan dat je niet met de hand hoef af te wassen

19. Hesje

gezellig Rita

stilzitten zit ook niet in jouw genen geloof ik

ja voor die brunch kon je je opgeven dus heb ik ze uitgenodigd
    kerst in het ziekenhuis
    oud en nieuw in een vreemd verpleeghuis
    pasen hier
    hoop ik toch met de pinksteren thuis te zijn8)

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. doj34

doj34 Forum freak

gelukkig staat er een mooie afwasmachine... als 15 jarige ben ik begonnen bij een restaurant als afwashulp dus deze machine zal ik ook wel onder de knie krijgen hihihi.
    ow ik weet al waar de muisjes heen willen... die zoeken naar meel in de molen, maar als ze pech hebben worden ze gevangen en de molenaar maakt er iets bijzonders van.

hihihi hesje, half jaar geleden moest ik 6 weken stilzitten maar met 4 weken was ik alweer voorzichtig aan het werk gniffel. eh nee, ik kan niet stilzitten.