Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje he syrah,dat is ook echt zielig voor haar,en je kunt haar wat dat betreft ook niet helpen.al is ze bij jou wel in goede handen natuurlijk.wens haar maar beterschap van me,al kent ze me niet,en geef haar maar een voorzichtige knuffel.en sterkte voor jou,want voor jou is het ook een opgave.

4. enk52

Daar zou je zeker een trauma aan overhouden

Bobo gefeliciteerd met level-up

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

doe haar van mij ook maar groetjes Syrah en een aai over haar bol

bobo gefeliciteerd met je level up
    ik moet werkstallen gaan plaatsen geloof ik

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Pff Syrah, sterkte voor jullie allemaal. en wens haar nogmaals beterschap. Het is niet niets waar haar is overkomen.

7. enk52

Goedemorgen Hesje en Lucie

Kom je dingen tekort Hesje of voor de nieuwe quests?

8. Hesje

ja veel spullen uit de werkstallen
    knaaghout en struiseieren en zo ook de biolijm moet aan gewerkt worden
    ga straks maar een kijken wat ik moet zetten
    de laatste tijd alleen maar gewassen gezet

9. enk52

Ik heb 2 fabrieken vol staan maar niet echt gerict bezig. Zo af en toe kijk ik eens .
    Ben wel bezig op baha nu met de tijdquesten.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik ben ook met de bahamarama tijdqueesten bezig, vind dat altijd leuk om te doen.
    Farm hebben we wel enorme hoeveelheden producten nodig, probeer het nu meer quuest voor queest te doen, naders kom ik er niet meer uit.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Syrah veel sterkte met je dochter, hopelijk krijgt ze hulp om dat trauma te verwerken........hier is dat "slachtoffer hulp".....want zoiets is echt hééééél naar......

Enk die quest : Is het kunst waarvoor ik oa. de" sneeuwballen" nodig is nog steeds niet aangekomen, is dat normaal na bijna 30 dagen? heb ondertussen al een nieuw gewas gehad "wilgenroosje".......

Inderdaad Lucie die questen met produkten zijn bijna een levenswerk, want zo snel groeien de produkten niet.......

Iedereen een fijne dag gewenst, hier zal het rusten en nog eens rusten zijn.........want die hoest gaat niet weg, alhoewel ik denk dat het een zenuwhoest is geworden........:cry:

12. enk52

Freedom die zit in het zelfde blokje. De quest heet Is het kunst? Voorop staat een uiltje
    Ik zou toch nog maar eens zoeken. Bij mij schuiven ze er ook gewoon tussen. Ontdekte ook nog een nieuwe.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Echt waar Enk hij staat er niet bij "is het kunst?" nog eens alles afgezocht quest per quest en elke dag bij "zoeken" ingegeven hem ingegeven en niets.......héél raar hé.

14. enk52

Ik weet niet bij welk level deze te voorschijn moet komen. Heb er niet opgelet. Misschien toch nog maar een gewas afwachten.

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Volle maan

Combo pakketten

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Syrah, beterschap en sterkte voor je dochter!

Ik heb besloten voorlopig niet aan de nieuwe questen te beginnen, maar eerst mijn basisvoorraden op te schroeven. De dieren stonden hier maar op 50 per soort en die ben ik nu aan het ophogen naar 200, net als de veelgevraagde produkten. Daardoor moet ik ook de gewassen in de gaten houden die nodig zijn voor het voer. Lekker bezig dus :p
    Dochter was gisterenavond even na negenen terug. Was erg moe, maar zat inderdaad ook vol verhalen. Om 23.00 uur gezegd dat ze toch maar eerst moest gaan slapen en dan in de ochtend verder vertellen :). Maar jullie raden het al: ze is nog niet boven water xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Logisch, lekker eigen bedje en oververmoeid, maar fijn dat ze het leuk heeft gehad en heelhuids is teruggekomen.

Goedemorgen, hier ook bezig met de producten, een aantal maanden geleden had ik op de fokqueesten na, alle queesten klaar. Moet je nu eens kijken hoeveel ik er nog moet doen. En dan die menagerie etc. daar moeten ook zoveel dieren in, daar ben ik nu maar mee verdergegaan en natuurlijk ondertussen de producten.

Syrah sterkte en beterschap voor je dochter en beterschap voor alle zieken.

Fijne dag, hier schijnt het zonnetje gelukkig, vanmorgen regende het.

17. enk52

Sandra wat fijn dat ze het zo naar haar zin gehad heeft

Hier schijnt nu ook de zon. Vanmorgen ook alles kletsnat en veel wind
    Vanmiddag maar even op de paasmarkt kijken denk ik

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Willen jullie het zonnetje nog een beetje verder doorsturen. Het begint nu wel wat lichter te worden, maar nog wel bewolkt. Ik ga maar even blazen 8)

19. enk52

20. Hesje

goede middag

op deze farm loopt het event aardig op de andere voor geen meter

ik kreeg net een bosje tulpen van lokaal 2
    dat is een kringloop winkel in de buurt en de opbrengst is altijd voor de zorginstellingen
    aardigheidjes zoals nu maar ook uitjes met bewoners

-matthias1952- vindt dit leuk.