Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

pffff,ik ben er niet bij met mijn gedachte,ik heb nu al 3 keer het paasevent gelezen,maar snap er geen bal van,maar zal wel goed komen denk ik.je kunt niks voorbereiden zover ik begrijp.de rest zie ik wel als we beginnen hoor.

zo maar eens voor hondje op pad.de blikvoer gaat erin als koek,maar we hadden uitgerekend als we echt alleen dat blijven geven moet ie elke dag 4 blikken of pakken krijgen,dat tikt lekker aan.is dan nog duurder dan zijn dure brokken.kan zijn dat het weer een periode van hem is hoor.zo maar even kijken of er iets is bij de jumper of zo en of hun adviezen hebben,dierenarts had ik al gebeld gisteren.normaal ben ik van dan eet je het niet,je krijgt vanzelf wel honger,maar met zijn suiker kan dat dus nu niet.maar ik kom er wel weer uit hoor.ik kan niet zeggen dat ik een saai leven heb zo,lolll.

ik ben nou trouwens ook weer snotverkouden,wordt je toch helemaal kierewiet van.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

beterschap allemaal

ik heb ook de dokter weer op bezoek gehad
    jeuk-jeuk jeuk op mijn rug
    kan door twee soorten tabletten komen nu uitproberen en anti allergietablet gekregen:p

bobo paasevent alleen op eventveld spelen

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Paasevent

Wolkenrijpakket

Vlinder als fokdier

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier event klaar.
    iemand nog drops nodig?

hesje sterkte met de jeuk. is bijna nog erger dan pijn he?

freedom, katten zijn heeeel slim als ze onder een pilletje uit willen komen. ik weet er alles van.
    zelfs met voeren eten ze eerst het lekkere op en even later tuffen ze alsnog het pilletje uit....
    succes ermee.

en alweer gefeli voor alle gelevelden.
    kan het wel elke dag neerzetten hihi.

fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

5. muts70

muts70 Veteraan

hallo lieve kliekjes, ik kom even buurten....en gelijk vragen of jullie nog sneeuwvlokjes voor me hebben. ik heb links helemaal af en ben nu nog bezig om rechts een paar opdrachten te doen. als ik nog een paar sneeuwvlokjes heb kan ik nog zo’n parfummetje maken en kom ik net iets verder.

ik hoop dat alles goed is met jullie, zal zo even de laatste paar paginas terug lezen. niet alles want dan ben ik de hele middag aan het lezen, lol......

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

muts ik stuur je nog van Elmohoeve en Pukham, van mijn hoofdaccount zijn de cadeautjes op

7. muts70

muts70 Veteraan

dank je wel!
    ik had er helaas net niet op tijd genoeg om nog een parfummetje te maken in de molen.... maar die slak is ook super !!
    rechts uiteindelijk t/m 6 kunnen inleveren. was veeeeeel te laat begonnen en za en zo van 11.00 tot 20.00 niet thuis geweest, dus heel wat oogsten gemist.
    ach ja, op naar het paasevent!!! :)

in ieder geval iedereen bedankt voor de kadootjes van vandaag.

8. bobobear

zo,ik ben er ook weer,ben in slaap gevallen:music:

maarrrrr,ik snap nog steeds niks van dat paasevent.oke eigen veld maar die veredeling laat ik links liggen denk ik want daar snap ik echt geen bal van.dus gewoon zaaien oogsten zaaien oogsten,en dan moet het wel goed komen,mits de dropjes een beetje meewerken

ik zal wel proberen te onthouden om elke dag kadootjes te sturen want dat is ook wel erg belangrijk volgens mij.lollll bobo en onthouden

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ook in slaap gevallen

ja bobo zaaien en oogsten en op tijd.......
    meer hoef je niet te doen
    inleveren dan krijg je weer meer velden denk ik

10. bobobear

hahaha,hebben we gezellig samen geslapen,lolll.

ja ik denk dat het morgen wel de weg vanzelf wijst.nu staat mijn hoofd er niet zo naar om na te denken,maar morgen gaan we er natuurlijk wel weer vol tegenaan.

ik heb al lekker lang gewas erop gegooid,ja,ik weet dat dat niet hoeft,maar dan hoef ik vanavond niet meer op de farm.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

Felicitaties aan alle gelevelden.

Sterkte en beterschap aan de zieken.
    Bij mij wil het ook nog niet echt lukken.
    Misschien is dat ook wel een beetje mijn eigen schuld ;)

Heb nog niks gelezen van het paas event.

12. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

ik kreeg vanochtend alsnog een appje dat ik toch kon werken.... was het tot 17.45 uur (normaal stop ik rond 15.00 uur).
    Er moest iets vandaag nog de deur uit dus was even hard aanpoten.
    hesje, spijtig te lezen dat je jeuk hebt. dat is echt balen.

13. enk52

Dat was een tegenvaller dan Rita,

Hesje ik hoop dat je snel resultaat hebt want jeuk is echt vreselijk

14. doj34

doj34 Forum freak

nee eerlijk gezegd een meevaller.
    had leuk werk en mocht dit samen met 1 van de mannen doen... ofwel hij bracht iedere keer een stapel als die klaar had zodat ik het weg kon werken. Toen zijn werk klaar was, hielp hij me door de dozen te vullen met wat ik klaar had.
    En dan hoor je ook nog eens wat... wat onder de mannen speelt hihihihihi

15. enk52

Dat is dan wel gezellig werken Rita . Alleen je painting zal dan nog even moeten wachten maar die loopt niet weg natuurlijk.
    Het was vanavond wel heel vroeg donker in vergelijking met de vorige dagen. Ik heb hem maar weer weg gelegd. Dacht nog even een paar regeltjes te doen.

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ja, met die regen is het vroeg donker. morgen ook nog regen. daarna stilaan beter. fijne avond en tot morgen.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal
    Back to basic met het paasevent. Dat blijft leuk

Kunnen op de gewone velden de beestjes weer naar buiten

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Morgen even de stallen van de trein op het land zetten als ik eraan denk :)

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Freedom gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. lekker, koffie! hoor net in het weerpraatje dat het nat en koud wordt en in de late namiddag nog winderig ook. we zullen zelf het zonnetje in huis moeten zijn.