Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede middag,

Fijn dat je nog slaap hebt kunnen pakken, Sandra. Ik ga zometeen even een welverient dutje doen
    Het was een hectische ochtend voor mij.

Heb nog geen recepten gezien, straks maar even kijken.

Nu eerst weer even oogsten :)

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Roodborstje is geland op mijn farm :inlove::inlove:, had 2 stallen gekocht (doe ik nooit, want kwam nooit wat uit, dus nu dubbelblij)
    Nu nog hopen dat het vliegend hert uit een van de laatste 2 treinladingen wil komen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

als de trein weg is, dan krijg je toch altijd wel de myst. stal in je schuur?
    staat hier niks .
    dacht gister de trein gevuld te hebben voor ik af sloot, maar misschien niet lang genoeg gewacht voordat ik uit logde....
    ook hiervan geen myst. stal in de schuur. jammer hoor.
    maar gelukkig was er in ieder geval een vliegend hert geland.[al laat ik die dan wel een hele dag staan zonder te voeren....
    dacht al; wat duurt het lang eer ik er 1 heb.....]

hier nog 74 sneeuwvlokjes nodig. komt dus echt op de laatste dag aan.
    geregeld gentiaan neer gezet , maar ook daarvan vallen de drops tegen.

gefeli voor alle gelevelden. halve burenlijst is weer 1 omhoog gegaan afgelopen dagen. gaat wel lekker zo boven de 100.

ik moest gelijk aan het Rome-avontuur van vorig jaar denken, toen ik las dat iemand anders naar Barcelona ging.
    hopelijk hebben die dit jaar beter weer.

fijne dag allemaal, ik moet echt wennen aan dat uur verschil.
    groetjes en knuf.

edit; .....ennnnn er staat na een lang draaiend bloemetje een mysterieuze vracht in mijn schuur.

Laatste bewerkt: 26 Maart 2018
    -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Sandra gefeliciteerd met je roodborstje

fricor hier duurde het ook even voor de laatste binnenkwam maar dat moet eerst verwerkt worden na het event.

5. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag,

Hier nog 80 druppels dan is de leeuw binnen had niet verwacht dat ik 1 van de stallen zou halen.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal

Niet gedacht maar toch het hele event uitkunen spelen. Gentiaan heeft goed geholpen

rita, vervelend dat je o het wakker gelegen. We fijn dat het probleem met het energiebedrijf is opgelost.

Edit: Mooie recepten zo wordt het de moeite waard om de bloemist op level 5 te brengen

Laatste bewerkt: 26 Maart 2018
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik kom even om het hoekje kijken.

ik heb op de gewone farm al nachtgewas,alleen op baha moet ik nog een uurtje wachten.had even niet zoveel zin om te farmen,en nu hoeft het ook ff niet,ikben klaar met het event dus nu in de relaxed mode.

hondje is de hele tijd aan het aanklooien met zijn brokken,hij wil ze maar niet eten.dus nu toch maar over op meer blikvoer,wel zonder suiker.want hij moet toch eten met die diabetes,weet hij veel dat dat belangrijk is.de rest gaat erin als koek hoor,maarja,elke keer een heel gevecht sloopt je ook,dus nu maar even zo en later weer opnieuw beginnen.want mijn energie is ook nog steeds ver te zoeken.

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Syrah sterkte en beterschap voor je dochter.

Hier bij het event zijn de leeuw en de wolkenrij binnen. Slak gaat hem niet worden, zou daarvoor nog 350 sneeuwvlokken moeten.

Ik was de trein een beetje vergeten, maar daar gisteravond nog 1 gemaakt en die is klaar en dat is meteen een vliegend hert :)
    staat nu nog 1 in de schuur.

Verder helaas vanmorgen de postbode gemist. Ik was op zolder aan het werk en hoorde de bel wel, maar mijn man was beneden en vrij en ik dacht dat hij het was tijdens het schoonmaken of dat als dat niet zo was hij wel open zou doen. Maar hij had de bel niet gehoord. En nu kan ik mijn nieuwe painting morgen na drieën pas ophalen bij de post nl locatie. Balen, want had vanavond na de vergadering graag even bezig gegaan.

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,
    Ik dacht te kunnen oogsten maar ik moet nog 1 uur wachten :oops:

Ik heb de wolkenrij binnen, nu kijken hoe ver ik verder nog kom.

Ggoedemorgen allemaal

Laatste bewerkt: 27 Maart 2018
  10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

11. enk52

Goedemorgen allemaal

Justin gefeliciteerd met ook weer een level erbij

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    De vogeltjes fluiten hier dat het een lieve lust heeft, maar zal inderdaad koud zijn buiten

allemaal veel plezier vandaag en tot vanavond

13. enk52

Goedemorgen Lucie

De vogeltjes fluiten hier ook

werk ze en tot vanavond

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Bobo hier hetzelfde hoor, oudste poes moet eten hebben bij dat pilletje......ze moet bijkomen, anders is het over and out !! wat ik ook geef, ze lust het niet, behalve de saus die errond is......dat likt ze allemaal op......en er mag zoals bij jou ook geen suiker inzitten, want dan gaat het binnen als koek.......dan daarjuist gaat de jongste alles bijeen vegen, tja die wil haar restje in haar bakje onderstoppen(doet ze buiten ook is dan een ganse hoop gras over "iets"..) veegt ze de waterpot omver enfin ik beginnen kuisen, wat vind ik helemaal onder het aanrecht(is met een uitsparing onderaan) een pilletje(ik draai dat in een stukje smeerpaté, maar soms laat ze het er toch uitvallen) de vraag is dan , van wanneer is dat pilletje hé......vandaag of gisteren of eergisteren......want lag helemaal tegen de wand aan en is maar 1.5 mm groot.....en wit.....dus hier ook telkens een gevecht voor dat pilletje op hoop van zegen dat het binnen is en daar word je ooooo zo moe van......
    Heb dan amper geslapen vannacht, die uurwisseling is dus een ramp voor mij hé........:oops: om maar niet te spreken van de hoest de keelpijn etc.....dus ook weinig energie......

15. Sanham

Goedemorgen allemaal,

Bobo en freedom het blijven zorgenkindjes, die beestjes, als ze wat mankeren. Freedom let ook een beetje op jezelf!

Dochter heeft gisterenavond een berichtje gestuurd dat ze een superleuke dag in Disney hebben gehad en dat ze in het hotel waren. Ik hoop voor haar dat het daar deze dagen een beetje droog blijft, de voorspellingen waren van de week erg slecht. Ach, vermaken zullen ze zich toch wel :)

Ik had gisteren echt een geluksdag op de farm. Na het roodborstje uit 1 van de 2 gekochte stallen, kreeg ik ook nog het vliegend hert uit de laatste treinlading. Daarna draaide ik aan het rad ook nog een knechtencoupon van 48 uur (altijd fijn om te hebben staan voor een volgend event) :D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Freedom en Sandra

Dat is zeker geluk hebben Sandra. Hier is dat hert nog steeds niet aan komen vliegen maar heb nog wat vrachten staan.

Freedom knuffel. Hoop dat het nu snel beter zal gaan.

17. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier een appje gehad dat er geen werk is.
    heb ik extra tijd voor mijn painting.
    de kids beginnen vandaag met toetsweek.
    Morgen heeft dochter een meeloopdag op haar toekomstige school.. krijgt ze daar geen vrij voor omdat het toetsweek is.
    dit is de laatste mogelijkheid om mee te lopen voordat je je keuze gaat maken.
    dus nu dilemma, bel ik school en vraag naar de teamleidster of mentor (mijn eerste keus) of meld ik haar morgen ziek.
    Wetende dat 2 huizen verderop de spijbelmiep van vwo woont.

ik zal toch maar een belletje doen en naar de mentor vragen.

18. Sanham

Rita, ik zou inderdaad het telefoontje plegen. Lijkt mij dat mentors weten hoe belangrijk die meeloopdagen zijn. Die geven de kinderen een veel beter gevoel van hoe het op de school echt is, dan open dagen/info dagen.
    Lijkt mij dat ze haar dan de toetsen op dezelfde manier kunnen laten inhalen als wanneer ze ziek was geweest.
    Succes ermee!

19. doj34

doj34 Forum freak

ja belletje gelukt alleen geen mentor maar het verzoek is door de teamleidster goedgekeurd.

20. Sanham

Fijn Rita, hopelijk heeft ze een fijne meeloopdag!