Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Pff, Syra, ik kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent
    Sterkte voor je dochter, hopelijk gaat het snel een beetje beter gaat met haar

Hier is de wolkenrij binnen samen met de leeuw, nu op naar slak. Ik had er van allebei 1 maar een tweede is nooit weg

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede nacht/morgen,
    Ben nooit 's nachts op de farm, maar net dochter afgezet bij school. Die gaan 4 dagen naar Parijs en beginnen met een dag Disney, dus zeer vroeg vertrokken, zodat ze daar de hele dag hebben. Ik vind het superleuk voor haar, maar ben zelf blij als ze donderdagavond weer thuis is (eerste keer dat ze "alleen" naar het buitenland gaat).
    Dan ook maar meteen even farm doen :p
    Ga zo toch nog maar een paar uurtjes mijn bed in, proberen nog wat te slapen, want een nacht van 3 uurtjes is wel erg kort.

Syrah, beterschap voor je dochter. Voor jullie allebei schrikken zo iets!

3. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Dat is echt schrikken, Syrah. Sterkte en beterschap voor je dochter.

Alle geregelden, gefeliciteerd.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Sandra veel plezier voor je dochter en Disney hebben ze zeker een dag nodig.

fricor vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Sandra wat leuk voor je dochter, maar kan me goed voorstellen dat je blij zal zijn als ze weer thuis is.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

1 slak aangekomen op deze farm
    op de andere is hij onderweg, nog een laatste hobbel

leuk Sandra voor je dochter

slakje is aangekomen ik heb daar 39 krokussen over;)

7. enk52

Goedemorgen Hesje

Gefeliciteerd met je slakken. Ik ben nog steeds in afwachting van die vliegende herten. Alleen vliegen ze steeds voorbij mijn farm.

Valt tegen, moest het licht weer aandoen met ontbijten. Het is ook donker weer. Mistig en het heeft gevroren.

8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. wat rot die zomertijd. ik hoop dat ze het gauw afschaffen.
    lekker kopje koffie. sandra, fijn voor je dochter. hoe jong is die?
    mijn kleinzoon (16 ) gaat in mei 5 dagen naar Barcelona.

9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

zojuist maar een appje gestuurd dat ik niet op het werk kom.. lag al om 3 uur klaar wakker.
    Door een bepaalde situatie heb ik vandaag geen zin om te werken.

Sandra ik begrijp je helemaal. Weet dat als ze terug komt een stukje volwassener is.
    Dat was met mijn dochter namelijk ook, die ging naar Rome.... en vele wegen leiden naar Rome... ze mocht via Barcelona terug... incl. 2 extra nachten in een 4 sterren hotel.

hier zijn vanochtend ook twee roodborststallen aangekomen dus ik klaag niet.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. enk52

Rita knuffel voor jou. Ik hoop dat je snel weer zin hebt.
    Gefeliciteerd met je roodborstjes. Hier stond er 1 aan mijn raam te tikken.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen.........

Hier vannacht om 4.00 uur event afgerond.......moest gisteren nog 6 druppels om te halen......dus slak en leeuw staan ;) (tja ik kan meestal ook niet slapen rond 3.00 uur, nu dus met dat uurverschil 4.00 en dan oogst ik maar hé.......

Dan gisteren paar stallen gekocht 5 , zet ik ze op het land, doe de eerste open is het een roodborstje.....:inlove: "de bewaker" van het vogeleten in mijn eigen tuin ;)

Dan de stallen van trein, nog maar 2 opgezet van de 15 en was een bizon en zadelmakerij oranje, ook niet mis dat oranje aangezien je veel zadels nodig hebt voor de ambachten.

Duuuuuuuuus had gisteren teveel vlokjes en te weinig druppels.......

Doj knuffel voor jou en ik hoop dat het snel beter gaat...........

Hier nog steeds idem met hoest.......:cry:wel iets minder.......

Het is mistig dus hééééél slechte luchtkwaliteit momenteel, ik zit op vogelvlucht dicht bij de haven, lees TE dicht.......:oops:en dan nog een autostrade vol met vrachtwagens.......hééél dichtbij.........stond er allemaal niet toen huis gebouwd werd, de haven wel natuurlijk lol.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

syrah,wat erg van en voor je dochter zeg,gelukkig kun je nu een beetje op haar letten,en die vrouw moeten ze maar eens nakijken hoe het kan dat ze in 1 week 2 mensen aanrijdt,dan moet je volgens mij gewoon niet meer gaan rijden.sterkte en beterschap voor je dochter en jou.

sandra,begrijpelijk dat je weer blij zult zijn als ze weer terug is,het liefst hou je ze toch bij je in de buurt.

rita,dat weet ik nog wel met je dochter wat een drama toen zeg.heel kliekje leefde met je mee,maar gelukkig kwam ze gezond weer terug.en maak er vandaag dan lekker even een rustig dagje van.is rot als je slecht slaapt.

mijn zus heeft hondje gebracht,dus dat scheelde weer voor mij.

event heb ik in de kelder gezet vanochtend.

freedom beterschap voor jou,het wordt maar niet beter he.ik merk het ook met die mist aan mijn keel,en dan stond ik alleen even op mijn balkon.

13. Sanham

Goede morgen allemaal,
    Ik ben wel wakker, maar eigenlijk niet. Toen ik vannacht mijn bed weer instapte was ik klaarwakker. Rond 5.30 uur toch in slaap gevallen en toen om 6.15 uur de wekker :oops:
    Viel net tijdens het oogsten half in slaap xD, denk dat ik toch maar nog even 1-2 uurtjes terug duik. Manlief is naar zijn werk en zoon nu naar school, dus lekker stil in huis. Heb mijn zoon beloofd hem vanmiddag te overhoren, want hij heeft toetsweek, maar dat gaat me met dit duffe hoofd niet lukken. :sleepy:

Dochter is vorige maand net 15 geworden. Leraressen riepen vanmorgen toen ze wegreden dat ze goed op de kinderen zouden passen, dus die zullen wel weten dat de meeste ouders het wel spannend vinden om hun kind los te laten.

14. enk52

PLINK PLOINK

Spamixer

15. doj34

doj34 Forum freak

ik ben zoooo blij... weten jullie nog dat ik problemen had met een energiebedrijf.
    Vandaag eindelijk voor elkaar dat het contract wordt ontbonden en dat ik terug kan naar mijn oude stekkie.
    pfff.... het kost wat energie maar dan heb je wat.

16. Hesje

wat een mooie recepten:)

is dat voor de farm en baha?

ik heb geen roodborstje en op schaduw ook geen vliegend hert
    maar het treintje rijd nog

ja rita energie die je wil hebben;)

17. enk52

Rita wat super, gefeliciteerd daarmee

Hesje het staat er niet bij dus misschien wel voor beide. Maar weten doe ik het niet.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

rita,wat super,eindelijk van dat gedoe af.gefeliciteerd

19. Hesje

ik had ook gezien dat het er niet bij stond
    en ik nu veel bloemen zet scheelt dat toch wel

20. Sanham

Goede middag,
    Gelukkig nog 2 uurtjes slaap kunnen pakken, dus nu iets minder duf.
    Rita super dat het toch opgelost is met het energiebedrijf.
    Mooie uitbreidingen van recepten, nu moet ik echt snel mijn ambachten zien op te hogen naar level 5.