Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik zie het nut er niet van in.

Ik ben bij 45/75 en 51/75. Ik ben weer aan het wachten op sneeuwvlokken voor de parfum.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

op deze farm de leeuw en de wolkenrij binnen:)

had me ook een uur verrekend gisteravond met de lange gewassen

de drops zijn weer op:oops:

3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

alle gelevelden gefeliciteerd.
    hier ben ik bij 67 en 69. ook hier geen sneeuwvlokjes genoeg.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan ga ik nu maar vlokjes versturen. Ik ben blijkbaar de enige waar het andersom is.

5. doj34

doj34 Forum freak

ja ik heb ook vlokjes verstuurd.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. gelukkig niet te laat voor de brunch.
    slak is binnen. nog maar op 30 voor de leeuw. sneeuwvlokken komen als we ze niet willen ( RL ) maar als we ze nodig hebben ???

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat tijdsverschil is bij mij ook elke keer weer een drama,ik zit dan elke keer te berekenen ow nu was het eigenlijk zo laat.doe ik niet bewust,maar gaat vanzelf,en voor ik een beetje gewend ben is het 3 weken verder ofzo.ik heb nu het idee dat het nog later is.ach,ik zit gewoon raar in elkaar,lolll.

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik vind er niks raars aan, ik deed het vanochtend ook. Zonder erbij dacht ik het is eigenlijk pas 4.20 uur te vroeg
    om eruit te gaan :)
    Ik reken soms onbewust nog steeds de prijs om naar guldens en dat is al jaren geleden xD

Mijn ogen vertellen mij dat het hooikoorts seizoen weer begint:eek:

9. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag.

Ik ga er vanuit dat ik het event niet haal deze keer ben bijna 2 dagen later begonnen het zat mij deze keer niet mee.
    Dochter is woensdag aan gereden door een auto dus de halve dag in het ziekenhuis gezetten nu ligt ze bij mij in de huiskamer dan
    gaat het event op een laag pitje.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Hesje

Jeetje Syrah jullie zitten wel in de hoek waar de klappen vallen, wat een schrik
    hopelijk komt je dochter er weer snel bovenop
    dan is een event idd minder belangrijk

11. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja ik ben me kapot geschrokken ze is van top tot teen zwaar gekneusd ook haar nieren zijn gekneusd ze kan bijna niet trap lopen en woont in een flat moet 4 trappen op is zonder lift ze is nu bij mij.
    Een vrouw zag haar over het hoofd ze is zo over de motorkap op de grond gegaan en toen voelde ze haar rug en benen niet meer
    met de ambulance naar ziekenhuis gebracht. Was de tweede aanrijding al deze week van die vrouw.

12. -matthias1952-

ellende. ik hoop dat het goed komt me je dochter
    wat eng om 2 keer in 1 week iemand aan te rijden. jezelf laten nakijken denk ik dan.

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

syrah, dat is zeker schrikken zeg!
    dikke knuf voor haar en jullie en beterschap.
    fijn dat ze bij jou kan herstellen.
    het is een moeilijk haalbaar event hoor, en die slak en die leeuw komen vast nog wel eens voorbij.
    rl gaat voor!
    hier toch nog een myst. stal gekocht voor een laatste poging om het roodborstje te krijgen.
    het vliegend hert kwam gisteravond aangevlogen.
    en maar weinig sneeuwvlokjes.

14. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,

Syrah wat akelig, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Alle mensen die geleveld zijn: gefeliciteerd.

De slak is hier binnen, moet nog 6 parfum maken voor de leeuw. We zien wel waar het stopt. Veel te druk in RL om regelmatig achter de comp. te zitten.
    En de sneeuwvlokken zijn hier ook de grootste boosdoener dat alles niet zo opschiet.

Roodborstje is komen aanvliegen:D evenals een vliegend hert.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Syrah beterschap voor je dochter. Die vrouw moeten ze haar rijbewijs (tijdelijk)afnemen want dat is niet normaal.

Hier nog steeds geen vliegend hert maar de trein is nog steeds onderweg

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Syrah, wat een ontzettend vreselijk nieuws als je dat te horen krijgt......gelukkig is het bij kneuzingen gebleven en geen breuken. zeker als je over de motorkap vliegt :( . Veel sterkte voor jou en je dochter....... hoop dat ze er psychisch ook niets of niet teveel aan overhoudt.....en fysiek helemaal zal opknappen maar dat zal wel een tijdje duren, gelukkig kan ze bij jou logeren.
    Snap niet dat die vrouw nog mocht rijden na reeds één aanrijding deze week.......pffffffff......

17. doj34

doj34 Forum freak

jeetje syrah, een dikke knuffel voor jou en een hele voorzichtige voor je dochter.
    wat zullen jullie geschrokken zijn.

hier krijg ik meer vlokjes uit velden van 1,5 uur dan eventgewas. zonet 5 uit een veldje aardappels.

18. Hesje

ik ben nu op 59 dus ik denk dat de slak nog wel aankomt
    er is op deze farm ook een vliegend hert geland:)

19. doj34

doj34 Forum freak

Hier gaat het event goed... zometeen eventplanten oogsten op baha en 10 druppels dan is baha klaar.
    nog 32 vlokjes en dan is links ook klaar.

het vliegend hert is ook binnen gevlogen...

20. -matthias1952-

nog 4 parfum. druppels genoeg. alleen nog wachten op vlokjes. (we komen steeds dichterbij)