Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dank je voor het accepteren Rita, vandaag zijn mijn cadeautjes al verstuurd, morgen krijg je wat van me!

2. doj34

doj34 Forum freak

weet dat ik een slechte gever ben... (behalve sv aanbod) maar als een echte nieuwe buuv heb ik een taartje over de heg gegooid.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo ik heb de diamant gezien

ik ga maar boompjes planten denk ik

op andere farm nog 13 messen maken

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

oei Hesje , je hebt een dubblepost;)ben je zo blij met het halen van het event:p hier ga ik het niet zo snel heb bij de watervallen veel bomen laten staan, maar we komen er wel

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

sorry ik was in slaap gevallen

maar als het goed is nu opgelost;)

ja wel heel blij:)

LucieSchreurs likes this.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

En weer 1 klaar. Nu wachten op de nieuwe zending.
    Had al bij action gekeken, daar zouden ze weer liggen maar kon het niet vinden.

Cornelly52 and fricor like this.
  7. doj34

doj34 Forum freak

alweer een mooie Disney, lea.
    hier schiet ik ook al mooi op met mijn 2de project.

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Alleen lijstjes ervoor is een probleem. 20*25 en 25*25 lijkt wel een maat wat niet gebruikt wordt.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

ria van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

hesje,ik heb net ook even geslapen volgens mij:music:

hij is weer mooi geworden lea.ik zit ook te wachten op de nieuwe zending,maar ze hebben geen haast volgens mij,hahaha.ik heb er nog 1 van toevallig de action,toen helemaal bij het begin gekocht,zal ik daar maar eens aan gaan beginnen.ik denk als ik de anderen binnen heb ik weer nieuwe bestel.dan zit je er ook niet zo op te wachten.

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea, leuk de prinsessen van Disney!

Rita, ik probeer al mijn buurtjes eens in de drie dagen aan de beurt te laten komen voor een cadeautje. Lukt niet altijd.
    SV-pakketten koop ik niet, dus daarvan zal je van mij helaas niet krijgen, maar zal dit compenseren door af en toe een leuke ambacht over de schutting te gooien.

Wat een slaperige mensen hier ;). Ik zit moed te verzamelen om zo nog boodschappen te gaan doen, er moet toch ook gegeten worden straks. Dochter heeft maar heel kort gespeeld in de voetbalwedstrijd, was eng geworden van de kou :eek:

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

zo goede middag wat is het koud!
    mooi weerdie painting! lijstjes kan ik me voorstellen dat het lastig is in die maat.

Ik heb hier een FORTUIN uitgegeven op de martk.. maar ik heb nu dus genoeg bananen om die twee bomen te kopen, door quests te leveren.. en nu de bomen geokcht wat wederom een fortuin kostte, voor sessie 1 en 2. Die ga ik straks neerzetten als mijn plantjes klaar zijn, zodat ik morgen als het goed is fase 1 en 2 van de tijdsquest kan leveren.

stiekem gaat alleen die rode robijn diamant wat was het ook niet zo hard.. hebben we wel HEEL veel voor nodig. Nog 58 molenproducten moet ik maken wat vliegen sommige er weer door heen :)

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal.
    Ria proficiat met je verjaardag, Justin gefeliciteerd met je level up.
    Hier nog niet helemaal klaar, maar komt nog wel. Staan nu nog 13 stuks in de molen en er moeten er nog 17 gemaakt worden.

13. Aloryan

ohja ria gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk!!!

oh dat gaat ook lekker agnes, dat moet wel lukken.

oh dear ik zie nu pas in de faq dat er ook nog geheime dingen verstopt zit..
    net toch mooi 2 bananen nog opgepikt :) hoop dat ik in de eerste 4 levels niet te veel waardevols vergeten ben.

Last edited: Mar 17, 2018
  14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

:cry:snif snif, zie ik juist buiten, al mijn krokussen bevrozen rond de vijver, al mijn paasklokjes bevrozen.....zijn zo van die kleintjes wij noemen ze "tete à tete " omdat ze per 2 staan telkens.....dan voor het huis de grote azalea van bijna 2 meter stond in bloei en ook aan het bevriezen......:cry:

We zitten hier blijkbaar in het pufferkliek je........:oops: wat een hardnekkig virus dit jaar....

Yvonne mispak je niet aan level 2 van die tijdsquest, wat betreft de kapokbomen.......want je hebt er maar 5 hé....:music:

Zie hier wel weeral een mooie diamond paint voorbij komen......tja de kadertjes is een probleem......maar Enk kan je niet timmeren?? enige probleem is dan dat je nog moet kunnen glassnijden ook...

Bobo ik ben ook in ' t slaap gevallen hoor......en men katten laten zich ook niet zien, de jongste haar neusje is warm ! Normaal is ze al een 2 uurtjes uitgeslapen nu dus niet......o_O

15. Aloryan

oh da's goed dat je dat zegt freedom!! hier helaas ook veel bloemetjes dood gevroren. echt zonde van de geellige bloemetjes.

ik zie net pas dat die tijdsquests eeuwig duren hahaha.. lekker had ze net zo goed na dit even tkunnen doen dus :)
    ach ja nu staan de bomen voor fase 1 al dus die doe ik maar even.
    ik dacht dat ze binnen een paar dagen kalar moesten zijn.

16. bobobear

yvon,die tijdsquest zou eigenlijk tijdelijk zijn,maar hebben ze veranderd naar vast omdat teveel mensen klaagden.

freedom,dat is echt jammer van je mooie bloemen zeg.we zijn vandaag even slaapkliekje geworden,hahaha

17. Aloryan

haha ja ik zat dus echt als een gek bananen te sparen enzo hahaha ik kon het toch niet laten schieten :)
    maarja nu kan ik het rustig doen.

18. bobobear

lollll,ik ken dat,maar ik was er al aan begonnen voor het door was gekomen dat het een vaste quest werd,dus nou ben ik aan het proberen om het toch binnen die tijd te halen.slaat nergens op,maar gewoon een uitdaging voor mezelf,want ik win er niks extras mee ofzo.en ik kan het dien want die rode diamant heb ik gevonden

19. Aloryan

nou ik moet dus ook nog behoorlijk wat event gewas.. dus na fase 1 morgenochtend toch de bomen maar van het land af!

20. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond allemaal,

Ria van harte gefeliciteerd en nog een fijne avond.

hier net die van 35 ingeleverd. nu weer gewas kweken, dus ik ben er ook nog lang niet hoor.

Yvonne, ik wil wel zo af en toe een meloenmagie met je ruilen voor iets anders. ik kan mijn kast niet dicht krijgen door de roze gelei voor het fokken. is dat een beetje een eerlijke ruil? geen idee wat er in die meloenmagie kan en moet.
    als je ergens anders mee wilt ruilen hoor ik het ook graag. geef maar een duifje.

allemaal fijne avond. hier beetje hectisch.
    groetjes en knuf.