Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Doj, nog feli's met je huwelijks dag.......

Mama van bono proficiaat met je level up. :)

Bobo ik kan het me levendig voorstellen hoe jij daar stond met die blaffende hond.......xD en die van jou maar kwispelen.....die zal gedacht hebben, wat krijgen we nou......8)

Eergisteren ging ik nog eens naar men gewone dierenwinkel, was er tijdje niet meer geweest en wat stond daar : valparkieten en konijntjes........was ik de hokken al aan het bekijken van die konijntjes, waren "gelukkig" allemaal voor buiten.........zag niets voor binnen !!een groot geluk dat ik geen binnenkooi zag.......of was met een konijn naar huis gekomen, maar zou niet weten waar het te zetten, zeker niet met men jongste kat. kan toch niet in elke kamer een dier zetten hé :oops:...... heb ze wel proberen te strelen, maar ze waren te ver af en stond een bordje bij : niet aan de dieren komen.......:music:

Hier de hokken tijdig geledigd, maar ik was pas om 18.00 begonnen rede : ik dacht dat het BBB was van 18.00 tot 22.00 uur.....hoe ik daarbij kwam weet ik dus niet......
    Dan het molenabo, nog zoiets........koop dat, ga kijken naar "iets" denk chips is niet bijgeboekt, zal maar opnieuw kopen.........kom ik tot de vaststelling dat ik naar de knechten keek ipv. de molen :music:(tja kop vol met vanalles en dan nog gezever met verzekeringsmakelaar ivm. brandverzekering. nog even en ik gooi ze buiten) !!!!

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Ik wist niet eens dat er een babyboom was tot ik las dat hij afgelopen was xD
    Gelukkig had ik van tevoren al besloten niet mee te doen met het fokevent.

Ik heb nog even tijd voor een kop thee voor dat ik weg moet naar mijn dokter.
    Er staat een behoorlijk veel wind zo te horen.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Succes SB. Er staat zeker heel veel wind

Freedom maar goed dat ze geen hokjes hadden op dat moment. xD

Kijken jullie wel iedere keer voor het inleveren voor de extra`s in de grot?

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat scheelt dan ook weer sb,kon er ook niks mis gaanxDik hoop dat het alweer wat beter met je gaat met de prednison

freedom,is maar goed inderdaad dat ze geen hokken hadden,anders was je net als ik met iets thuisgekomenxDik wist dat ik nog een voilere had staan,anders was het wel een duurder grapje geweest.al had ik mijn konijn ook gekocht zonder kooi en later de kooi gekocht:music:
    ik zit te wachten op de nieuwe faq,maar moet nog ff geduld hebben denk ik

5. enk52

PLINK PLOINK

Hongerige standbeelden

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik doe er niet aan mee. wie heeft er wel zin in ?

7. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom en supervoer

Ik zal kijken hoeveel tijd ik over heb Matthias. Eerst op zoek naar de rode diamant.:)

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik weet het ook nog niet eerst al dat eventgewas maar

freedom ik keek ook niet goed het was dan duidelijk mijn dag niet niet
    O molen abo hoeveel uur heb ik nog????
    kijk ik naar het klokje van de aanbieding-.-:cry:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. bobobear

dat komt me zo bekend voor hoor,pas te laat erachter komen dat je wat moest doen ,ik had het met de knechten,wilde ik ze kopen was het alweer voorbij,gelukkig heel veel voorraad couponnen dus die allemaal ingezet om maar niet zelf zo hard te hoeven werkenxD

het nieuwe event,een tijdsquest dus dat wordt weer strak plannen.doe ik er aan mee,denk het wel,weet het wel zeker,ik doe alle events,gek he dat ik zo moe ben,lolll.nou nog ff uitrekenen hoeveel je van alles precies moet zetten enzo

maar nu eerst hondje uitlaten en weer even wat aandacht aan mijn vogels geven

10. -freedom5555-

Even snel een vraagje, van welke boom is de bedelnoot aub?? kan het echt waar niet vinden, met de beste wil van de wereld........
    Standbeelden nagegaan, enkel die van de fok staan open......ttz. dat je extra dieren krijgt en de rest allemaal vol....

11. enk52

De betelpalm freedom

Een van de 2 nieuwe bomen op bahamarama welke je in de tempel vrij kan spelen.

12. bobobear

ja,daar zat ik ook al naar te kijken toestraks freedom,maar toen heb ik ze gewoon bij bomen van baha in getikt.dit keer was ik wel een beetje slim.had ze al vrij,maar alleen 5 van ieder gekocht.nu alles op voorraad voor de bomenquest.alleen de laatste level moet ik 2 rondes doen.dat ging me weer wel net te ver voor 1 ronde om nog meer bomen te kopen die toch in je schuur blijven.alhoewel de ficus en betel niet.of wel want je gaat volgens mij normaal geen 80 bomen neerzetten in 1 keer,hebben we niet eens tijd voor met al die events.ik moet wel even kijken hoever ik kom vandaag met de eerste event kwa hoeveel van die bomen ik straks heb,die kapok

ik heb net gekeken,als ik 3500 gewas uit mijn akkers haal,dan heb ik 5 bomen vrijgespeeld.hoeveel gewas komt er uit de baha als je alles hebt vrijgespeeld,weet iemand dat?

oja tip voor de grot,1dier,2dier,3fruit,4fruit

Laatste bewerkt: 15 Maart 2018
  13. -freedom5555-

Dankjewel Enk, ze staan dus wel gewoon in men inventaris, waren reeds vrij gespeeld maar nog niet op het veld gezet, héél bizar.....

Die tijdsquest ga ik niet meedoen hoor.....tig aantal bomen.....je komt er zelfs niet uit met susi, bomenmest en ananastaart.
    Dan moet je zelfs de WAC afbreken.
    Sorry maar die is een "brug te ver"........2 quest op idem velden.

14. bobobear

gelijk heb je freedom,maar ik weet hoe ik ben,en dat ik hem toch zeker ga doen.het is wel een hele opgave,en ik ben al druk in mijn koppie,maar toch.het idee alleen al dat ik hem niet doe,lolll

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

>:(>:(
    Weer een hele ochtend alles eruit: telefoon, televisie en internet. Kan nu pas voor het eerst sinds gisterenavond oogsten, ben bang dat ik het hele event meteen op mijn buik kan schrijven. Caiway toch maar vragen of die me een heleboel drops kunnen sturen als vergoeding :p
    Nieuwe event nog even inlezen, maar nu eerst toch maar proberen om nog iets te redden van het Baha-event.

16. bobobear

jeetje,dat is echt balen,helemaal met een event zeg.dan krijg je echt afkickverschijnselen en denk je wat kan ik doen om toch te oogsten en probeer je het steeds maar lukt het niet.zoiets toch?ik ken het.ja wie weet kunnen ze je drops sturen,dan redt je het zeker.heb je gezegd door jullie redt ik mijn event niet ja.lolll,nou geen loll eigenlijk.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bobo, ben bang dat als ik ze het ga vragen, de witte jassen op me afgestuurd worden.xD
    morgen wel eens een keer gaan bellen voor een financiële schadevergoeding (korting op abonnement of zo), dit is nu de 5e of 6e keer in 3 maanden tijd dat dit gebeurd. :(

18. bobobear

ja,zal ik ook niet doen hoor,dat zeggen,soms ligt het wel op het puntje van mijn tong maar inderdaad,dan wordt je weggedragenxDmaar je moet zeker een financiele vergoeding vragen als het aan de gang blijft.het is toch de bedoeling dat je altijd gebruik ervan kunt maken,daar betaal je ze voor toch.zal ik zeker doen

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,
    Bobo, de prednison schijnt zijn werk te doen :), maar mijn stem is nog steeds op vakantie xD

Ik laat het nieuwe event aan me voorbij gaan, heb de meeste bomen nog niet.

20. enk52

Agnes gefeliciteerd met level-up

Fijn dat het beter gaat SB

Sandra dat is balen. Als ik eraan denk stuur ik je morgen even een dropje. Nu alles al weg.