Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Ja hier heb je je stem niet nodig
    prednison is een paardenmiddel maar het helpt meestal snel

mijn spieren in de schouders zit nog erg veel spanning op
    trekt naar mijn hoofd als ik hoest

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

SB je hebt het goed te pakken zeg! beterschap hoor.
    ook beterschap voor de andere zieken.
    mijn stijve spieren in mijn nek zijn ook nog pijnlijk. had ik mijn das ook maar niet moeten vergeten......

eindelijk uitgevlogen, zelfs de rest vd fam. was gister al klaar, maar ik wilde af en toe wat dubbel.
    waren mooie tussenprijsjes.

zit ik gistermiddag even te kijken naar de komende vliegshows komende zomer, vergeet ik heel de tijd en dus het vm veld.
    staan volgens mij traliestinkzwammen op. die zullen wel klaar zijn zeker.....
    gelukkig hoef ik niks meer te maken voor de coop.

nu de week maar eens goed beginnen en aan de slag in rl. huishouden gaat gewoon door he?
    en de kaboutertjes staken nog steeds hier...

dus....fijne dag
    groetjes en knuf.

3. Hesje

goede middag

het zonnetje is hier een beetje kwijt

pedicure is langs geweest dus de hoefjes zijn weer netjes;) gemakkelijk hoor
    is service bij het huis
    ik kom nog wel een keer voor je naar huis gaat dan ben je er weer even af:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Handig Hesje:)

Hier net een paar spatjes maar nu beetje zon en beetje wolken

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik kwam maar niet op mijn farm.:oops:gelukkig was ik al klaar met het event,anders denk ik dat ik niet meer zo relaxed was.maar ik ben niet verslaafd hoor.:p

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. enk52

PLINK PLOINK

Molen abonnement

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede avond.

Goed dat je gegaan bent SB!.

Hier steeds regen door het mooie zonnetje heen. Jammer he! het zonnetje is zooooo heerlijk. Maarja teken dat de mooiere dagen gaan komen.
    Hier ook drastisch bananen tekort.. die kroko's gaan er helemaal los op. vraag me af of ze uberhaupt bananen lusten die kroko's. volgen smij lokken ze mijn apen ermee om die op te eten ofzo.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

inderdaad kroko's en bananen, het blijft de vreemdste boerderij

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Eerst een dikke knuffel voor alle zieken of wie het om een andere reden nodig heeft.

Iedereen die al weer level up is gefeliciteerd.

Leuk om al die paintings te zien. Ik ben momenteel met deze bezig

Heb net deze besteld om te maken als cadeau voor een vriendin, die doe ik dan in een dienblad

En daarna deze voor mezelf voor op een dienblad
    Die krijg ik helaas niet groot.

Welterusten

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen allemaal,

Die zijn ook leuk Detje. We zijn er maar druk mee.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier even het koppie erbij houden , ik die 1 van de nieuwe tijdsqueesten op Bahamarama

@detje81 , mooi hoor! Knap dat je zoveel geduld hebt

detje81 vindt dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen Lucie

Succes met je tijdsquest. Ik ben er nog niet aan begonnen.

13. Hesje

goede morgen

het regent hier

ik ben ook nog niet aan die tijdquest begonnen

mooie plaatjes succes ermee allemaal:)

14. bobobear

goedemorgen allemaal:)

hier regent het ook,en goed ook:oops:

vanacht wakker gemaakt door mijn hondje,menneer moest plassen,ik met mijn zotte kop naar buiten om 2 uur ofzo,hij moest inderdaad nodig,komen we terug gaat hij verder snurken en ik lag wakker tot nu toe.ik wilde nog mijn farmpje doen,maar wist dat ik er niks op kon doen,want het is nu nog niet eens allemaal klaar,lolll.nu net hem eten gegeven,moet ook rond een bepaalde tijd,wil meneer niet eten,dus ik blijven pushen,uiteindelijk at hij nog net zijn bak niet op.prik gegeven en hij is nu even klaar.ja hij moet nog uit,maar daar wacht ik nog even mee,kan ik straks een paar dingen tegelijk doen.mannetje is ziek en dat is te merken ook,jullie weten mannen en ziek zijn.:music:xDmaar voor de rest gaat het goed hier hoorxD

detje,die zijn ook heel mooi zeg.hoe stop je die dan in een dienblad?ja,ik ben nieuwsgierig

detje81 vindt dit leuk.
  15. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo

Hier nu even droog maar ook flinke buien. Hoop dat ik het tref straks als ik naar mijn werk ga

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen hier ook regen die met bakken uit de hemel valt en volgende week krijgen we terug vrieskou.......

Vannacht terug vreselijke hoestbui......stopte maar niet.......is nu juist 4 weken bezig +1 dag.......

Zal maar met oudste poes naar dierenkliniek gaan, dan heeft ze toch haar jaarlijkse spuitjes gehad.....gedaan is gedaan.Want volgende week met auto naar garage voor jaarlijks onderhoud.......niet dat het een ganse week duurt maar ben afhankelijk van derden gezien het metatarsaal syndroom aan men rechtervoet kan ik niet goed stappen........(is ook al bezig van 07.12.17)

boboke ' s nachts om 2 uur buiten lopen, dat is nu ook weer niet te doen hé.....:(

Vind dat jullie knappe dingen maken hoor met die diamond paint......heb eens naar de prijzen gekeken en vind het vrij duur, zou een groot moeten hebben van 100 op 160 cm....en ikke dat maken, geen geduld voor.

detje81 vindt dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Freedom

Ik hoop dat je klachten snel verminderen. Dit duurt ook erg lang.

Dat is ook wel een heel flink formaat. Daar zit zeker heel veel werk in. Op zich vallen de prijzen wel mee hoor.
    Die van 20*25 of 25*25 zitten zo rond de 4-5 euro en ook nog gratis verzending. Bij ali dan. Je moet dan nog wel een lijst hebben

detje81 vindt dit leuk.
  18. bobobear

freedom,doe je ook voorzichtig met die griep,bij jou zit het ook wel vastgeplakt aan je he?ik ben gelukkig wel weer wat beter.af en toe nog een hoestje en hoofdpijn maar daar valt wel mee te dealen.en sommige dingen moeten gewoon,zoals vannacht naar buiten met mijn hond.daaraantegen ligt hij nu gewoon weer te ronken dus is hij na vannacht nog niet uitgeweest.ik wacht dat ie wakker wordt,laat ik hem goed uit en dan drop ik hem thuis en dan maar gelijk ff wat boodschappies doen.ik merk wel dat ik superweinig energie heb.zo een grote die jij wilt is wel heel groot en veel werk,maar dan heb je natuurlijk wel wat.

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik heb het event gisteravond nog afgekregen :)

Detje mooie plaatjes, ik vind die met de giraffe het mooist.

Freedom, Beterschap.
    Als je 4 weken lang vind, wat vind je dan 6 maanden ?

Ik moest vanochtend bloedsuiker laten controleren, vanwege prednison kuur.
    Ik denk dat mijn dochter me gejinxt heeft gisteravond toen ik het haar vertelde xD

Nu aan het genieten van een beker thee en een broodje.

Fijne ochtend allemaal

detje81 vindt dit leuk.
  20. bobobear

poeh sb 6maanden,dat is echt niet normaal.:oops:ik had het een paar weken en had ik het al helemaal gehad.

PLINK PLOINK>>>>FOKEVENT,BABYBOOM EN RODE DIAMANTEVENT

dat was het volgens mij.alsof het niet genoeg is,lolll

Laatste bewerkt: 13 Maart 2018
    -freedom5555- en doj34 vinden dit leuk.