Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat waren er wel 7 totaal.
    Dus zelf maar even zoeken. Staan allemaal in het hoofdkantoor;)

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

sorry was aan het werk dus geen peddels verstuurd!, kan nog wel volle maan versturen vandaag.
    moet er zelf nog 87 ofzo. ik denk niet dat ik het haal, maar het zou in principe moeten kunnen met een beetje mazzel.

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Beterschap voor iedereen die nog ziek, zwak of misselijk is!
    Ik ben vanmorgen voor het eerst weer wezen sporten, maar dat was op een laag pitje. Na 5 minuutjes crosstrainer hoestte ik de hele boel bij elkaar. Heb nu besloten dat als het eind deze week/begin volgende week niet beter gaat toch ook maar even terug naar de dokter te gaan.

Griezelig etentje gestopt met 3 sieritems. Nu de gewassen erop staan die ik nog nodig heb bij de griezelige vuurvliegjes om een extra stukje Paddenstoelwoud vrij te spelen.
    Wie morgen nog drops nodig heeft voor volle maan, laat het maar even weten!

Yvonne hoe gaat het met je ribben?

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo goede avond ik ben er weer

ik moest oogsten om 17.01 ik denk dat doe ik het volle maan veld:)
    komt er iemand
    zal ik u beneden brengen of ga je zelf ik zeg ik ben bijna klaar dan ga ik:p
    wel lekker pannenkoeken gegetenxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. enk52

Yvonne die zijn nog prima haalbaar,

Lekker Hesje. Heb je nog wel geoogst voor die tijd?

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ben pas net thuis, geen tijd voor de farm gehad. kan ik iemand nog helpen met een vollemaan dropje?

7. Hesje

ja Lea eerst geoogst en toen gaan eten
    nu nog 16 lepels maar die zijn voor morgen

RoelofAnton vindt dit leuk.
  8. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

omaagnes van harte en nog een fijne avond.

hier beide events af.
    zit bijna te denken om eens even een langere pauze te nemen.
    maar lichaam werkt niet echt mee, dus veel bankhangen. en dan moet ik wel wat te doen hebben.
    beterschap voor alle zieken.
    fijne avond allemaal.

9. enk52

Goedemorgen allemaal,

Agnes gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

lekker kopje thee

2e griezel etentje ook klaar met dank aan de verlenging

11. enk52

Goedemorgen Hesje.

Super alles gehaald dus.:)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen, hier ook alles gehaald met dank aan de verlenging op beide accounts. nu maar weer wachten op het volgende event vanmiddag;)

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    als er nog kliekjes zijn die een drop nodig hebben, laat het dan even weten!
    Ik ben zelf nu nog druk bezig met grafzerken, voor een uitbreiding van Paddenstoelenwoud.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

net ook het volle maan event in de kelder gegooid.maar inderdaad wel dankzij de verlenging hoor,ben nog nooit zo laat klaar geweest met een event volgens mij.maar op naar het volgende event.

eerst straks met mannetje naar het ziekenhuis.als het goed is wel op tijd thuis voor de opstart,anders zeg ik daar wel even van ik moet ff op jullie pc want moet mijn event opstarten.xD

Snijderboerderij, -matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  15. doj34

doj34 Forum freak

goedenmorgen allemaal,

Hier alleen de laatste van 3/4 niet te pakken.
    Hopelijk straks met ruilevent een zombie nog wattes regelen...

ik ga werken tot vanmiddag.

16. enk52

Rita werkse. Ik mag ook zo.

Ze zullen je raar aankijken Bobo.Misschien toch maar tablet nemen of op je telefoon;)

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, hier vrij rustige nacht gehad......dat viel al mede.......dacht om 6.45 uur zal er maar uitkomen, uit dat dat bed want katten zullen honger hebben........dus ikke naar beneden rond 7.15 uur, doe rolluik omhoog, oudste zit te wachten(de zieke dus) en de jongste zit rond een bloempot die op een staander staat daar van links naar rechts te springen....moest "gelukkig" niet hard nadenken : onder die bloempotstaander zal een muis zitten.....!!
    Doe de deur open enkel de oudste komt binnen om te eten, en jongste is lustig blijven springen om en om die bloempot......denk nu trouwens nog....ze had geen oog voor mij, noch voor haar eten.....
    Duuuuuuuuusssss in het vervolg ga ik me niet meer druk maken, dat die dieren daar buiten zitten met "grote" honger......want oudste heeft ook niet veel gegeten.....en de jongste heeft nog niet gegeten, maar kan wel een beetje veel training gebruiken.

Sanham, kan moeilijk schrijven dat ik "blij" ben.....dat je hoest ook nog niet weg is.......ben helemaal niet blij voor jou hoor, maar dan hoef ik niet te denken : het is iets dat bij me niet meer weggaat...... !!

Hier griezelevent niet gehaald, heb drops moeten kopen......o_O, weet niet wat ik fout gedaan heb......en zelfs geen stukje grond meer open kunnen doen..........

Agnes nog feli's met je verjaardag..........en met level up......

En voor de rest weet ik het niet meer, enkel dat ik zo een vermoeden heb dat fricor bij mij eens een foto is komen nemen van de krokussen......xD niet dit jaar.......maar een ander jaar.......wel prachtige banner hoor.

fricor vindt dit leuk.
  18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

goedemorgen allemaal, nog bedankt voor alle felicitaties, hier een leuke maar erg drukke dag gehad.

19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen is er nog iemand die een dropje van het volle maan nodig heeft om het te halen? ben nog 1/2 uurtje thuis en moet met 2 mensen naar het ziekenhuis vandaag. dus bobo oertreffende trap. ik moet voor de 2e keer om 1 uur weg naar oogziekenhuis met zus dus ik kan ook niet gelijk beginnen fijne dag

20. enk52

Hier verlaat begonnen. Moest even met moeder naar een verjaardag alleen bleek er niemand thuis te zijn.
    Maar 2e rondje staat inmiddels.