Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hoeveel heb jij er over Lea??:wuerg:

ik heb er nu 100 over en dat vind ik al veel. Ben wel blij dat ik het binnen heb een dag voor het einde, dat scheelt een hoop spanning.

O ja heb geen kastanjelijn wel elke nacht gentiaan gezet, dat is toch elke ochtend minimaal 180 drops en dan nog de oogsten overdag met eventgewas

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

rita 3 di's gestuurd. is niet veel bij wat je nodig hebt maar misschien helpt het. hier nog 61 peddels maar die haal ik wel vanavond. andere ga ik ook de wolkenrij niet halen maar ja de items gewoon op vm veld zetten.

3. doj34

doj34 Forum freak

Bedankt Ria... ik ben er heel blij mee.

ik heb even wat kistjes geopend en hierdoor kunnen draaien en wat sm gevonden.
    o_Ok wat farmmunten ingewisseld. dus zometeen de lievevrouwebedstro oogsten en dan uien met sm... hopelijk voor vanavond klaar en dan nog een lading voor de nacht.
    helaas morgen werken dus kan tot morgenvroeg eraan werken.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Griezelig etentje ook in de kelder:)

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

De events worden hier ook niks. Had de volle maan al opgegeven, maar de andere wordt hem ook niet. Moet nog 259 DI's en heb morgen geen tijd, dan ben ik aan het werk. En zelfs al zou ik morgen ochtend tijd hebben om voor het werk te oogsten, dan haal ik dat nog niet. Helaas

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond mijn 2e bootje is ook de haven ingevaren

op deze farm zit het etentje er ook niet in denk ik

tot morgen allemaal

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

HEe goede avond,

Zojuist de draaikolk in de kelder gegooid!! ben heel blij dat het met de drops eens mee zat, kwam lekker veel uit de velden!! hoop minder stress dan anders steeds op het laatste moment.

Die volle maan tja... ben bezig met 4 de eerste.. ik zaai stug door, anders heb ik in ieder geval 3 mooie sieritems en geprofiteerd van extra dagen kattenfeen oogsten :)

verder lekker rustige werkdag ook eens heerlijk.
    met sporten helaas een trap op mijn arme rib gekregen.. dus nu wat moeilijk overeind uit de bank.. hoop dat het morgen is weggetrkken en niet erger is geworden..
    spannend dus.. maarja risico van de sport.. meestal gaat het heel gemoedelijk, helaas schopte de ander mis.. en raakte mij rot.. kan gebeuren.

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb weer 1 stukje paddenstoelenwoud vrij gespeeld, morgen nog eentje. De rest moet wachten tot de volgende volle maan. Het event speel ik echt alleen nog voor het 3e sieritem, de wolkenrij wordt het niet meer.
    Voor de draaikolk nog 187 drops nodig, maar alles staat nog vol met lange gewassen, die vanavond klaar zijn, dan nog een keertje lange gewassen voor de nacht. Dat moet genoeg zijn.

Yvonne, doe rustig aan!

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

dat moet je wel halen sanham!

gaat wel snel op 6 velden :)

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Even heel zachtjes een paar taarten en hapjes in de koelkast zetten. Geniet er allemaal van bij de koffie en/of thee en of de lekkere trek.
    Fijne dag allemaal.

Hoef trouwens nog maar in veld te openen en dat gaat volgens mij net niet meer lukken. Moet nog ruim 200 wilgenbladeren en 200 kattenfee. Komt later wel weer.

Yvonne ik hoop dat je niet al te veel last hebt van je ribben.

Laatste bewerkt: 5 Maart 2018
  11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Agnes van harte gefeliciteerd.Een hele gezellige dag vandaag.

fricor vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Agnes, gefeliciteerd met je verjaardag

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

Agnes Gefeliciteerd met je verjaardag, een mooie dag gewenst

ik zit ook aan die 200 kattenfeeën te werken, duurt nog even:p

Lea gefeliciteerd met je level erbij

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

oma agnes,hartelijk gefeliciteerd,maak er een mooie dag van!!!

ik dacht toestraks dat het nog nacht was,was het jammer genoeg alweer tijd om op te staan voor mijn hond.maar ik ben nog steeds niet echt wakker hoor:sleepy:

15. enk52

Goedemorgen Lucie, Hesje en Bobo

Dank je wel Hesje

De dagen lengen al lekker. Kan je goed merken hoor.

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gelukkige verjaardag Agnes. fijne dag, geniet er van

17. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

ik mag nog 154 peddels sprokkelen... keep fingers cross....
    Mocht iemand nog een verdwaalde peddel hebben liggen, ik kan ze wel gebruiken.

Laatste bewerkt: 6 Maart 2018
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,

Ik kom ook even een kopje thee meedrinken.
    Om Agnes, van harte, maak er een fijne dag van!

Draaikolk zojuist afgerond. Nu nog even doorploeteren met de volle maan. Nog 24 drops nodig voor het 3e sieritem, dus dat ga ik wel halen. Voor de volgende uitbreiding heb ik nog 18 griezelige vuurvliegjes nodig, met 4 stallen en zilvervlamwierook gaat dat vandaag wel lukken. Dan moet ik ook nog wel wat grafzerken en gevlekte horror erbij draaien, want dat is nog niet genoeg.

Straks voor het eerst nadat ik ziek geweest ben weer sporten, ben benieuwd of het een beetje gaat lukken, of dat ik na 3 minuten de hele boel bij elkaar sta te blaffen xD
    Rita ik stuur je van alle drie mijn farms een peddel, dat scheelt je er toch weer een paar!
    Als er nog meer kliekjes wat nodig hebben laat het dan even weten.

19. enk52

MamaU gefeliciteerd met level-up

20. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

goedemorgen kliekjes!

rita, ik heb van beide accounts een peddel gestuurd. hopelijk red je het!