Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,het is echt een drama met die drops met het volle maan event.ik had altijd al zo een hekel aan events met drops,maar heb me erbij neergelegd dat je haast niet meer anders hebt.maar dit is echt een ramp.ik heb ook elke keer geoogst als het tijd was en snachts langere gewassen enzo.maargoed,we zien wel waar het schip strand

draaikolkevent heb ik wel net in de kelder gegooid.:music:

oja,mijn 2e painting is ook af.:)

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh dat ging snel!! ik heb nog 2 keer werk aan mijn painting.. :)

ik ben nog niet kalar met de draaikolk maar ga hem wel halen. Dus geen stress.
    Ik snap nog steeds alleen echt niet waarom ik standaard minder drops heb dan de meeste hier haha.. frustrerend!!

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Laatste gewassen staan op, hoop ook voor het etentje. Anders daar nog een keer. Daar ook nog lang niet voldoende drops maar we hebben nog even

Syrah gefeliciteerd met level up

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Hier nog 200 drops nodig voor de draaikolk, maar heb gentiaan opstaan dus dat gaat wel lukken. GRiezilig etentje wordt moeilijker daar moet ik nog vier helemaal en drie diamant, maar we blijven proberen

5. enk52

Goedemorgen Lucie

Hesje gefeliciteerd met level-up

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier ook nog goud 3 en 4 helemaal. peddels ben ik met de laatste 300 bezig dus komt goed. hier ook volle maan steeds er boven op gezeten. maar ik heb nog 2 landjes niet dus dat scheelt veel. ivonne de drops zijn bij iedereen verschrikkelijk. ze geven niet voor niets 1 dag extra. fijn fricor alles weer open 's nachts he? hier ook want met 2 van de 3 zieken moeten de bacillen eruit he. fijne dag allemaal

fricor vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

1 bootje ligt in de haven voor de andere nog 140 peddels

dat etentje weet ik nog niet hoor of dat gaat lukken

moet ook 4 nog helemaal en 3 is met de volgende oogst klaar

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Hier staan de laatste gewassen erop voor de draaikolk, nog zo'n 300 drops, dus dat gaat echt wel lukken.
    Volle maan blijft lastig, daar heb ik nu zilver van level 3 geleverd. Maar ik kan al bijna 2 nieuwe velden van het Paddenstoelenwoud openen. Ik heb bijna genoeg nachtgloedbollen en voor een andere bijna genoeg griezelige vuurvliegjes. Ik ben benieuwd of dit nog genoeg gaat helpen om de drops te verhogen, maar ben bang dat de wolkenrij toch echt niet te doen is, maar 3 sieritems kunnen nog makkelijk in het spookhuis erbij.

Het ziet er buiten lekker uit, zonnetje schijnt, als dat zo blijft straks lekker even op het fietsje naar de bibliotheek. Hopelijk raak ik met de frisse lucht die vervelende hoest nog eens kwijt. Ramen staan op de slaapkamer hier de hele dag open, maar nu in de nacht alleen het ventilatierooster. Meestal staat de wind precies op ons raam en het bed staat bijna direct daaronder, dus dat is alleen lekker als het warmer wordt.

9. enk52

Draaikolk in de kelder gegooid. Voor volle maan alleen nog een flink aantal drops. Maar we hebben nog ruim 2 dagen

Het is zeker lekker weer buiten nu:)

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

net even hondje opgehaald en deels alvast wat boodschapjes gehaald.het is best lekker nu buiten.zonnetje schijnt hier,maakt het gelijk een stuk gezelliger vind ik.

ik moet nog 6 dropjes voor 3 diamant van volle maan,nou dat moet in ieder geval wel lukken vandaag,hihihi.ik denk niet dat ik de staak ga halen,want daar moet ik nog heel 4 inleveren,maar we gaan stug door hoor.

11. enk52

En anders kunnen de items mooi op het spookhuis Bobo:)

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

zo denk ik er ook over. wel jammer van het SV dat we dan ook niet halen.

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag....

ik ben erg verbaasd hoe we het vm event bij elkaar moeten sprokkelen.
    Ik heb al veel sm gebruikt en nog schiet dit event niet op... zelfs niet met de extra 24 uur.
    fase 4 heb ik nu bijna af. maar dan heb ik alleen nog maar zilver in de andere fases.
    de droppies willen maar niet komen.

Vanochtend gewerkt en daarna heerlijk in het zonnetje gefietst... nu wachten op een belletje... heb de consumentenbond ingeschakeld vanwege dat energie gedoe. die bellen vandaag terug.

Succes iedereen! (vooral met vm)

14. enk52

Succes Rita. Ik hoop dat ze je kunnen helpen.

Ik had net 53 di van 2 velden schimmeloor. Ik moet er nu nog 95

15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, ik moet een een paar dropjes voor de draaikolk. Bij de volgende oogst is dat geregeld.
    Ben helemaal niet begonnen aan het event voor volle maan, wel al 2 veldjes vrijgespeeld en er komt er nog 1aan. Dus wat mij betreft: doel gehaald.
    Had dit weekend en morgen veel te veel te doen, dan kan ik niet op tijd oogsten.

16. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, ik moet nog 490 peddels.... dat wordt drama... ben bang dat ik dit keer de wolkenrij niet haal.

17. enk52

Die extra ruimte is ook heel fijn Agnes.

Hoe kan het dat jij nog zoveel peddels moet Rita? Ik heb er al 791 over.

18. doj34

doj34 Forum freak

begon pas vrijdag 11.00 uur.. miste de start doordat ik met dochter in Keulen zat.

19. enk52

Dan mis je inderdaad bijna een dag.

20. doj34

doj34 Forum freak

ja en heb de kastanjelijn incl sm voor VM gebruikt, dacht dat ik wel zou redden omdat iedereen genoeg ruimte had.