Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Matthias

Je mag nu ook al wat nemen hoor.
    Verlenging is zeker fijn anders was het wel krap geweest.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik schuif ook maar aan

voor zo'n ontbijt hoef ik mijn kamer niet af:)

fijn die verlenging

3. enk52

Goedemorgen Hesje.

Heeft zoon al de sleutel van zijn nieuwe huis?

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja twee weken geleden

ze zijn er aan het uithalen wat moet
    vloerbedekking boven en van de trap het behang
    hij heeft een afvalcontainer neer laten zetten daar kan alles in

gisteravond kwam hij me halen om te eten van de kaart in het restaurant hier
    smaakte me beter dan de boerenkool die ik anders gegeten had;)

ik ben ook met de laatste peddels bezig dus bootje ligt bijna in de haven

5. enk52

Gezellig Hesje dat hij je gehaald heeft,

Jammer dat je nu niet even overal om een hoekje kan kijken.

Ik heb nog niet genoeg gewassen maar die hoop ik vandaag bij elkaar te krijgen. Nog 8000
    Peddels nog ruim 100

Griezelige etentje gaat ook wel goed komen maar daar moet ik wel nog veel dropjes.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik schuif gezellig aan het ontbijt met Hesje. fijn dat je gisteren met je zoon gegeten hebt.
    fijne zondag iedereen

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dat noem ik nu eens een hééél smakelijk ontbijt(foto van Enk) als jullie een ei plots missen, wel dan zit het in mijn maag xD

Ben ook blij met de verlenging van dat volle maan event maar vrees als de drops blijven komen aan die mini tempo er toch niet veel van in huis zal komen. o_O

Leuk Hesje dat je zoon je uit eten neemt in het resto van de instelling :)

Ben ook met het laatste vakje peddels bezig......natuurlijk veel te veel gewas gemaakt xD zoals gewoonlijk.

O ja zit met een probleem, heb gezien men level een nieuw gewas gekregen nl. "sneeuwbal"........dat zijn bloemen, maar vind de bijhorende quest er niet voor o_O

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Fijn dat het griezelige etentje is verlengd, dan blijf ik toch een poging wagen, wilde daar al bijna stoppen. Voor de draaikolk heb ik 427 drops op voorraad van de 940 die ik nog moet leveren, dat gaat best lekker.

Ik sluit ook aan bij het ontbijt en dan zometeen sporten

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik schuif ook gezellig aan voor het ontbijt.

wel lekker dat het verlengd is volle maan,al denk ik dat ik het dan alsnog niet redt met de drops.ben nog nooit zo laat geweest met voltooien van een event.ook het gewas heb ik nog niet bij elkaar terwijl ik toch precies op de tijd oogst.maar zal wel goedkomen en anders pech gehad.

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Ik kom ook nog even een ontbijtje halen (meer brunch om deze tijd :))
    Denk dat ik vanavond genoeg gewas heb voor de draaikolk. Daarna nog met lange gewassen door voor de drops, moet geen probleem zijn.
    Voor het griezelig etentje ben ik gewoon op mijn gemak bezig. Van het padenstoelenwoud moet ik nog 5 delen vrijspelen, de bomen en dieren die ik daarvoor nodig heb, staan op het deel dat ik wel al vrij heb gespeeld. Voor het event dus alleen 1 griezelveld beschikbaar, daardoor gaan de gewassen ook niet zo snel, maar dan blijft het een beetje in verhouding met de drops.

11. enk52

De sneeuwbal wordt gevraagd bij: Is het kunst. En meteen daarna ook andere gewassen in dezelfde quest dus kan zijn dat hij iets later komt.

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel Enk, heb "is het kunst" ingegeven bij men openstaande questen en inderdaad ik heb hem nog niet.....

Normaal krijg je hem meteen, ook al zijn er gewassen die bij latere levels komen........dus ik dacht : zie iets over het hoofd.....nee dus.

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

hier zit ik op Jan, sinds gisteren, daarvoor zat ik heel lang op Ruben en Simone.
    Olcay is zo makkelijk te beïnvloeden dat Jan haar helemaal inpalmt.

Gezellig Hesje dat zoonlief je mee heeft genomen.
    Hier net mijn kastanjelijn aangezet voor VM... lees ik hier dat het verlengd wordt.
    tja, hier ook grote problemen om droppies te krijgen.
    Op het tweede veld hoef ik nog 2 veldjes te openen. Misschien dat het daaraan ligt... geen idee.

mag ik nog brunchen? of is de tafel leeggeruimd/gegeten.

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goeie middag!

fijn een extra dag volle maan, ik denk dat ik het dna nog niet haal, maar misschien wel nog een extra sieritem, da's ook fijn. en we kunnen meer gewone volle maan questen weg tikken.
    Ik zorg dat mijn event gewas en drops met elkaar oplopen, zodat ik straks niet een lading event gewas heb en te weinig drops.

nog genoeg te doen op volle maan veld.

nog 30 peddels en dan nog 2 vakjes inleveren.

15. bobobear

goedemiddag allemaal.

net maar even mijn kooien schoongemaakt,was wel nodig,niet dat ze zo vies waren,maar wel viezer dan normaal,en nu hebben ze weer lekker een schone kooi.is niet te doen met een duffe zotte kop,maar moest gewoon echt gebeuren.voor de rest ben ik niet veel van plan vandaag.mischien het laatste stukje van mijn painting afmaken.

ik denk dat ik nu de laatste gewassen van volle maan erop heb staan.dan ga ik straks inleveren,kijken hoe ver ik kom

16. enk52

Wat is het lekker nu buiten. Je zag ook heel veel mensen wandelen

Heb meteen mijn winterbanner maar opgeruimd

-matthias1952- vindt dit leuk.
  17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

vannacht weer heerlijk het raam open kunnen houden. het viel mee met de wind.
    mijn voorjaarsbanner van vorig jaar was weer pikpoten.
    gelukkig had ik ergens ver weg in mijn mail nog een foto.
    ach....zo kom ik de zondag ook weer door.
    ik gebruik te weinig het paint-programma, dus altijd weer uitvogelen hoe of wat.
    klik op het verkeerde....beeld weg.
    ben ik aan het bijsnijden.....hou ik alleen het restant over.....
    en de juiste afmetingen.....een ramp om te slepen; krijg snel kramp en eer ie op de 700 is, dan is het weer 212 breed.....
    geen vaste hand dus, maar voorlopig laat ik het hierbij.

roodborstje zit heerlijk van het vetblok te eten.
    probeerde daar een foto van te maken, maar hij vliegt steeds weg.
    hij doet het erom!
    vannacht opgeschrikt door een krolse kat. die kreeg ook het voorjaar in zijn bol denk ik.
    laat het warme voorjaar nu maar komen dan. ben er wel aan toe.

de laatste peddels worden verzameld, de drops op het vollemaanveld vallen nog steeds goed tegen. maar met een extra dag moet dat toch ook lukken denk ik.

rustig dagje hier; geen kids. maar de komende week weer druk genoeg.
    allemaal een fijne dag.
    groetjes en knuf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. enk52

Lekker bezig fricor:)

Ik moet ook altijd even zoeken hoor. Gebruik het ook te weinig

fricor vindt dit leuk.
  19. bobobear

jeetje,ik heb net ingeleverd voor volle maan event,ik moet nog 3 diamant en dan nog 4 helemaal met dropjes.:wuerg:

20. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haha ja bobo.. het is afzien he!

ik moet heel 4.. en 3 moet ik nog goud en diamant.
    Niet te doen dus!! en mijn farm heeft niet stil gestaan de afgelopen dagen.

dat vind ik het naarste van die dropitem quests.. laatst met die vorige event had ik ook echt veel geboerd.. en toch haal je het dan niet.
    Je zou het toch moeten kunnen halen als je farm neit stil staat vind ik.