Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wens Owen beterschap Justin. Jammer dat hij nu niet in de sneeuw kan spelen.
    Werkze en doe voorzichtig op de weg.
    Jullie ook een fijn weekend

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Boboke, Doj en Ringo feli's met je jullie level up........en dat met dit weder.....farmen onder de sneeuw, wil zeggen gewassen zoeken onder de sneeuw hé....:wuerg:

Hier wel flink gesneeuwd en aangevrozen......buren doen normaal de stoep van mij mee, nu niet dus........raar héél raar.......och ja het zijn ook de enigen die het doen in gans de straat hoor......en zelf mag ik dat niet doen en ga het zeker nu niet doen, gezien de hardnekkige verkoudheid.....ben al blij dat ik iets te eten kan maken.......;)
    De sneeuw is ditmaal héél raar, normaal komt die uit één richting nu dus niet.......kan ik zien aan de vensterbanken, zowel oost, zuid, west en noord(iets minder) liggen vol met sneeuw......

Dochter van Enk zal het wel zalig hebben daar op de skilatten.......vond steeds dat het een héél speciaal gevoel gaf, zo eentje van vrijheid....;) zou het nu niet meer durven hoor, te lang geleden :wuerg:

Dus iedereen voorzichtig met de gladheid, weet niet op dit moment hoeveel file er hier staat in Belgie......

Dat volle maan event zie ik niet zitten hoor........bedoel om het op die korte tijd af te maken, het is niet dat je zilver kan doen en dan de rest niet.........heb ook het 2de veld nog niet volledig vrij :cry:

Bobo hier staat de verwarming ook lager tijdens de nacht hoor, maar gaat toch aan.......:oops: tegen de ochtend aangezien het dan kouder en kouder en kouder wordt.....

Sientje wens Owen veel beterschap........is wel sneu, steeds dat ziek zijn.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

justin wens owen maar heel veel beterschap.het is een hardnekkige griep en al helemaal als je ook nog vatbaarder bent zoals hij.ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt.wel leuk dat jullie sneeuwpoppen kunnen maken,hier nog steeds geen sneeuw.ik hou wel van de sneeuw hoor.

rita,heb je zo goed je best gedaan wordt er alsnog aangebeld:oops:xDmijn pakketje ligt bij de buren al een paar dagen maar ze zijn niet thuis.nou zijn het de brokken van mijn hond,maar gelukkig heb ik nog wel een voorraadje.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Bijna goedemiddag,
    En alweer een aantal mensen die geleveld zijn, gefeliciteerd.

Justin wens Owen beterschap.

Hier gelukkig geen sneeuw, wel erg koud nog. Begint nu te bewolken, dus wie weet, hoewel: ik zit er niet op te wachten want vanmiddag gaan we naar mijn zus en haar man, die zijn terug van een trektocht van 6 weken door Nieuw Zeeland. Gaan we met zijn allen foto's kijken en gezellig bijkletsen en daarna nog even samen eten.

Ik doe dit keer niet mee met het griezelevent want ik moet nog veel landjes vrijspelen. Heb ik er de volgende keer plezier van.

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

sanham waar woon je dan? hondje vond het fantastisch vanmorgen maar na de hitte van 32 graden is het wel erg koud thuis komen. ben 11 dagen thuis maar nog niet gewend.ik heb voor het eerst gisteren en vandaag en winterjas aangetrokken met wiwa uitlaten want ik loop altijd met 2 vesten aan buiten. ik kan niet rijden in de auto met een jas

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Beterschap voor Owen!
    Ria, ik woon in de stad van molens en jenever: Schiedam.
    pff, dat volle maan event, ik ben er aan begonnen, maar de drops zijn echt een drama. :oops:

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja de drops gaan giga langzaam, ik ben er maar gewoon mee bezig.. alles wat ik lever is mooi meegenomen, zien wel of ik het haal.
    De peddels gaan wel lekker.

Ik moet nog 1 landje vrijspelen waarvoor ik nog 175 kattenfeen nodig heb, dus dat duurt nog wel even.

Hier wel een laagje sneeuw, maar meeste is al weg. Zo dus toch maar aan de boodschappen geloven :)

en lekker een flink groot stuk van mijn steentjes gedaan.

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O Sandra ik woon daar iets naar beneden van die hele grote stad

op 1 van die eilanden van de provincie

Owen beterschap joh het is een hele nare hoest en gefeliciteerd met je level up

ook bobo en Rita gefeliciteerd

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hesje, die kant kom ik regelmatig ook op. Voor het voetballen moeten we nog wel eens het eiland op. Vroeger had ik een vriendin die in Numansdorp woonde en een andere vriendin in Hellevoetsluis. Nu woont de een in Drenthe en de andere in Ommen, dus kan ik niet meer zomaar even bij ze binnenvallen.

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou als je naar Numansdorp ging kwam je hier langs hoor

nee daar val je niet ven binnen
    dat moet gepland worden

11. Aloryan

nee da's wel een afstand die je ook niet even op de gok neemt :)

hier boodschappen overleefd hoor! lekker gegeten, alle moetjes weggewerkt en nu nog lekker genieten. eindelijk eens een rustig weekend, was de laatste tijd zo'n gekkenhuis.

Vanavond lekker de mol kijken met de kleinste.. eigenlijk te laat, maar ze vind het zo leuk. de middelste kijkt meestal bij vrienden, maar geloof dat die ook nog thuis is dus wellicht kijkt die ook gezellig mee. oudste is nog aan het werk. die had een zeer lange dag, maarja da's ook lekker verdienen natuurlijk.

12. enk52

Ik ga ook de mol kijken. Vanmiddag naar verjaardag van neefje geweest. Verder ook een rustig weekend
    o_Ok wel lekker na 2 drukke weekenden.

13. Aloryan

ja heerlijk he! heb laatste tijd overal en nergens heen geracet.. en dit weekend eindelijk even niets.. neem ik het er ook van hoor! haha.. voor je het weet is het weer druk.

wie verdenk je?

de eventgewassen, voor de draaikolk zijn binnen. Nog 900 peddels :) moet te doen zijn.

14. enk52

Ik heb nog niet genoeg gewassen. Bij volle maan ook niet.
    De peddels schieten op maar de drops voor volle maan heb ik nog heel veel van nodig

ik denk dat het Olcay is al vanaf de 1e aflevering maar voor hetzelfde is het een van de mannen.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier nu een rustig weekend. Gisteren hadden we hier borrel om de derde plaats bij de wijkquiz te vieren. Maar nu verder niets. Hier wordt uiteraard voetbal gekeken, heren zijn tevreden PSV staat voor, dus bij MamaU2 zullen ze ook blij zijn.

Draaikolk gaat wel goed, maar volle maan event?? Ik zit er over te denken daar niet verder te doen, wat komen de dropjes daar moeizaam

16. Aloryan

ja dropjes schieten echt niet op, het zal me niets verbazen als ze nog opgeschroeft worden.

ik ging gisteren heel hard met de gewassen door die 200%.

ik denk ook olcay. De meiden hier zitten op jan.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wij volgen het niet fanatiek, maar mijn familie zit op Ruben

dropjes zouden inderdaad weleens opgeschroefd kunnen worden, want ik ben best fanatiek, maar dit......

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik kom even om het hoekje kijken met barstende koppijn en ogen waarvan het lijkt of ik weken niet heb geslapen.lijkt wel een soort van migraine.maargoed gaat ook wel weer over,alleen erg vervelend.

ik heb van de draaikolk alle eventgewassen bij elkaar en ingeleverd,ik moet nu alleen nog het laatste vakje van de dropjes inleveren.volle maan gaat lang niet zo snel,de gewassen redelijk maar de drops blijven vet achter,maar we gaan stug door.

voor nu nog een fijne avond en voor straks weltrusten allemaal

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

PLINK PLOINK

Verlenging Griezelig etentje en volle maan

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. gezellig ontbijtje. over een uurtje schuif ik aan.
    gelukkig wordt VM verlengd. zal hard nodig zijn. de drops komen niet.