Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

omg Enk, dat is wel bijzonder slechts nieuws hoor.......van de trap gevallen pfffff.....hopelijk is het niet te ernstig....sterkte voor jullie.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea en freedom gefeliciteerd met level up

Detje met je verjaardag

ik doe nog erg mee met het blaffen

Lea wat vervelend voor je zoon

detje81 vindt dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hopelijk valst het mee, maar gebroken of gekneusd het blijft pijnlijk

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje lea,wat vervelend voor je zoon,ik hoop dat het allemaal meevalt.

ik doe ook mee met blaffen.en ik lig hier nou dus dubbel want ik zie ons al in zo een groepje staan blaffen.ja ik heb een rijkelijke fantasie hoor.xD

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

haha, Ik zie het ook voor me, mooie concertzaal en dan maar een blafconcert geven

bobobear vindt dit leuk.
  6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohjee het wordt tijd voor een gezonder kliekje!!

zo de draaikolk gaat volgens mij wel lekker.. laten we hopen geen dropjes stress..

op volle maan schrok ik een beetje van wat ik binnen haalde.. vanaf 2 velden met lange gewassen en bomen en dieren, maar 19 drops!!
    oopsie, dat wordt boeren met alle etxtra's aan.

hier stel ik het boodschappendoen verder oneindig lang uit, ga er niet meer uit hahaha 4 dagen gewerkt in die koud, nu zit ik met een deken en iedereen bekijkt het maar :)

-matthias1952- en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik had er 53

Taart met fruit is ook lekker:)

8. Aloryan

taart met fruit voor detje! :)
    ik draai net 200 procent voor 12 uur.. helaas al geoogst, maar dat wordt dus laat naar bed vanavond :p
    we komen straks 19 van die event gewassen van mijn grote akkers af !! woei.. heerlijkheidje dit.

Laatste bewerkt: 2 Maart 2018
    -freedom5555-, -matthias1952- en detje81 vinden dit leuk.
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

detje van harte en een fijne dag.

haal ik de stallen van het vollemaanveld en leg grote velden neer naast de kleine.....je raad het al; nieuw gewas staat nu op kleine veldjes....IK WIST HET !!!!!
    de knechten pakken eerst het oudst gelegd veldje.....en nog trap ik er in.....

sterkte voor zoon van Lea.
    beterschap voor de zieken en blaffenden. gelukkig bijten jullie dan niet, dus zal ik maar eens even in dat gebak gaan bijten.
    en alweer gefeli voor vele levelende buurtjes.

ik ben al aardig uit de draaikolk, maar nog lang niet in de haven. je moet er wel steeds meer hebben zeg! vanavond maar lang gewas erop en misschien wat bomen extra.

ik moet zo wel boodschappen doen, ik heb het de hele week al uitgesteld, en merk gelijk dat ik wat stijver ben omdat ik niet dagelijks meer fiets.
    mij benieuwen hoeveel sneeuw er vannacht gaat vallen. zullen wel piepkleine vlokjes zijn.

allemaal een fijne dag,
    groetjes en knuf.

detje81 vindt dit leuk.
  10. Aloryan

ohh fricor dat heb ik ook wel eens gehad echt lastig!!! kan je de andere benodigde gewassen wel meteen ernaast zaaien.
    We hebben wel veeeel drops nodig bij volle maan.

detje ook nog level up! nog 1 voor de 100.

detje81 vindt dit leuk.
  11. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh bah Lea dat is slecht nieuws.
    En beterschap voor alle zieken.

Eerste visite is weg, zometeen de volgende weer. Heb net even kunnen oogsten om een begin te maken aan VM. Heb maar even knechten aan gezet vandaag.
    Heb de eventgewassen volle maan wel SM gegeven, alleen nog afwachten of ik dan ook stiekem even kan oogsten.

12. enk52

Detje gefeliciteerd met level-up. Nu inderdaad het zwaarste level.

Zoon heeft een mooi blauw voetje nu.

detje81 vindt dit leuk.
  13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea en freedom gefeliciteerd met level up. detje 2x 1x verjaardag en level up. oei lea dat is niet leuk voor je zoon. blauwe voet maar gekneusd of gebroken?

detje81 vindt dit leuk.
  14. enk52

Gebroken Ria. Verder heb ik hem nog niet gesproken.

15. bobobear

poeh,tis wat lea,zit ie nu in het gips?

mijn stem klinkt nu helemaal niet meer,heb bijna geen stem meer.wel lekker rustig natuurlijk voor de anderen,hahaha.

16. enk52

Blauw gips dus Bobo:)

Gelukkig heb je geen stem nodig om hier wat te zeggen;)

17. bobobear

dat is wel pech hebben voor je zoon lea,wens hem maar beterschap.

nee,dat scheelt inderdaad wel weer dat ik hier gewoon door kan blijven kletsen:music:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Aloryan

da's handig hier!!

manlief gaat al koken haha hij had het koud en trek, eten we straks om 5 uur ofzo.. ach ja. ritme is er een beetje uit hier :)
    maak.. daar maar kwart voor 5 van hahaha gelukkig ruikt het lekker, want dit is wel heel vroeg :)

dat wordt nog wat snacken vanavond vrees ik :)

Laatste bewerkt: 2 Maart 2018
  19. bobobear

goh,wat erg nou,mannetje die kookt en vanavond nog even wat snacken:music:

20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier in West-Vlaanderen ligt het al aardig wit van de stofsneeuw bij - 1 °
    heb al scrabbleavond afgezegd voor vandaag en waarschijnlijk moeten we voor morgen ook nog het scrabble tornooi in Tessenderlo afzeggen. dat begint om 14 u en er is code oranje tot de late voormiddag morgen. :cry: