Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo

Maar goed aankleden dus zo meteen. Was ik toch wel van plan hoor

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, kom even om het hoekje kijken, was de laatste tijd wel een cootje, dus las veel mee, maar schrijven kwam er niet van.......

We kunnen het kliekje bijna even van naam veranderen in : ziekenboeg........hier gaat het "iets" beter, daarmede is alles gezegd na 2 kuren antibiotica......:wuerg:

Blijkbaar heb ik ergens een bericht gemist, want wist niet dat the liberty iets aan haar been heeft........en niet kan lopen.....vind ik wel bijzonder jammer.

Dus veel sterkte aan alle kliekjes met pruttelende bovenlichamen........het is naar het schijnt één van de ergste epidemieën.......hier in Belgie, liggen de ziekenhuizen overvol, zag gisteren op het nieuws zelfs patienten op de gangen liggen.......en niet dringende operaties worden uitgesteld. !! En dat zelfs in de universitaire ziekenhuizen..........

Zie vele mooie diamond paints voorbij komen. Wat een werk zeg........proficiaat daarvoor, voor mij zou dat niets zijn, gezien men nek en schouder toestanden.

Boboke, wat een mooie hond heb jij .......maar heuuu :oops: ik ben wel bang van zulke honden......xD

Hier is het bar koud, ben even buiten geweest "uit de wind" dus langs de zuidkant en dan is het niet zo erg......ben even gaan kijken naar de toestand van men Japanse duizendknoop ! dacht tja met de zon erop zal die wel geschoten zijn, neeeeeeeee dus.........had er al van alle waanvoorstellingen van, dat die daar 10 cm hoog stond na 14 dagen nee dus..........oef......
    In nederland proberen ze dat ding uit te roeien nu, met kokend water heb ik gelezen(aangezien er geen enkel pesticide vat op heeft) ........begin te denken dat eerder bevriezen helpt !!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen in de "ziekenboeg". beterschap voor alle zieken en gekwetsten.
    hier is het ook heel koud en ik hoop de de weermannen / vrouwen het fout hebben. vanmiddag mag ik een kleinzoon halen op school en ze voorspellen nattigheid. en dat op bevroren wegen ! ik ben dan bang om te rijden.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Beterschap aan alle zieken. Hier gaat het gelukkig weer wat beter, maar heb nog wel een hardnekkig kuchje

Freedom, rustig aan doen hoor, twee antibiotica kuren achter elkaar schrijven ze toch niet zo maar voor.

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Het zonnetje schijnt en af en toe dwarrelt er nog een sneeuwvlokje naar beneden.
    Zag net op mijn telefoon dat het -6C is.

Ik moet straks nog weg, dus zal zo even een rondje drops doen :)

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lucie, dat hardnekkige kuchje herken ik. Hierbij blijf ik ook nog steeds moe, wordt tijd dat het zonnig en warm wordt 8)

Als iemand van de kliekjes nog dropjes nodig heeft voor de wolkenrij, laat het dan even weten.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ha zo dat is normaal dat hardnekkig "kuchje".... en dat moe zijn ook, want normaal gezien voel ik me "goed" met antibiotica......dit maal dus helemaaaaaaal niet !!
    Na douchen, eten maken enzo lijkt het wel alsof ik de ganse dag hard gewerkt heb..........:wuerg:

Lucie, zonnig is het hier wel al gans de tijd hoor, bedoel de laatste week, maar niet warm.........

Matthias ik weet niet waar jij woont en je hoeft het niet hier op kliekje te schrijven, maar let op met "deze gladheid" hoor !! hier in belgie zijn ze reeds dagen aan het waarschuwen voor de vrijdag, dan krijgen we op een hard bevrozen ondergrond, oftewel sneeuw oftewel regen, beide gaan dus aanvriezen, met dat verschil dat sneeuw "echt zichtbaar" is en de regen niet........

Dropje ook naar the_liberty gezonden........detje en Yvonne.........wie nog??

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

Hier ziet het er achter het raam ook prachtig zonnig uit, maar brr als je ook maar 1 stap buiten zet...

Zoonlief is braaf met muts op naar school, dat lukt anders echt niet dus dan weet je wel hoe koud het hier is

9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

ik dacht ook dat er een zwerm beestjes voorbij vloog.
    ze kwamen ook door de wind vrij horizontaal voorbij.
    hier is het net aan wit en -6. zelfs de vogeltjes zie ik al een paar dagen niet.
    helaas slaapkamerraam 's nachts dicht, want de wind staat erop en ik hoef geen bevroren neus.
    maar het is winter, al duurt ie niet zo lang. je kunt al goed merken dat de dagen lengen.
    zoon wil toch nog gaan schaatsen deze week. als het maar op een veilige plek is, denkt moeders dan.

event hier af, en de volgende staat alweer aangekondigd.
    zal nog drops sturen.
    zat gister al te wachten op de faq, maar was een dag te vroeg.....

beterschap voor alle zieken.goed blijven drinken hoor.
    fijne dag, groetjes en knuf.

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

PLINK PLOINK..

De grote draaikolk - event!

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. detje81

detje81 Forum-overlever

Jippie wolkenrij is binnen.
    Iedereen hartstikke bedankt voor de DI's

12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Gefeliciteerd :D
    Fijn dat het gelukt is, ik hoop dat de rest van het kliekje het ook halen.

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja joepie hier ook wolkenrij binnen. ik had 1 di te weinig en die gauw gekocht. bedankt allemaal die gestuurd hebben. als je niet kan lopen dan is van de ene kamer naar de andere al teveel dus eerste dagen weinig op pc. maar nu onder pillen gaat het maar niet overdreven.

14. doj34

doj34 Forum freak

ook voor jou beterschap, Ria. Hopelijk kan je snel weer lopen/rennen/hinkelen of Dansen.

hier krijg ik een ganzehok oranje niet over een gewoon hok.... wel een gele maar die oranje willen maar niet... zal wel te koud zijn.

15. LucieSchreurs

En als je die oranje nu eens zo probeert neer te zetten, dus direct op het land?

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Lucie dat wilde ik ook net zeggenxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. doj34

doj34 Forum freak

de ganzen zijn van de leg af... 1 oranje wilde rechtstreeks en de rest wilt helemaal niet.
    en dan vernieuw ik en dan blijkt opeens wel allemaal oranje te staan.

brrr. het is koud... min 9 graden pff... mijn man had een afspraak vanavond met de autogarage terwijl ik training moet geven om half negen.
    Nu was de monteur heel aardig om zijn auto aan mij mee te geven (heel fout want nu weet ik wat het nieuwste type van mijn 12 jarige auto rijdt en dat rijdt erg lekker... zo smooth...)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. enk52

Heb even getest bij mij maar daar kan ik de oranje er gewoon overheen zetten.
    Heb je al even opnieuw ingelogd? Misschien helpt het.

19. doj34

doj34 Forum freak

hihihihi, heb al hierboven geschreven dat het nu opeens goed lijkt.
    (mijn oranje stallen geven momenteel 6 dieren... 200%)

20. enk52

Die 200% is wel heel lekker. Gelukkig dat het gelukt is met je stallen.