Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond, ik moest in het centrum zijn Rita, heb trouwens wel even gewaaid. Weet dat jij en muts daar wonen.

2. doj34

doj34 Forum freak

dan mag je bij o_Ost zwaaien ;) (wij wonen daar 500 meter vanaf)

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

grappig, je had zo een bakkie kunnen doen.

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik moet er nog 9
    staan nu rozebottels, maar of ik daar morgen 9 bloempotten mee haal.....
    Nu nog even laatste stukje diamond painting afmaken waar ik voor de vergadering aan begonnen was. Heb wel als ik langer zit dat ik last van mijn rug krijg, omdat ik te hoog wil zitten om er bovenop te kijken.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Ik moet het ook niet te lang achter elkaar doen Detje. Dus een paar regels dan even wat anders doen.

fricor vindt dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

lekker thee ik ben er aan toe:)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)[​IMG]

Laatste bewerkt: 27 Februari 2018
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo:)

9. Hesje

hij is gelukt bobo

dat heb je goed gedaan

10. bobobear

het is echt koud buiten trouwens

ja,ik zag het.maar hoe ik het nou precies heb gedaan,ik heb geen idee,maar ik oefen er wel op.

11. enk52

Wow je hebt je foto hier gekregen. Super gedaan Bobo:)

Mooie foto ook van een mooie hond.

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Mooie hond Bobo en super dat het gelukt is de foto te plaatsen. hier doen we nog maar een dagje rustig aan, heb er nu ook een pracht van een koortslip bijgekregen

13. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

straks komt de monteur voor de cv ketel... ik heb namelijk zo'n fout ding van de nefit.
    Afgelopen oktober was hij nagekeken en sindsdien heb ik hem al 3 keer bij mogen vullen.
    dus ben wel blij met deze afspraak.
    Vrijdag komt er een bedrijf die het ventilatiesysteem vernieuwd en de kanalen schoonmaakt.
    Dan ben ik net terug uit Keulen. Dochter gaat daar naar een concert van the script.
    Hopelijk staan ze niet om 8 uur gelijk op de stoep.

bobo, wat een mooie foto van een prachtige hond.
    lucie, balen van de koortslip.

en nu eerst thee... lekker lea.

14. bobobear

nou rita,dat is niet goed als je hem al 3 keer bij moest vullen,dan klopt er iets niet.

lucie beterschap.

dat is nou mijn hondje:pondertussen is hij ook alweer veel grijzer geworden,op deze foto was ie 3 dacht ik.maar het is de enigste foto echt zo een close up.

voor de rest doe ik vandaag ook lekker rustig aan,ik heb een stem waar niks sexies aan is en ik snotter en heb koppijn en spierpijn,maar we gaan gewoon maar door he.nou zou ik eigenlijk met moeders morgen naar de dokter gaan,maar denk dat mannetje dat mag doen.want straks steek ik haar nog aan.

15. enk52

Goedemiddag

Lucie en Bobo beterschap

Rita wat leuk met je dochter naar een concert. Succes ook met je ketel, die moet het gewoon goed doen. Zeker nu want wat is het koud.

16. doj34

doj34 Forum freak

ik mag mee met de moeder van de vriendin van dochter... ze wilde wel rijden als ze niet alleen door Keulen hoefde te verdwalen, dus dat doen we samen. wachtend op de drie meiden die naar het concert gaan.

heb je lekker gewerkt, Lea, of hoefde je vandaag niet te werken.

17. enk52

Is ook gezellig meerijden. Kunnen jullie ondertussen wat anders leuks doen.

Heb zeker lekker gewerkt. Het is alleen heel koud op de fiets maar mijn kantoortje is lekker warm.:)

doj34 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

Gezellig Rita, dan duurt het wachten op de dames ook niet zo lang;)

bobo, beterschap, rustig aan doen hoor. ik heb elke keer het idee dat het wel gaat zolang ik stil zit, maar O wee als ik de trap op loop:oops:

19. Hesje

nou hier dan maar een update van mijn pruttelende bovenlijf
    ik krijg codeine tabletjes en een puffer en ook nog iets om te slapen vannacht
    anders ga ik morgen door een speciale grens heen wat ik niet wil8)
    ook is er en antibiotica kuur achter de hand als de temp. verder oploopt:oops:

20. LucieSchreurs

Ai, Hesje dat klinkt allemaal niet goed. Kalm aan doen hoor, laat je maar goed verzorgen