Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

hesje beterschap.wat heb je ook een pech he.

sanham eet smakelijk,zal wel lukken denk ik.

ik ben ook strontverkouden,ik heb hele dikke ogen en lijkt wel of ik hele opgezwollen lippen heb,maar dat is niet zo,maar voelt wel zo.morgen maar even van dat lipbalsem halen.morgen ook weer naar het ziekenhuis.niet voor mij hoor,maar voor hubbie.daarna mijn hondje weer ophalen,ja gaat gewoon allemaal door hoor.

ben net begonnen aan mijn 2e diamond painting.maar merk wel dat ik weinig energie heb en geduld.dus wordt maar een klein stukje.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede avond.. poeeeeh wat een weekend.
    gisteren met middelste naar de opendag van de universiteit van leiden geweest. Leuk hoor! nog meer verwarring over studiekeuzes :) maarja we hebben nog even ze zit pas in de 4de, maar wilde er graag heen.
    verder heel veeeel andere afspraken. Wel goed kunnen boeren,

De tijdsquest zijn af.
    maar tjee die drops van dat andere evenement worden nog een hele kluif. Moet nog 20 keer voeren!! da's ngo 600 drops.. dus aan de slag maar.. en dat terwijl het land niet heeft stil gestaan op de farm.

fricor gefeli met level up!!!

zo lekker een stukje aaan de steentjes gedaan, om te ontspannen. volgend weeken dis het eindelijk wat rustiger, ga ik lekker een groot stuk doen.

Laatste bewerkt: 25 Februari 2018
    fricor vindt dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. lekker kopje koffie voor mij graag. dank je wel.
    Lea: leuk, fijn weekend met de kids
    Hesje en bobo: beterschap
    Sandra: wat heeft jou man deze keer gemaakt? een of ander geheim ingrediënt erbij gedaan? of een gewaagde combinatie?

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea, fricor en mama gefeliciteerd met jullie level up

fijne dag allemaal en tot later

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Matthias en Hesje

Hesje succes met de fysio straks en ook een fijne dag

Matthias het is zelfbediening dus neem maar wat je wil:)

8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

zelfbediening is geen probleem hoor. ik ben al heel blij dat je het voor ons klaar zet.
    geniet van alweer een nieuwe dag.

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

goedemorgen vroege vogels, ik neem een kople thee, ben niet zo van de koffie,
    gefeliciteerd aan de mensen die geleveld zijn en beterschap voor de zieken. allemaal een fijne week gewenst.

fricor vindt dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Agnes

Jij bent er ook op tijd bij hoor. Voor jou ook een fijne week.

11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen vanuit koud rotterdam -5 graden. lea weer gefeliciteerd met je level up. kan het niet meer bijhouden. fijne dag allemaal

12. enk52

Goedemorgen Ria , dank je wel.

Geniet nog maar even van de extra puntjes want nog 18 levels dan is het over.

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier me maar ziek gemeld, met een wattenkop op kantoor zitten leek me niet verstandig. Vandaag rustig aan doen en dan morgen maar weer eens lijken

14. enk52

Goedemorgen Lucie,

Beterschap en zeker verstandig van je.

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Lekker een beetje uitgeslapen. Kids hebben vakantie en heb manlief vanmorgen om 6.15 uur lekker in zijn eentje laten opstaan :music:
    Hij was gisteren op de Aziatische tour met koken, nasi gemaakt en daarbij indisch gehaktbrood. Was erg lekker!

Beterschap voor alle zieken!

16. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hihihi, hier is manlief om 5.30 uur alleen opgestaan.
    ik heb deze week vrij genomen dus heerlijk tot 8.20 geslapen.
    hihihi, ik zag een mooie wolkenrij met veel kistjes langskomen. Afgelopen tijd kocht je wolkenrijen incl. items.
    blijkt dat deze zonder items is hahahahaha, de derde item had ik net gekocht en twee anderen had ik al dus een beetje geluk.
    nu wachten totdat ingrid alle sv bij elkaar heeft geharkt dan kunnen ze op de wolkenrij (geen idee wat de multitask extra brengt iedere dag)

bobo, ik ben ook met de tweede begonnen.. een klein hoekje, want zoon wilt ook hulp. Die heeft nu meer plezier nu het niet alleen zwart is wat er gelegd moet worden.
    En dankzij jouw vermiste zakje, bobo, heb ik uitleg gekregen hoe ik zes tegelijk kan leggen dus dat zwarte van hem gaat een stuk sneller.

Lea wat ga je toch snel, gefeliciteerd en ook mamau2 gefeliciteerd met level up.

beterschap voor alle zieken.

ow ik zet alvast de oven aan...

Laatste bewerkt: 26 Februari 2018
  17. enk52

Goedemorgen Rita en Sandra

Het ruikt al lekker Rita. Hoe kan je 6 steentjes gelijk leggen dan?
    Mijn Mickey en Minnie is ook bijna klaar en zwart vind ik ook niet fijn werken.

skgenieDuurLading aantalLading per keerEP/TEPVeld
    [​IMG]23:00 uur402 uur lang
    60% EP-bonus
    2.0000.1.2.3,4,5,6,9

18. doj34

doj34 Forum freak

deze pen heeft een brede achterkant, deze vul je met wax, dan schud je de steentjes in dat groene bakje en houd bakje schuin zodat ze elkaar aansluiten. dan pak je er zo 4,5 of 6 tegelijk op.

ik geloof dat ik meer plezier heb als hij op de wolkenrij staat dan op het land. dus als ingrid klaar is met mestscheppen, gaat hij mooi de wolkenrij op.

misschien ga ik nu een hele domme vraag stellen (of een oh ja momentje) maar achteraan staan veldnummers, wat bedoelen ze daarmee....

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hoi Rita

De veldnummers komen overeen met de velden van de boerderij
    0= hofdveld
    1= bos

enz..zal eens kijken of ik een faq kan vinden

Edit gevonden
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/boern-feitn.4721/#post-15827

Er xijn wel 13 velden, maar dan wordt bijvoorbeeld ook de stad meegerekend

Edit : weet niet of dit helemaal klopt want volgens deze faq is 6 de ambachtsbuurt en daar kan je toch echt geen sieritems opzetten:oops:

20. doj34

doj34 Forum freak

dat klinkt heel logisch en echt wel een oh ja momentje...

hier schijnt de zon en er dwarrelen verschijnende sneeuwvlokjes.

-matthias1952- vindt dit leuk.