Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje syrah,gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen.inderdaad wel luisteren naar mama of papa dokter dat je moet rusten.sterkte ermee.

justin,jij bent echt snel,supergoed van je.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Maandknechten

PLINK PLOINK

Babyboom en fokken voor farmunten

Laatste bewerkt: 23 Februari 2018
  3. doj34

doj34 Forum freak

oeps... heb net alle wolkenrijen geopend... had hier niet op gerekend. (zoek ik het plink ploinkingje op en blijkt dat het nog wel even duurt hahahaha)

syrah, wat een pech toch, hopelijk heb je vanmiddag kunnen slapen.

hesje, fijn dat het de goede kant op gaat maar wel jammer dat je er nog niet op mag staan.
    Nog even doorbijten en volhouden.

Laatste bewerkt: 23 Februari 2018
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond,
    Sterkte en knuffels voor iedereen die dat kan gebruiken!
    Wat is het koud vandaag. Brr
    Gisteren was ik voor het eerst weer even naar buiten, rondje wandelen door het park, toen was het best lekker in het zonnetje. Dacht vandaag, ga even lopen naar de supermarkt wat kleine boodschapjes doen. Wilde er meteen weer een wandelingetje aan vastplakken, maar zo guur als het was, na de boodschapjes weer snel naar huis.
    Morgenavond hier de jongeren invasie nog voor de verjaardag van mijn dochter, dat wilde ze eigenlijk vorige week, maar toen konden veel niet. Kwam uiteindelijk goed uit, omdat ik toen heel ziek was. Dus nu zijn man, zoon en ik morgen verbannen naar de zolder xD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. enk52

Als het er maar warm is Sandra

Hier morgen naar Drenthe voor de verjaardag van de prinsenkinderen. Fleur is vorige week 3 geworden en Jayden wordt 7 maart 2. Dus nu voor samen heen. En dan zondag weer terug

6. Sanham

Lea, ik zal er aan moeten denken dat ik in de middag alvast de verwarming er aan zet, anders wordt het een avondje kou lijden :oops:
    Jij heel veel plezier in Drenthe. Ik heb vrienden in Hijken wonen, krijg altijd meteen een vakantie gevoel als ik daarnaartoe ga.

7. enk52

Wij zijn daar ook wel op vakantie geweest. Mooie omgeving. We gingen altijd kamperen

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Syrah, dat was wel erg grote pech, heel veel sterkte.
    Lea veel plezier bij je kleinkinderen dit weekend.
    Hesje, wel fijn dat de dokter tevreden was, maar wel pech dat je nu nog 6 weken langer daar moet blijven.
    Justin heel goed gedaan en wat fijn dat je die oogstbonussen had gedraaid.
    Ik ben weer heelhuids thuis gekomen.

Verder voor iedereen een heel fijn weekend en beterschap voor diegenen die het kunnen gebruiken.

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goeie avond!

goed nieuws hesje, en gefeliciteerd lea met de kleinkinderen!. Syrah dat zal wel schrikken zijn geweest zeg!

Hier druk met de events. moet nog even wat inhalen bij renzo.. had geen tijd voor spelletjes te spelen, dus moet nog flink wat tickets op maken.

10. enk52

Goedemorgen allemaal,

freedom gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  11. bobobear

goedemorgen allemaal

lea,goede reis en geniet lekker van je smurfjes

12. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik ga naar de prinsjes dit keer maar dank je wel;)

Hesje gefeliciteerd met level-up

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, vandaag maar thee met citroen..
    Alle gelevelden gefeliciteerd. Lea, veel plezier in Drenthe, goede reis!

Hesje, dat zijn toch goede berichten, volhouden hoor!

Verder nog druk met de events maar vooral de tijdreis schiet al op, het andere event hangt nu op de drops

14. Sanham

Goede morgen allemaal,
    Kom ook even mee ontbijten.
    Lea goede reis en een fijn weekend!
    Syrah, hoop dat je snel weer minder beurs bent, zal je het hele weekend nog wel flink last van hebben, ben ik bang.
    Beterschap voor iedereen die ik aangestoken heb ;)

15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

syrah beterschap, alle zieken ook.
    Sanham gefeli en vergeet de verwarming niet.
    alle gelevelden ook gefeliciteerd.
    omaagnes weer terug en Lea gaat.
    en hesje blijft nog even.

hier kan ik ook al 2x een helicoptervlucht maken. de 1e kwam ook al bij de 2e draai.
    dankzij +1 bonus in het begin heb ik het baha-event gisteren af kunnen maken. de kleine aantallen wel met de hand geoogst.
    drops voor de muizen schieten niet erg hard op, maar we hebben nog wel even en komt vast goed.

bbbrrrrrr wat een koude wind.
    ga ik gister naar de markt om vetbolletjes te halen en speciaal voer voor roodborstje, want die zag ik niet meer langs komen....zet mijn fiets achter de tent en loop er omheen.....zie dat het heel druk is en denk; er zijn veel vogelliefhebbers zeker?.....
    ga in de rij staan en kijk een beetje om me heen....zie quinoa zaadjes en gedroogde cranberries en nog meer bekertjes met speciale superfood en noten en denk; ze verwennen de vogeltjes tegenwoordig wel heel erg zeker???.....
    keek wat beter om me heen en zag dat het helemaal niet de dierenwinkelkraam was maar de gezondheidskraam.
    blijkt dat de dierenzaak al maanden weg was.......
    dan maar naar de gewone dierenwinkel, en vanochtend zat het roodborstje al zeker een half uur lang te smullen van het vetblok met insecten.ikke blij.en genieten.
    vogelhuisje staat vlak voor het achterraam. in het begin zijn ze te schuw, maar als ze honger hebben komen ze er toch op af.
    kan ik het mooi zien vanuit een warm huis.

fijn weekend allemaal.
    groetjes en knuf.

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

O fricor dan voel je je staan he
    maar fijn dat je van je roodborstje kon genieten
    vanuit de warme kamer
    ja blijf nog een langer ik heb nog geen nieuwe datum gehad
    zal ergens in mei worden denk ik

17. bobobear

goedemiddag is het alweer.

fricor,daar stond je dan bij de verkeerde kraam.niet te opvallend hoop ikxDwel leuk dat je dat roodborstje gewoon vanaf je raam lekker kan zien.is toch wel mooi om te zien vind ik.

hesje,dat wordt nog een tijdje uitzitten dan.maar hopelijk is dan wel alles goed genezen enzo.
    lea,sorry,ik raak altijd door de war ermee.

ik heb de tijdsquest net in de kelder gegooid.de andere moet ik nog wel even.en dan met name voor de drops.

ondertussen was ik schaatsen aan het kijken.dit is voor het eerst dat ik het gewoon gevolgd heb,normaal kijk ik nooit.

18. fricor

fricor Commandant van het forum

komt vast door alle berichten hier bobo, dat je het gevolgd hebt hihi.

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

en brons voor de dames:)

20. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, brons voor de mannen... wel een leuke manier van schaatsen.

En voor onze zuiderburen gefeliciteerd met zilver!