Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Partytickets en nieuw item

Muts gefeliciteerd met level-up

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Zijn er hier in het kliekje nog mensen, die nu nog een drop nodig hebben?

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

chips,die had ik niet zien aankomen,maar even lezen wat je daar moet doen.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

voor de tijdreis op baha wordt het opletten wanneer en hoeveel je moet oogsten. daar zal de moeilijkheid zitten denk ik.

5. bobobear

jaaaa,ik zit ook al te bedenken welke tactiek daar het beste is.ik denk dat ik eerst even een voorraadje maak.zodat ik niet mis kan gaan met inleveren,en dan denk ik bij het begin mischien met de hand oogsten.jaja,ik ben een luie boer met knechten.wel lekker dat gewoon de wac enzo op beide events werken.dat scheelt weer.volgens mij,ben je met de musketiers best wel snel klaar.denk inderdaad dat die van baha de meeste werk in gaat zitten.en aangezien ik zo een leeghoofd ben soms dan denk ik dat ik rustig oogst zonder de klok aan te zetten.dus dat wordt met papier werken,eerst klokje aanzetten en dat plakken op de pc.

6. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

pfieuwwwww.....net op tijd nog een handschoen kunnen maken. genoeg uit de diversen gehaald.
    ook maar alle cadeautjes uit de valentijnskalender geactiveerd voordat ik dat vergeet.
    nu maar even alles ombouwen om toch wat gewassen op te kunnen hogen. dacht ik laat de bomen gewoon staan. maar zonde van de extra oogst.
    dan maar een knechtencouponnetje er tegenaan.

weer een hele strategie nodig voor de nieuwe events, lees ik.
    wel fijn dat je zelf kan kiezen uit duur van viooltjes.

ik moest gelijk denken; freedom zal niet blij zijn met de tijdsquest op baha.

beterschap voor de grieperigen.
    gefeli voor de gelevelden.
    nu eens even wat aan het hh doen.
    heerlijk stralend zonnetje en strakblauwe lucht, maar bbbbrrrrr....'t is koud he??

groetjes en knuf.

7. bobobear

het lijkt zulk mooi weer maar het is echt wel goed koud buiten.maar ik heb liever dit dan koud en dan ook nog regen erbij.hier kun je je wel op kleden.

ik heb mijn bomen al neergezet,dan kan ik straks lekker rustig aan doen en dan morgen vol moed aan de events beginnen.ik ben er helemaal klaar voor.

8. enk52

Rita gefeliciteerd met level-up

9. doj34

doj34 Forum freak

dank je wel.. moest even een laatste miljoen vinden.... toen bleek ik genoeg gendriaan te hebben om in te leveren.
    mag nu even wachten op de mystriestallen, daarna weer gendriaan zaaien.

10. enk52

Hier gaat er straks valeriaan op

11. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier gaat er weer rogge op. Maar ik heb goeie hoop dat ik één dezer dagen over kan op de spelt xD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hier ook gentiaan. Je langste gewas geeft ook de meeste drops gerelateerd aan je level , dus rogge moet werken!
    Leuk twee verschillende events, moet gaan lukken ,toch??:oops:

Veel succes allemaal, wel te rusten en tot morgen

13. enk52

Goedemorgen allemaal,

Owen gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen Lea, lekker een kopje koffie
    Hier goed opletten wat ik wel en niet oogst. Weten jullie al hoe je de events gaat spelen?

15. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat moet ik nog even kijken omdat ik het weekend ook naar Drenthe ga voor de verjaardagen van de kleinkinderen.

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ik ga denk ik op de gewone farm,meer en deels voor de langste gewassen,want daar heb je het minst van nodig.maar ligt er natuurlij ook aan wat voor jezelf het gunstigst uitkomt.op baha zorg ik eerst dat ik genoeg eventgewas heb en dan ga ik pas beginnen met de tijdsquests.maar daar wordt het wel goed opletten dat ik niet eerst oogst en dan pas denk aan het klokje:oops:xD

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen Lea, Lucie en Bobo,
    Ik kom even een kopje thee meedrinken.

Dat wordt mijn probleem ook Bobo, weet uit ervaring dat ik daar erg goed in ben met tijdquesten, eerst oogsten en dan bedenken dat er nog een klokje gestart moet worden :oops:
    Lea, gezellig naar je kleinkinderen in het weekend. Lekker van genieten en kijken hoe ze weer gegroeid en veranderd zijn.
    Ik ga me vanmiddag nadat het event gestart is even dik inpakken en wat gezonde frisse lucht inademen (nu 2 dagen koortsvrij en vrieskou is gezond).

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Plak een memo, top van je scherm met de tekst: "NIET VERGETEN, KLOKJE STARTEN" :pxD

Nu even genieten van mijn beker thee :)

19. enk52

PLINK PLOINK

Speciaal item en wolkenrij

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog morgen

ik ben vanmorgen maar niet langsgekomen
    kon ik ook niet oogsten;)

Lea en Owen en alle andere buurtjes die de laatste dagen een level hoger gegaan zijn gefeliciteerd allemaal
    en dank voor de punten:)

veel succes allemaal met de events