Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Dat dus.. hehe.. Dochter heeft iets te veel mogelijkheden meegekregen op dat gebied.. maar op school zijn dat onmogelijkheden.

en rita..

hier gaat dochter op donderdag eerst naar de plusklas (extern) en dan anar school.. en heeft ze vaak topo toets..
    Dat leert ze dus wel 'ff gauw in de auto naar school'

maarja d'r citoscores zitten momenteel op vmbo-t niveau.. dus dat moet wel wat omhoog.

2. psvjesper

psvjesper Forumbeginner

Bedankt voor de hulp, nu nog 1 handschoen maken en ik heb de wolkenrij binnen. Had ik niet verwacht.
    Nu snel naar bed, morgen mag ik een toelatingstest doen voor de volgende opleiding (sport en bewegen, maar dat is wel mijn 2e keus)
    l
    Enne leuk om mijn banner weer eens te zien. Groeten aan Owen en Justin en de rest van de kliekjes natuurlijk

kakelot69 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zo doet mijn zoon het nog steeds. Die had torenhoge cito's (I+ en zo), maar omdat ie een bijkomend probleempje heeft doet ie nu VSO-HAVO. Dus huiswerk maken ho maar, hij leert de boel wel even in de taxi en dan haalt ie een tien. Of hij leert helemaal niet omdat hij in de taxi zo gezellig zit te kletsen en dan haalt ie een vier. Heel vermoeiend allemaal.

4. Aloryan

succes met je toelatingstest!!!
    en inderdaad leuke banner.

tja.. intelligentie is niet altijd een zegen. Ik vind het prachtig hoe ze denkt en doet. en vele mensen om haar heen genieten er van, maarja als het gaat om wat ze moet doen in de maatschappij is het zeker niet wenselijk.
    en inderdaad.. vermoeiend is het woord denk ik kakelot.
    wat ik jammer vind is dat je ook zoveel creativiteti en kracht kapot slaat door ze in die maatschappij te dwingen.. maarja ergens is het nodig om ze mee te latne doen in het leven.

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Als ik jullie verhalen zo hoor ben ik blij dat ik een puber heb die gewoon lekker meegaat op het VWO, niet top niet slecht . Heerlijk zessen, zevens en achten, is ook goed voor het hart van een moeder.

waar ik dan wel om moet lachen is zijn humor, die is heel talig en scherp. Kan goed mee met zijn vader en ooms en tantes. Maar wordt niet altijd door kinderen begrepen(En dat vind ik dan weer sneu). Merk dat hij zich daar dan op aanpast. Maar oo wat kan ik lachten om zijn scherpe opmerkingen als we programma's kijken en vooral het commentaar op tussen liggende reclames. Tja, als je taalgevoel goed is ontwikkeld

6. Aloryan

haha ja leuk is dat het lucie! en heerlijk inderdaad, een kind wat gewoon neit goed en niet slecht gaat is het fijnst hoor.
    daar heb ik er ook 1 van :) heerlijk :) en elk kind heeft zijn eigen dingen hoor, maar je weet dat ze daardoor zich minder aan de wereld hoeven aan te passen ofzo dat is fijn. Wel jammer dat ze zijn taalgrappen dan niet snappen.
    Mijn dochter heeft ook zeer scherpe humor die op school niet altijd begrepen wordt. maar ze laat zich er gelukkig niet door tegen houden.

De jongste leeft zo intens. da's vervelend als ze in een dip zitten, maar dat is prachtig als ze in een goede vibe zijn.
    hier ook een liefde voor taal. ondanks dat haar spelling dus zo slecht is als wat. Ze heeft ook woorden die ze mooi en lelijk vind.
    vegatarier is haar lievelingswoord (terwijl ze vlees eet hoor)
    en Geirriteerd vind ze heel lelijk. Net als alle woorden die beginnen met GE en alle woorden met CH zijn een soort afgekeurd.
    vernederd vind ze bijvoorbeeld dan wel weer een mooi woord.

moeilijk haha want ik ben echt een beta :)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

ow jullie verhalen zijn herkenbaar... zoonlief heeft ook een heerlijk humeur en wordt vaak ook niet begrepen.
    dochterlief zit nu op Havo en heeft bijna haar examen.... nu een uitdaging, wat gaan we daarna doen. ze is er nog steeds niet uit.
    ze wil heel graag met haar talen verder (NL frans engels duits spaans) maar die hbo opleiding zijn moeilijk te vinden.
    Vaak kan ze naast engels en nederlands maar 1 andere taal toevoegen. Binnenkort maar wat open dagen bezoeken.

nu is het bedtijd. tot morgen.

8. Aloryan

slaap lekker!

Wie weet kan ze nog wel iets met keuzevakken of met dubbele studies rita? maar daar moet je natuurlijk wel zin in hebben in je toch al vrij drukke leven :)

ik ga ook zo maar mijn mandje in denk ik.

9. LucieSchreurs

Wel te rusten allemaal

En die humor..Ik ben blij dat zijn ooms en tantes (en opa:D) hem wel begrijpen. o_Ok drijft het oma en mij soms tot waanzin. Ze voeden hem gewoon8)en ik proberen op te voeden;)

Nee hoor zonder gekheid we genieten ervan. zoals we allemaal genieten van onze kinderen , maar af en toe zo vermoeiend

Rita, lastig voor je dochter. ik begrijp dat ze niet verder wil op het VWO?

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Jesper succes met je toelatingstest.

fricor vindt dit leuk.
  11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ach gossie lea,die wil ik ook wel in mijn brievenbus vinden hoor,wat een snoepie:inlove:

12. enk52

Goedemorgen Bobo.

Ik vind het ook een schatje. Je zou hem zo meenemen:)

13. bobobear

zeker weten

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hij is heel lief, haal hem maar snel binnen het word koud geloof ik;)

15. enk52

Goedemorgen Hesje

Het gaat zeker heel koud worden. De schaatskoorts begint al te komen bij heel veel mensen.

16. LucieSchreurs

Goedemorgen, het is inderdaad koud buiten. Heb even de papierbak buiten gezet, brr vlug weer naar binnen

17. bobobear

PLINK PLOINK...NIEUW EVENT DE DRIE MUSKETIERS.net vers van de pers.nu even lezen,lolll

18. LucieSchreurs

Je bent me net voor ;)Zier er wel weer leuk uit. Fijn kiezen welk gewas je gebruikt

19. bobobear

ja,dat vind ik ook wel lekker.als je dan bv werken moet kun je die lange zetten.

volgens mijn berekeningen,maar bind me er niet aan vast zijn de totalen wit 18000,oranje9000 en blauw 4500 nodig per als je alleen 1 soort doet.want je moet 45 potten bloemen maken in de molen.en 1350 di in totaal voor de complete wolkenrij.

ik heb er weer zin in.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

oeps PLINK PLOINK

event tijdreis op Baha