Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Yvonne gefeliciteerd met level erbij

mooi is hij Rita

Lea ik zal eens uitproberen misschien snap ik het:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Hesje

Lucie werkse

Hesje doe dat anders geef je maar een gil.

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Wat een stilte vandaag in het kliekje!
    Vandaag voor het eerst tot nu toe koortsvrij, hopen dat dit zo blijft vanavond. Ben nog wel een vaatdoek, maar nu werken aan het aansterken.:music:
    Net zitten genieten van de dames bij het short track. Vanuit de B-finale toch nog brons en een wereld record.:D

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. enk52

Fijn dat het beter gaat Sandra.

Ik hoorde het net. Toch heel knap gedaan hoor van de dames.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

fijn dat het beter gaat met je Sanham.
    Lea, deze is 25 bij 40.
    Na deze start ik met 1 van 25 bij 25.
    Ondertussen zijn er weer verschillende onderweg via Ali express.
    Ik ben veel te verslaafd.

Gisteren had mijn dochter ook even zitten kijken via haar koreaans winkeltje (ze houdt van K-pop) en liet een aantal zien waardoor ik via haar ook nog eens 11 euro heb besteed (die was nog goedkoper dan Ali.... weet nog niet hoe lang ze erover gaan doen want haar artikelen van 30 november kwamen twee weken geleden binnen, heeft ze wel het geld van terug gehad i.v.m. te late levering)

6. enk52

In China duurt het nu iets langer vanwege Chinees nieuwjaar.

Die ik aan het maken ben is 20 x 25 Mickey en Minnie in de tram. Deze is voor Fleur. De poes komt ook bij haar te hangen.
    Daarna een Disney van 28 x 25 en die is voor Féline.

Ik zal daar ook eens kijken.

PLINK PLOINK

Renzo

Laatste bewerkt: 20 Februari 2018
  7. doj34

doj34 Forum freak

zegt mijn dochter doodleuk dat ik via haar ook bij ali heb gekocht hahahaahhahaha... maar die mooie was ik zelf niet tegen gekomen.

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik ben er ook weer,na een chaotische dag en ik ben helemaal gaar,maar moet natuurlijk wel even geoogst worden:p

hmmmm,rita,nou breng je mij ook weer in de verleiding om daar te kijken,je wordt weer bedankt,lolll.ik vind het ook wel echt superleuk om te doen en om te ontspannen,nou,niet als je het laatste stukje gewoon af moet hebben,maar in principe is het best relax werken.ik ben al aan het bedenken om aan de leeuw te beginnen.want tegen de tijd dat die andere komt die ik nog moet bestellen heb ik die al af vermoed ik.:music:moet eerst die mooie foto nog zoeken van mijn hond.mijn zus zei je mag de mijne ff lenen als je me haar knipt.dus dat moet dan maar,anders duurt het nog langer,ik weet niet hoelang ze over een foto maken op dat papier doen.zal wel werk in zitten denk ik.

ritaxD.....xD

9. psvjesper

psvjesper Forumbeginner

Hoi.
    Als iemand mij nog DI wil sturen, dan kan ik misschien de wolkenrij nog halen, ben al bezig met supervoer, maar kom er nog te kort.
    Alvast bedankt
    Groet Jesper

kakelot69 vindt dit leuk.
  10. enk52

Leuk je weer eens te zien Jesper

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

@psvjesper, @mamaU2 als je mij en mijn andere account RoelofAnton een duifje stuurt, krijg je van mij een dropje

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb je van 2 bij-accounts een dropje gestuurd (Pukham en Elmohoeve). Ik zou je morgen van 3 accounts wat kunnen sturen.

13. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb je ook gestuurd Jesper;)

wat doen jullie met de overgebleven steentjes van diamondpainting?ik heb ze maar bewaard,ook met het plaatje erbij want sommige nrs zijn toch dubbel,maar staat een andere letter voor dus een andere kleur.je weet natuurlijk nooit of je straks er weer een keer 1 mist,hoop het niet,maar daarvoor bewaar ik het eigenlijk.met de stickertjes erbij van de kleuren.morgen ga ik denk ik aan mijn leeuw beginnen.

ik ben nu nog bezig met de memory,morgen even winkelen.het spel gaat me steeds beter af.ik heb de hele dag al hoofdpijn,is echt een drama.

15. kakelot69

Ai, beterschap Bobo.

16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Ik bewaar ze maar of laat mijn dochter er mee knutselen :) hahaha ze zijn wel grappig namelijk, maar eerst moet ik hem nog afmaken.

oh balen die hoofdpijn bobo! echt altijd zo irritant, verpest zo je dag.

dat memory schiet niet op heb 23 keer kunnen spelen, misschien morgenochtend ngo 2 keer.
    maarja wel mooie prijzen weten te winnen hoor en de wolkenrij. dus ben blij.

net oudergesprek gehad van de jongste. dramatische cito's maar redeijk rapport.
    We komen van ver en gaan gelukkig iets vooruit.
    Dochter en het schoolsysteem matchen niet zo.. dus ergens moet ik blij zijn met vooruitgang, maar tegelijkertijd is het eigenlijk ook een waardeloos rapport. dus nouja beetje dubbel.

17. doj34

doj34 Forum freak

dikke knuffel voor bobo (hoofdpijn) en Yvon (dubbel gevoel)

tja Yvon, dat is heel herkenbaar. Schoolsysteem dat niet werkt.
    Zoonlief zit nu bovenbouw vwo op een andere locatie en hier wordt eindelijk iets gedaan om hem te helpen.
    heb na de voorjaarsvakantie een gesprek met een orthopedagoog. (geen idee wat die persoon doet, maar daar komen we wel achter)

De kleurnummer is het belangrijkste, bobo, de figuurtjes veranderen namelijk per plaat, ben ik achter.
    mijn zoon heeft 5 kleuren waar hij maar 1 van nodig heeft, de rest bewaren we mooi.

18. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

fijn rita dat ze iets proberen in ieder geval. en tja wat iemand doet vraag ik me ook heel vaak af!

Dochter heeft nu al (groep 6) haar zinnen gezet op het tweetalig vwo. Probleem is alleen dat ze dat op deze manier gewoon echt niet gaat halen. Ze heeft nu wel door dat het van haar een inspanning vraagt en dat ze gewoon de normale stof ook echt goed moet doen en niet moet afraffelen, dus we gaan maar cito trainen ofzo komende periode.
    tis gewoon heel lastig als een kind niet snapt waarom hij in hemelsnaam het werk moet maken.

19. kakelot69

Nou ja, soms is dat ook gewoon niet duidelijk. Bijvoorbeeld als het kind in kwestie dat werk twee jaar geleden al met twee vingers in zijn neus kon maken xD .

20. doj34

doj34 Forum freak

ja kakelot, daar had mijn zoon last van.. vrijdagsochtend 8.20 uur maakte hij in 2 minuten zijn huiswerk af om het om half negen in te leveren.

LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.