Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenmorgen

Klaartjuh eerst nog van harte gefeliciteerd. Beetje laat,maar was hier gister niet geweest.

Ik moet hier nog DI's voor 5 keer memory bij elkaar spelen.

En ik ben ook met diamond painting begonnen. Ik heb ook vierkante steentjes. Heb dat de steentjes voor mijn gevoel soms iets te veel naar rechts gaan, waardoor ik moet opletten dat ze voor mijn gevoel niet te veel over de nieuwe rij heen gaan met tekentjes.
    Als jullie nog tips hebben voor een beginner, dan hou ik me aanbevolen. Ik doe het in ieder geval maar niet als de kleine man bij me rond loopt.

Nog even een vraagje aan bobo, heb je voor mij een website van die winkel met steentjes hier in Nederland? Mijn painting en die voor mijn moeder waren compleet, maar die ik mijn schoonzus voor haar verjaardag zou geven daar mist 1 zakje. Krijg geen reactie uit China en wil wel een complete painting geven.

2. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

Detje ze gingen daar het nieuwe jaar in en dan gaat het daar allemaal wat langzamer.

Hier nog 3 keer memory spelen eerst wachten op de dropjes voor we verder kunnen.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

detje,er is bij mij een zakje onderweg van doj(rita)zij heeft een winkel bij haar in de buurt die zoiets verkoopt.
    maar net als wat syrah zegt,de chinezen hebben daar feest dus het duurt nu nog wat langer.

ik ben begonnen met een hoekje,maar ik merk dat ze op sommige plekken heel veel van de zelfde soort nodig hebben,dus ik doe nu best wel een groot stuk open.wel alleen zo groot wat je denkt te kunnen maken.anders plakt het niet meer zo goed.en ik heb de steentjes in een medicijnen doos,daar de figuurtjes opgeplakt,want ik bleef elke keer zoeken naar welk figuur is welk nummer.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Nog 5x memory spelen en dan heb ik de wolkenrij binnen :)
    Biijna iedereen heeft er hier een nieuwe (ik ben niet)verslaving bij xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

diamond painting ben ik hier niet aan begonnen, wel een boekje mandala meegenomen van de action. Lekker ontspannen af en toe een half uurtje kleuren. ik ben wel selectief vind lang niet alle figuren mooi, maar ach voor die prijzen....;)

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen,

gefeliciteerd aan de mensen die geleveld zijn. Lucie ik kleur ook mandala's in, is een therapietip van de psycholoog en af en toe heb ik behoefte om me helemaal terug te trekken en dan ga ik dat doen. Ik vind ook niet alles mooi en die kleur ik dan ook niet in.

Nu nog dropjes voor 1 handschoen dan wolkenrij binnen, moet lukken toch?

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

mandala's kleuren is idd ook lekker ontspannen! ik sla er ook over hoor :) die ik niet leuk vind.

Hier nog 3 keer spelen. en ben ook al lekkere prijzen aan het uitzoeken :)

tips voor de diamantjes. tja even kijken hoe hij het handigst ligt.. ik merk dat ik in sommige houdingen ook geen rechte lijn kan leggen en in andere wel. ik doe het in rijen, omdat ik dan het plastic het makkelijkst weg kan halen, zonder dat hij de painging niet bedekt. nu iets minder gedaan, omdat ik druk was, maar wil vandaag nog wel een stuk doen eigenlijk :)

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh bobo dan had ik het verkeerd in het hoofd, dan had jij dus steentjes nodig. Dan moet ik Doj dus even hebben.

Hier nu ook even stukje leggen, kleine man ligt op bed. Al is dat 's middags op dit moment een drama. Hij wil niet naar bed, huilen als ik hem naar boven breng. Maar hij heeft het echt wel nodig, want als hij dan ligt is hij binnen 5 minuten vertrokken, dit keer zelfs binnen 2 minuten.

9. bobobear

ja maar detje,je kleine man is bang dat hij teveel mist,alles is interressanter dan slapen:p

ja,ik had er toen 2 besteld,1 was compleet,zelfs een zakje te veel en 1 was een zakje te weinig.

ik ben nu echt helemaal om hoor met dat diamond painting.bij het begin dacht ik omg wat een kleine figuurtjes en steentjes,maar als je eenmaal de slag te pakken heb valt het reuze mee.ik heb nog 1/4 deel te gaan en ik denk dat ik die straks nog wel afmaak.

10. doj34

doj34 Forum freak

zo, dat was lekker... samen met mijn man in de sauna... voor hem was het nieuw.
    De massage was heerlijk, er zijn flink wat knoppen uit mijn spieren weg.

Detje, google eens op strass steentjes in Deventer.

11. Aloryan

oh heerlijk even zo'n massage!! snap wel dat jullie genoten hebben!.

hier na het hardlopen en een bezoekje aan de schoonouders aan de steentjes. :)

12. Snijderboerderij

Mandala kleuren is niks voor mij, ik raak er juist ontzettend gestrest van.
    Iedereen heeft zijn eigen ontspannende hobby ;)

13. Aloryan

ik doe het heel af en toe..
    ik kan ook gebrek hebben aan nummers.. dan ga ik aan de lopende band sudoku's oplossen hahaha en dat ewrkt dan nog ontspannend ook.. tja.. iedere gek zijn gebrek he :)

14. doj34

doj34 Forum freak

ik heb gisteren ook weer een flink stuk gewerkt aan mijn painting. zit nu op 80% van de plaat.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb ook weer een stukje gedaan. Zit nu op 1/3 ongeveer.

16. bobobear

jullie schuld dat ik nu lichtelijk verslaafd ben:p

17. Snijderboerderij

Ik ben onschuldig xD

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond iedereen.......kom effe dag zeggen aan iedereen........al een geluk van ver, want zit hier met een luchtwegeninfectie, die niet weggaat blijkbaar met antibiotica.......is er ook nog sedert woensdag -donderdag de griep bijgekomen of echt uitgebroken(de eerste keer in men leven)......dus ben zo slap als een vod pfffffffff......

Wens iedereen veel succes met de painting, zie dat helemaal niet zitten.......trouwens geen plaats om het te leggen en nog teveel opruim werk, als ik kracht heb......:wuerg:

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Freedom beterschap.

Je bent een van de velen hoewel de epidemie eindelijk op zijn retour lijkt.

Justin gefeliciteerd met ook alweer een level erbij

Goedemorgen allemaal,

Laatste bewerkt: 19 Februari 2018
    fricor vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, ziet er koud uit buiten. Neem vlug een kopje thee en ga dan werken