Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik vond het helemaal niet zo koud, ik rook de lente!

Event gaat goed, ik verwacht maandagmorgen klaar te zijn.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

goedenavond. hier nog 3 x maar heb vandaag alleen lang gehad want ben heerlijk dagje weg geweest.
    Zit nu in de trein terug.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Zo, hier nog 7 keer spelen.
    dus nog even door werken.

Dochterlief vandaag zilver gewonnen! ze ging echt super lekker. opsteker die ze wel kon gebruiken. Dus echt een hele blije mamma dat ze zo goed was vandaag. Vorige keer pech met loting, de keer daarvoor was ze zelf gewoon echt niet goed.. en nu even gewoon super goed, tegen niet makkelijke tegenstanders. dus apentrots apie :)

btw.. hoef weer de items niet te kopen toch?? haha voor het zekerheid maar even navragen.

Laatste bewerkt: 17 Februari 2018
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo, neen de items zijn niet nodig, alleen als je ze dubbel wilt.
    gefeliciteerd met de prestatie van je dochter.
    Lea: fijne terugreis. kinderen en kleinkinderen bezocht? hoop dat het leuk was.

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Leuk Aloryan! Wat voor sport doet je dochter of vertel je dat liever niet?

Ik ben vandaag met de mijne kleren wezen shoppen. Gelukkig hadden ze tijdschriften liggen bij de paskamers want man man, wat duurde dat lang xD

Stand van het event: nog 5 keer spelen. Gaat prima dus, want meestal strand ik ergens wegens gebrek aan DI.

6. enk52

Niet naar de kinderen dit keer maar was wel heel gezellig. Alleen tergreis met hindernissen door een aanrijding met persoon. Daardoor reden er treinen niet. Maar nu met het laatste stukje bezig.

Yvonne wat een geweldig resultaat van je dochter. Knap hoor.

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Kakelot, mijn dochter doet taekwon-do. En is inmdidels blij naar bed :) haha.

Oh lea wat vervelend dat die treinreis dan zo moeizaam verloopt en vooral waarom. extra vervelend.

en klerenkopen haha ja ik herken dat eeuwige paskamer gewacht hoor :) kan net zo goed een goed boek mee nemen. :) en je gaat echt wel behoorlijk hard met je drops dan!! je bent al verder dan ik met mijn level 95. Dus dat heb je wel echt goed geboert :)

8. enk52

Goedemorgen allemaal,

Freedom gefelociteerd met level-up

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

goeie morgen. prachtige ontbijttafel ik zal zo meteen aanschuiven. eerst nog wat werk op de boerderij.

10. enk52

Goedemorgen Matthias.

Ik heb zojuist de wolkenrij binnen gehaald.

11. -matthias1952-

gefeliciteerd Lea. ik heb nog maar 15 keer gespeeld en heb 622 stermunten. nu staat knolraap op en is bijna klaar. ben benieuwd hoeveel handschoenen ik hiermee kan maken.
    edit: valt zwaar tegen. slechts 160 drops uit 3 velden kwartjes.

Laatste bewerkt: 18 Februari 2018
  12. enk52

Dat is toch een mooi aantal. Ik had nu 3 x achter elkaar lang gewas staan omdat ik gister weg was en heb nu nog 376 handschoenen.
    Vandaag nog maar wat eventgewas en dan vanavond weer ombouwen denk ik.

13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea gefeliciteerd met je level erbij
    op deze farm heb ik de wolkenrij op de andere nog 2x spelen

ik blijf hier bij jou eten hoor
    ben je het hier uit de keuken wezen halenxD

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik ben ook maar eindelijk mijn bedje uitgerold.:)ik zie dat ik gelijk kan aanschuiven voor het ontbijt,jammie.

yvon,super van je dochter hoor,gefeliciteerd met haar zilveren medaille.
    lea,wel balen als je er op de terugweg zo lang omver hebt gedaan.heb je voor de rest wel een leuke dag gehad?

ik ben gisteren de hele tijd bezig geweest met de diamandpainting.ik zit nu op de helft.je begint nu de vorm van de wolf erin te zien.

15. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo

Vond ik wel makkelijk Hesje om het bij jou uit de keuken te halen;)

Het was zeker een leuke dag Bobo
    Ik was net even aan het diamond painten. Ik ben ook al weer een stukje op weg. Nu vierkante steentjes. Dat wekt net even lastiger maar wel heel mooi.

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

fijn dat je een leuke dag had gister lea,daar doe je het voor toch?

ik heb ook vierkante steentjes.bij het begin zat ik wel te rommelen met de steentjes,maar nu heb ik echt de smaak te pakken.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier ook maar eens zo'n lekker ontbijtje klaar gemaakt. ik moet nog drie keer memory spelen en dan ben ik hier klaar. Denk niet dat ik door ga, vin het net te tijdrovend.

Ben nu o bahamarama bomen aan het zetten voor de fruitmarkt. Ik ga niet doen mee doen maar wel het dropitem inleveren

18. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal...

heerlijk ontbijt Lea.
    Yvon gefeliciteerd met je dochter.
    Lea en freedom met level up.

ik ga zo richting de sauna... mijn man heeft een prive sauna voor ons tweeen geregeld.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Lucie en Rita.

Dat is wel heel luxe Rita. Veel plezier.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Veel plezier vandaag bij de sauna, lekker hoor zo'n prive suna