Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gaaf wel die foto inderdaad.
    geduld wordt op de proef gesteld met ali idd.. haha daarom had ik hem lekker ergens anders gehaald.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,ik zit niet echt actief op Facebook maar heb wel een account.dan kan ik daar wel eens op kijken.want ik ben echt zo een digibeet.nou rommel ik meestal wat aan en uiteindelijk lukt het me dan wel,maar dan moet je me niet meer vragen hoe ik het heb gedaan,hahaha.ik heb wel toen van hesje dat plaatjes palkken geleerd,en achteraf denk je dan zooo simpel.maar het lukte me echt niet hoor daarvoor.

ik had van ali een berichtje dat ze nu straks feesttijd hebben,ik denk nieuwjaar.zover ik het begreep duurt het dan langer voor je iets krijgt en of je er begrip voor wilde hebben.maar je kon wel bestellen,hahaha.ik dacht kun je net zo goed pas over 2 weken bestellen ofzo,want dan krijg je het toch op dezelfde tijd,lolll.

ik vond het nog meevallen met ali,ik verwachte op zijn minst een maand wachten.

ik ga zo lekker de voice kijken

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Mijn eerste duurde best wel lang maar de laatste had ik met 10 dagen al in huis,

Bobo ik wil wel eens vragen waar ze die heeft laten maken. Kan zijn dat ze deze ergens anders heeft besteld.

4. doj34

doj34 Forum freak

op mijn markt heb ik die niet... dat aanbod Detje.
    we blijven kijken en anders de volgende keer.

5. Aloryan

denk dat je ene beetje geluk moet hebben bij Ali. Als er net een containertje vertrekt ben je snel, is ie net weg wacht je lang :)
    en vakantie is vakantie daar denk ik :)

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

MamaU het gaat hopelijk goed met mijn been ik moet nog twee weken zitten en dan opnieuw foto's maken in de hoop dat ik hem dan mag gaan belasten

gisteren een domme actie gedaan door wat op te rapen en over de leuning van de stoel te hangen
    die is heel hard en geeft niet mee resultaat is gekneusde rib:oops: heel dom van me
    ik heb vandaag een grijpertje gekregen bij de fysioxD

dank voor de feli's en hulde aan mijn kabouter

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Aloryan

oh jee hesje! oppassen he. maar ik kan me vorostellen dat je gek wordt van niets knnen en dan dus tot dit soort acties komt :)
    beter een grijpertje.

8. doj34

doj34 Forum freak

doe je voorzichtig hesje... en beterschap met je ribje.

9. bobobear

ja,die grijpertjes zijn verrekte handig hoor.:D

ik heb van mijn hond een foto die toen gemaakt is door zo een echte dierenfotograaf.dus denk dat die wel goed is.als ik morgen fut heb zal ik eens kijken of ik hem op de een of andere manier hier even kan laten zien

10. Hesje

ja te laat maar ja voorlopig rust genoeg:sleepy:
    dat doe ik dus zo niet meer;)

ik kreeg een jokerpauw:)

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Maar Hesje toch nu nog een gekneusde rib erbij :(......en dat doet dus ook werkelijk veel pijn........zo een grijper is echt handig, ik gebruik hem soms als het papier vanonder in de groene kliko niet goed ligt....(is nu geen vergelijk natuurlijk, maar dat ding is danig diep, vandaar).....

Wens iedereen een behouden nachtrust toe.......

12. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd met jokerpauw hesje. dat is niet verkeerd.

Welterusten freedom.
    ik duik zo mijn bedje ook in.

tot morgen allemaal...

13. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou zeg Hesje, doe je wel een beetje rustig an? Anders maar een tijdje in bed gaan liggen, met een hekje er om dat je er niet uit valt ;) .

Een jokerpauw is dan wel weer cool, dat wel.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ria gefeliciteerd met level-up
    Hesje met je jokerpauw. Dat is een hele mooie en zo´n grijpertje heb ik ook om wat onder de kast vandaan te halen bijvoorbeeld.

Voor de carnavalgangers veel plezier

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

jij bent vlug lea ben net geleveld. goedemorgen trouwens. zit op rozen te wachten dan kan ik naar het strand. hoezo verslaafd? moeten wachten op mij voor kamer schoonmaken omdat ik de boerderij moet doen hahahaha

fricor, doj34, LucieSchreurs en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Ria.

hihi zelfs in de vakantie nog heel fanatiek. Geniet nog lekker. Hoelang blijven jullie nog?

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen, kom even kijken om een thermoskannetje met thee te vullen.
    Ga de kou in, langs de lijn:sleepy:

18. enk52

succes Sandra. Hoop dat het een beetje knap blijft vandaag voor de optocht.

19. Hesje

goede morgen

ik zal netjes blijven zitten vandaag

veel plezier bij de optocht

en succes langs de lijn
    doe maar thermo hemdje aan

20. bobobear

xD.....xD

goedemorgen allemaal,een beetje later dan normaal,maar hondje is er nu niet dus kan ik wat langer blijven liggen.ik was wel al eerder wakker,maar dacht toen kan ik al oogsten nee dat is pas tegen 7 uur klaar,oke dan kan ik blijven liggen.:music: