Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik heb de zilverden geruild.
    Als er dus nog iemand deze over heeft en een taxus wil, die staat nog 2 keer in de ballon.

Mijn lijstje is nu nog:
    jujube
    pamole
    tiki-boomtotem
    yangmei
    zaadmantel van de taxus
    schijnbeukenoot

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hesje gefeliciteerd met level-up

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Hesje gefeliciteerd en bedankt voor de vele punten.
    o_Ok alle anderen die afgelopen week level up zijn gegaan gefeliciteerd.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zoooo,ik ben weer terug van boodschappen doen.het begon net een beetje te sneeuwen,wel natte sneeuw nog.

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje, feli's met je level up......:)

Denk dat die bomen hééél zeldzaam zijn ja.......dat niemand die bijna uit de bomenhandelaar krijgt.....:wuerg:

6. enk52

Hier nog niet. In Middelburg wel zag ik op een foto.

Freedom je bent dan blij dat je er 1 hebt en dan ga je niet nog een tijdje door.

7. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Giraf ontvangen :)
    Bedankt, MamaU2 en Bobo voor het doorsturen

Hier ook nog geen sneeuw te zien.

8. doj34

doj34 Forum freak

mocht net weer rennen met een mandje en als eerste werd er een nieuw mandje gegooid dus die kon ik niet missen!

hier ook nog geen sneeuw.

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Oeps vergeten vanmorgen het hartje open te maken. Kan ik die tussendoor gerust openen vandaag of beter wachten tot de rozen weer klaar zijn?

Is zo jammer steeds als de mandjes weer op zijn, want vind dat heel erg leuk werk.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Kan je met een gerust hart tussendoor opmaken

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gewoon lekker open maken..

zo flink nat gesneeuwd tijdens het hardlopen. Boodschappen zijn binnen..
    2 pubers vieren feest dit weekend dus het was een behoorlijke lading.
    Zo lekker even douchen en proberen weinig te doen vanavond. maarja vraag me af of dat lukt met alle was die ik nog op moet vouwen enzo.

De wolkenrij van carnaval is binnen. maar ga lekker nog rennen want dat bevalt me veel te goed.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hebbe.......zo een gevoel krijg ik als ik met die mandjes rondhol.ik wordt er zo hebberig van

13. enk52

Ik ben even met mijn diamond bezig geweest. Die is nu over de helft.
    Maar ik heb er nog 2 op voorraad en daar wil ik graag aan beginnen.

14. doj34

doj34 Forum freak

hier hetzelfde liedje... alleen kwam ik er gisteren erachter dat 1 ervan met ronde dingetjes is en geen vierkanten.

15. Aloryan

vierkant is makkelijker denk ik. zou wel mijn voorkeur hebben. had wel een rond steentje in 1 van mijn zakjes dus wist dat ze bestaan.

ik hoop vanavond er ook nog even aan te kunnen zitten.

en bobo ik word er ook zo ontzettend hebberig van.

verder hier druk met mijn kleine kroeltje. ze heeft al heel lang hoofdpijn en ik dacht dat het bij het griepje van laatst hoorde maar het gaat maar niet weg.. nu dagboek bijhouden enzo voor de dokter. dus wel sneu, laatste dagen is het wel heel erg.

16. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Hesje feli met je level up.
    Hoe gaat t nu met je been?

Hier ook net terug van boodschappen, heb de oudjes maar meegenomen, komen ze ook nog eens van het dorp af. Pfff wat kunnen die kwebbelen:)
    Hier miezert t, hele lichte sneeuwvlokjes, maar blijft niet liggen.
    Laat vannacht maar wat meer vallen, dan gaat t voetballen morgen niet door hahaha (anders is t zo koud langs de lijn)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wat bedoel je hiermede Enk?

18. doj34

doj34 Forum freak

omdat ze zooo zeldzaam zijn bij de bomenhandelaar, dat je dan blij bent dat je er al 1 hebt en niet door gaat.

19. enk52

Bij doc. stop je meestal als je de gewenste boom hebt. Dan heb je er dus niet een aantal over

20. Aloryan

ja feit dan ga je er niet even 6 halen, daardoor zijn er veel minder in het spel. Bij stekjes kan je er in 1 keer 2 uit een lading krijgen als je echt geluk hebt.