Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

ehm Lea, ik had mezelf getrakteerd op een leuk mandje als vervroegd verjaardagscadeautje. dus daar had ik een paar beurten in en daarnaast ving ik mandjes tijdens het rennen zelfs een keertje 2 mandjes en dan gaat het wel snel.
    het was koud op het werk, er is een machine afgebroken en afgevoerd (richting azie) en aan het eind van de maand komt de nieuwe machine maar hierdoor staat regelmatig de overheaddeur open en dan wordt het erg fris op de werkvloer. De machine die nu weg is, gaf ook nog eens flink veel warmte en dat missen we ook.

zo, boerderij is weer even klaar, nu naar de markt.

2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ruil lijstje:
    Sanham: zilverden; schijnbeuk (Aloryan); yangmei; tikiboom
    Aloryan: jujube; yangmei; boswilg (Sanham)
    bobobear: taxus; tikiboom; yangmei; slangenfruit; lariks; berk (Sanham); schijnbeuk; jujube; zilverden
    Snijderboerderij: lijntrekker, verdwaald in het doolhof, kampioenen, schijnbeuk, tikiboom, zilverden, amberboom

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

[​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Dank jullie allemaal voor de feli's, doet me echt héééél veel plezier, blijkbaar heb ik meer vrienden online als in real life......
    Feli's hier op het forum en de vliegtuigen en de pb's :)

Sorry dat ik zo laat reageer, maar zat met zieke poes in dierenkliniek en daarna al warm gegeten......en was best een beetje zenuwachtig, want "moest" met poes op stap en als het moet bij me gaat het niet zo goed.......;)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

freedom, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.

de eerste 6 aan medailles inleveren ging goed, maar de aantallen worden gigantisch groot.
    snoepjes vangen lukt niet echt, jaaaa.....de snoepjes wel, maar nog geen mandje gezien.
    gisteren toch niet gewacht op laatste oogst. had zelfs mest erop, maar moest nog een uur wachten eer het klaar was.
    dat redde ik dus niet, mijn ogen vielen bijna dicht.jammer dat ik dan op bed lig en alsnog niet in slaap val, maar eruit ga ik dan niet meer.

even kijken of ik nog wat te geef heb voor het ruilevent.
    zelf heb ik nog geen yangmei, zoals zovelen.
    nu eerst maar even eten.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo freedom jij ben aan het bakken geweest

lekker hoor ik lust straks wel een stukje

ik hoop dat het wat beter gaat met poes

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmmm freedom,zoveel lekkers dat ik niet kan kiezen:p

7. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

freedom van harte gefeliciteerd met je verjaardag. een hele fijne dag. hier al die bomen van jullie ook maar 1 van. dus tot nu toe niets te sturen ja ik heb een slangenfruitboom voor bobo

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lekker Freedom!
    Hoop dat het nu goed gaat met Poes.
    SB horen de sieritems die jij zoekt op een wolkenrij of zijn dit losse items? Scheelt een beetje als ik weet waar ik moet zoeken.

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal.
    Freedom hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk gaat het weer goed met je poes.

Hier heb ik volgens mij de schijnbeuk niet.

Lea gefeliciteerd met alweer een level up.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2018
  10. doj34

doj34 Forum freak

bobo, mocht je dat zakje nodig hebben, wat je nog mist en er niet uitkomen met de chinezen. Ik heb wel een oplossing.
    2 straten van mijn werk zit een zaakje die de zakjes los verkoopt (ik geloof 40 cent per zakje).
    ik kan dan zo'n zakje voor je opsturen.

11. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goed maar erg druk ik zal proberen vaker langs te komen.

Heel goed ze is nu sinds zondag thuis.

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

slangenfruit naar bobo gestuurd

13. bobobear

ja,ze geven wel bericht terug,maar nu moest ik het dus inscannen,had ik gedaan,maar nog geen reactie,toen heb ik het gewoon via die ali express berichtenservice gedaan en nu weer even afwachten.maar dat is wel heel handig zeg zo een zaak.maar zijn dan ook echt de nrs hetzelfde,het zijn wel chinezen he.niet verkeerd bedoeld hoor.voor ik zometteen iedereen over me heen krijg.ik laat het je nog weten of ik bericht terug heb gehad van ze.die andere was wel compleet,zelfs 1 extra,nee niet dezelfde kleir want dan was het geen probleem,lolll.is nr 3799mis ik 1 zakje van.

syrah,afgelopen zondag pas????rl gaat voor hoor,maar ik zag je berichtje en dacht heee die heb ik lang niet gezien volgens mij.ja ik ben niet zo snel van begrip

dank je ria,ben er superblij mee,wat wil je ervoor terug,wat mis jij nog op de farm

Laatste bewerkt: 8 Februari 2018
  14. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja Bobo ze is zondag pas uit het ziekenhuis gekomen is nu vier en halve week oud
    en is al 1 cm. gegroeid nu 46 cm lang en 4 pond.
    Mijn zus kan niet auto rijden en mag niet tillen en fietsen omdat ze geholpen is met keizersnee en de kids moeten wel naar school dus ja dat mocht ik doen ook moesten daar boodschappen worden gehaald dus onder mijn werk door kids naar school en na het werk de boodschappen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Sieritems horen op de wolkenrij, Voetbalkoorts 2017 en Het grote doolhofmysterie

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat super Syrah dat ze thuis is nu. Scheelt toch een hoop gesjouw.

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja zeker Lea elke dag moest ze 2 keer naar het ziekenhuis om Malia de fles te geven.

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

MamaU gefeliciteerd met level-up

Dat zal heel veel meer rust geven Syrah voor iedereen

19. bobobear

dan had ik het toch goed dat het een tijdje geleden was dat je schreef dat je zus was bevallen.maar nu gaat dus op zich wel alles goed met de kleine en met mama?pffff dan vind ik het niet zo gek dat je het zo druk had en heb.pas je ook een beetje op jezelf?????

20. doj34

doj34 Forum freak

wat syrah dat moeder en dochter thuis zijn.
    En ik sluit me aan bij Bobo, pas je een beetje op jezelf!